Rumle Skrevet 20. mars 2013 #1521 Del Skrevet 20. mars 2013 om de skal selge yoghurt med alle smaker så kan de jo ikke lage spesielle sesongyoghurt-blandinger --- De kan jo godt begynne å selge de som er mest populære året rundt. Og så utvide sesong-blandingene med nye smaker etter hvert Jeg håper også at sitron blir fast! Hvit te i yoghurt høres godt ut. Håper (og tipper) den smaker som is-te :D Åh det hadde sikkert vært godt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna123 Skrevet 20. mars 2013 #1522 Del Skrevet 20. mars 2013 Har smakt to av de nye Ben&Jerry's-smakene. Blondie Brownie inneholdt litt for mye av det gode (Brownies, blondies, kjerne av karamell og sjokolade/vaniljeis) og var veldig kvalmende. Peanut butter cups smakte det virkelig peanøttsmør av, men selv om selve isen var god, har jeg funnet ut at sjokolade med peanøttsmørfyll ikke er noe for meg. Blir nok ikke gjenkjøp på meg, men gøy å ha prøvd . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 20. mars 2013 #1523 Del Skrevet 20. mars 2013 gleder meg til lime jeg også Skjønner ikke hvorfor de ikke selger yoghurt med sitron smak hele året... Når jeg var liten var tine yoghurt med sitron i sortimentet året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. mars 2013 #1524 Del Skrevet 21. mars 2013 Smakte de nye stratosmuffinsene på mandag og Gud hvor skuffa jeg ble! Ikke over smaken, de var veldig gode, men over hvor LITE det var i pakken! Bare 8 muffins jooo. Følte meg lurt. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2013 #1525 Del Skrevet 21. mars 2013 Når jeg var liten var tine yoghurt med sitron i sortimentet året rundt Når var dette? Jeg kan ikke huske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 21. mars 2013 #1526 Del Skrevet 21. mars 2013 Ja si det. Blir 30 i år og husker det fra jeg gikk på barneskolen,så er vel en del år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mars 2013 #1527 Del Skrevet 21. mars 2013 Var det i sånn en og en youghurter? Som melon, skogsbær etc? Prøver å huske de fra barneskolen, men klarer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 21. mars 2013 #1528 Del Skrevet 21. mars 2013 Ja var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 #1529 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg husker godt sitronyoghurten, og saaaaavneeeer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 21. mars 2013 #1530 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen som har prøvd gullskatt isen? Skal være som gullpinne i boks omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luna123 Skrevet 21. mars 2013 #1531 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg har. Smaker ganske standar sjokolade/vaniljeis, bortsett fra at det er sjokoladeknapper i, men syns den er god . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2013 #1532 Del Skrevet 22. mars 2013 I dag har jeg smakt Brynhilds nye Soft Bites! Og de var skikkelig gode! Også var de ganske lekre også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 24. mars 2013 #1533 Del Skrevet 24. mars 2013 http://www.hennig-olsen.no/iskrem/creme-banan-sjokolade/ Noen som har smakt noen av disse? http://www.hennig-olsen.no/iskrem/easy-dessert/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. mars 2013 #1534 Del Skrevet 24. mars 2013 Kjøpe selvvarmende suppe og kakao i går (kjøpte på rema 1000). Kyllingsuppen var ikke særlig god, smakte litt som buljongvann med tynnsmak Kakaoen var kjempe god og veldig smart løsning hvis man skal på tur Noen andre som har smakt noen av disse suppene? Utenom kyllingsuppen har de også tomatsuppe, fiskesuppe og sjampinjongsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 24. mars 2013 #1535 Del Skrevet 24. mars 2013 http://www.hennig-ol...anan-sjokolade/ Ååååh. Den hadde ikke jeg fått med meg. Den må smakes! Elsker godteri og is med banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mars 2013 #1536 Del Skrevet 24. mars 2013 http://www.hennig-ol...anan-sjokolade/ Noen som har smakt noen av disse? http://www.hennig-ol...m/easy-dessert/ Bananis?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 24. mars 2013 #1537 Del Skrevet 24. mars 2013 Oi, bananis. Nam. Kan sikkert ikke sammenlignes med Ben&Jerry's sin Chunky monkey, men verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. mars 2013 #1538 Del Skrevet 24. mars 2013 Sjokoladebitene i den er små apekatthoder. Ganske søte. Sånn ellers så var den faktisk ganske god, det ble ikke for mye banansmak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 24. mars 2013 #1539 Del Skrevet 24. mars 2013 Tror jeg må smake en av de greske yoghurtene. Pleide å spise noe lignende da jeg studerte i utlandet, men det var med pasjonsfrukt. Den var god den Håper disse er like gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. mars 2013 #1540 Del Skrevet 24. mars 2013 Tror jeg må smake en av de greske yoghurtene. Pleide å spise noe lignende da jeg studerte i utlandet, men det var med pasjonsfrukt. Den var god den Håper disse er like gode. Hvis ikke er de der tyrkiske youghurtene med sånn pure greier i bunn og nøtter på toppen veldig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå