Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

om de skal selge yoghurt med alle smaker så kan de jo ikke lage spesielle sesongyoghurt-blandinger :)

---

De kan jo godt begynne å selge de som er mest populære året rundt. Og så utvide sesong-blandingene med nye smaker etter hvert :jepp:

Jeg håper også at sitron blir fast! :)

Hvit te i yoghurt høres godt ut. Håper (og tipper) den smaker som is-te :D

Åh det hadde sikkert vært godt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luna123

Har smakt to av de nye Ben&Jerry's-smakene. Blondie Brownie inneholdt litt for mye av det gode (Brownies, blondies, kjerne av karamell og sjokolade/vaniljeis) og var veldig kvalmende. Peanut butter cups smakte det virkelig peanøttsmør av, men selv om selve isen var god, har jeg funnet ut at sjokolade med peanøttsmørfyll ikke er noe for meg. Blir nok ikke gjenkjøp på meg, men gøy å ha prøvd :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

gleder meg til lime jeg også :) Skjønner ikke hvorfor de ikke selger yoghurt med sitron smak hele året...

Når jeg var liten var tine yoghurt med sitron i sortimentet året rundt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Smakte de nye stratosmuffinsene på mandag og Gud hvor skuffa jeg ble! Ikke over smaken, de var veldig gode, men over hvor LITE det var i pakken! Bare 8 muffins jooo. Følte meg lurt. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var tine yoghurt med sitron i sortimentet året rundt

Når var dette? Jeg kan ikke huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det i sånn en og en youghurter? Som melon, skogsbær etc? Prøver å huske de fra barneskolen, men klarer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Jeg har. Smaker ganske standar sjokolade/vaniljeis, bortsett fra at det er sjokoladeknapper i, men syns den er god :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg smakt Brynhilds nye Soft Bites! Og de var skikkelig gode! Også var de ganske lekre også :rodmer:

supermix-soft-bites-3d-rgb.jpg?maxwidth=370&maxheight=200

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpe selvvarmende suppe og kakao i går (kjøpte på rema 1000). Kyllingsuppen var ikke særlig god, smakte litt som buljongvann med tynnsmak :P Kakaoen var kjempe god og veldig smart løsning hvis man skal på tur :)

Noen andre som har smakt noen av disse suppene? Utenom kyllingsuppen har de også tomatsuppe, fiskesuppe og sjampinjongsuppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, bananis. Nam. Kan sikkert ikke sammenlignes med Ben&Jerry's sin Chunky monkey, men verdt et forsøk. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladebitene i den er små apekatthoder. Ganske søte. ;)

Sånn ellers så var den faktisk ganske god, det ble ikke for mye banansmak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Tror jeg må smake en av de greske yoghurtene. Pleide å spise noe lignende da jeg studerte i utlandet, men det var med pasjonsfrukt. Den var god den :) Håper disse er like gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må smake en av de greske yoghurtene. Pleide å spise noe lignende da jeg studerte i utlandet, men det var med pasjonsfrukt. Den var god den :) Håper disse er like gode.

Hvis ikke er de der tyrkiske youghurtene med sånn pure greier i bunn og nøtter på toppen veldig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...