Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #1501 Del Skrevet 17. mars 2013 Skal sprekke boblen din med én gang, jeg, og fortelle at surdeig gjør det samme som gjær, er ikke mer spennende enn som så. Det surdeig har en tendens til å gjøre er å gi en annen og bedre smak på bakst, så jeg kommer til å prøve disse jeg også. Hvis jeg bare kan finne dem. Aha, det var kjipt da! Jeg var jo overbevist om at det var sunt Jaja, godt var det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 17. mars 2013 #1502 Del Skrevet 17. mars 2013 Åh, namnam. Den så god ut. Men har aldri sett den sjokoladen før Den der harr jeg sett på Eurospar i Bodø ihvertfall Kan bestilles her også : http://www.confectionaffection.net/lindt-excellence-dark-chocolate-with-strawberries100g-4787-p.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 17. mars 2013 #1503 Del Skrevet 17. mars 2013 Aha, det var kjipt da! Jeg var jo overbevist om at det var sunt Jaja, godt var det i hvert fall Jeg trodde også det var sunnere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #1504 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg trodde også det var sunnere.. Godt jeg ikke var alene om den! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 17. mars 2013 #1505 Del Skrevet 17. mars 2013 Godt jeg ikke var alene om den! Hehe Så feil kan man ta Men jeg vil nok fortsette å spise den en gang iblandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #1506 Del Skrevet 17. mars 2013 Så feil kan man ta Men jeg vil nok fortsette å spise den en gang iblandt Ja, jeg også syns den smakte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 17. mars 2013 #1507 Del Skrevet 17. mars 2013 Ja, jeg også syns den smakte godt! Nettopp, og jeg er egentlig ikke noe glad i knekkebrød i det hele tatt, så gøy å finne noe jeg liker for en gangs skyld *kresen* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2013 #1508 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg er ganske glad i de sesong youghurtene til Tine, og så istad at Vår youghurten har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 18. mars 2013 #1509 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg skeide ekstremt ut med den isen der forrige måned. Og den er jo ufattelig god!!! Men har du lest på ingredienslista? Usj.. jeg følte skrekken når jeg leste bakpå der! Tror det stod sukker tre-fire ganger på ingredienslista, haha (Sikkert ikke det du vil vite om en is du nettopp har kjøpt, så unnskyld for det. Bare måtte si det til noen...) Har ikke lest der bak enda nei, så den gleden må jeg unne meg snart Var egentlig ikke noe stor overraskelse da, så du kan fortsette kvelden din med god samvittighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mars 2013 #1510 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg er ganske glad i de sesong youghurtene til Tine, og så istad at Vår youghurten har kommet Sitron og kokos? Eller er det sommer-sortiment kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mars 2013 #1511 Del Skrevet 19. mars 2013 Sitron og kokos? Eller er det sommer-sortiment kanskje? Smakene var: Lime Banan og bringebær Eple og guava Fersken og hvit te. Mmm Lime. Elsker sitrus youghurter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mars 2013 #1512 Del Skrevet 19. mars 2013 Smakene var: Lime Banan og bringebær Eple og guava Fersken og hvit te. Mmm Lime. Elsker sitrus youghurter. ooooh! Disse må smakes snarest! Ja, sitrus i yogurt er meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mars 2013 #1513 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg er litt spent på hvit te i yoghurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mars 2013 #1514 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg er litt spent på hvit te i yoghurt! Ja, jeg også. Og fersken er jo ofte godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. mars 2013 #1515 Del Skrevet 19. mars 2013 Smakene var: Lime Banan og bringebær Eple og guava Fersken og hvit te. Mmm Lime. Elsker sitrus youghurter. gleder meg til lime jeg også Skjønner ikke hvorfor de ikke selger yoghurt med sitron smak hele året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mars 2013 #1516 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvit te?? I yoghurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. mars 2013 #1517 Del Skrevet 19. mars 2013 Sitron og kokos? Eller er det sommer-sortiment kanskje? Yoplait har vårsmak med sitron (og sommersmak er kokos) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mars 2013 #1518 Del Skrevet 19. mars 2013 gleder meg til lime jeg også Skjønner ikke hvorfor de ikke selger yoghurt med sitron smak hele året... om de skal selge yoghurt med alle smaker så kan de jo ikke lage spesielle sesongyoghurt-blandinger Hvit te?? I yoghurt? vel, i juleblandingen så var det jo en med gløgg og rosin så alt er tydeligvis mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 19. mars 2013 #1519 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvit te i yoghurt høres godt ut. Håper (og tipper) den smaker som is-te :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mars 2013 #1520 Del Skrevet 19. mars 2013 gleder meg til lime jeg også Skjønner ikke hvorfor de ikke selger yoghurt med sitron smak hele året... Ikke jeg heller, de kunne godt byttet ut en annen kjedelig smak med sitrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå