Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, var faktisk veldig god 😊

Anonymkode: 3a167...4bf

Kanskje men jeg hater erter 😅😂

Anonymkode: ff815...5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du skal selvfølgelig få slippe å smake på den, men den smaker ikke erter, altså ;) Nå er det riktignok lenge siden jeg har smakt salami, men mannen min mente også den smakte som ekte vare.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg og, men jeg er veldig fristet til å smake den likevel :)

Smakte forresten den nye glutenfrie french friesen forrige helg, syns den smakte helt likt som før jeg. Nå har jeg riktignok ikke spist hvetegluten på ca 15 år, men den smakte akkurat likt som jeg husket den. Kommer til å kjøpe mer av den, for har virkelig savnet french fries. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, jukkapalme said:

Smakte forresten den nye glutenfrie french friesen forrige helg, syns den smakte helt likt som før jeg. Nå har jeg riktignok ikke spist hvetegluten på ca 15 år, men den smakte akkurat likt som jeg husket den. Kommer til å kjøpe mer av den, for har virkelig savnet french fries. 

Glutenfri French Fries?? Åh, nå ble jeg glad!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glutenfri French Fries?? Åh, nå ble jeg glad!!

Det ble jeg og da jeg fant ut at de hadde gjort den glutenfri! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Den var god men smelter ikke på tungen lenger 😔

• Liker 1
Skrevet

Den var god men smelter ikke på tungen lenger 😔

Syns den smeltet bra på tungen jeg, men var litt forskjell i hardheten på friesene. Men de aller fleste var sånn som jeg husker den. Men nå har jeg ikke spist det siden midten av 2000-tallet da, så er jo en stund siden. Håper den med paprika også kommer tilbake, for den var enda bedre. Og på slutten av 90-tallet mener jeg å huske at det fantes en versjon med chili også. 

Skrevet
jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Syns den smeltet bra på tungen jeg, men var litt forskjell i hardheten på friesene. Men de aller fleste var sånn som jeg husker den. Men nå har jeg ikke spist det siden midten av 2000-tallet da, så er jo en stund siden. Håper den med paprika også kommer tilbake, for den var enda bedre. Og på slutten av 90-tallet mener jeg å huske at det fantes en versjon med chili også. 

Men bra for de som nå kan spise den igjen :) den smakte i hvert fall ikke papp slik som noen andre her skrev 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men bra for de som nå kan spise den igjen :) den smakte i hvert fall ikke papp slik som noen andre her skrev 

Jepp, jeg har ønsket meg glutenfri french fries i mange år, så er kjempeglad for det :) Smakte ikke papp, nei, syns den var veldig god. 

Skrevet
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jepp, jeg har ønsket meg glutenfri french fries i mange år, så er kjempeglad for det :) Smakte ikke papp, nei, syns den var veldig god. 

Skulle ønske de fikk tilbake den Kims bamser. Den var god!

• Liker 6
Skrevet

Skulle ønske de fikk tilbake den Kims bamser. Den var god!

Helt enig! Spesielt den med paprika. Åååå, hvorfor forsvinner alt som er godt? Jeg tror bamser med salt fortsatt finnes, men den er ikke like god. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Den med appelsinsmak istedenfor jordbær smak?

Mynona skrev (58 minutter siden):

Jeg husker den bare som veldig lik lollipop jeg…

Finner ingen ordentlig gode bilder, men den var større og mer sorbetaktig enn Lollipop og Friskis. Mye mer gul og rød i fargene også. 
image.png.ea0a18cf161a6a2d223702d1977d1461.png

Anonymkode: 6b81f...2fb

• Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Helt enig! Spesielt den med paprika. Åååå, hvorfor forsvinner alt som er godt? Jeg tror bamser med salt fortsatt finnes, men den er ikke like god. 

Det er en annen versjon, en kjip versjon 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en annen versjon, en kjip versjon 😕

Ååå, trodde det bare var nytt design på posen jeg. Har ikke testet den. Men så kjipt at den er kjip. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj

Spist mange gode veganske produkter basert på erter, veldig smakfulle og jeg er ikke engang veganer/vegetarianer eller noe i den duren.

Ingen grunn til æsj.

• Liker 11
Skrevet

Jeg må være for trøtt nå…. Satt å bladde meg igjennom tre sider med nyheter som skulle komme (akkurat hadde kommet) duo dent, sjokolade med kokos osv osv… flere som skreiv at de ikke fikk tak i der de bodde osv…. Jeg satt å lurte på hvilken avkrok disse menneskene bodde i, før jeg så at det var skrevet i 2016😅

Anonymkode: b4d45...80c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Erter :)

Neeeei, da  kan jeg ikke spise den:(

Anonymkode: 43ad8...ccc

Skrevet
jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Ååå, trodde det bare var nytt design på posen jeg. Har ikke testet den. Men så kjipt at den er kjip. 

Salt versjonen forsvant for 20 år siden nesten faktisk, var morsomt å bite av hode og hender osv 😅

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh, kjipt :( Har sett at det er flere salamityper der ute, men de er alle med hvetemel som ikke jeg kan ha. Men kanskje du kan? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan man være allergisk mot erter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...