KatteLatte Skrevet 16. mars 2013 #1481 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser toro har kommet med rotmos i pulverform, slik som potetmos. Noen som har prøvd den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. mars 2013 #1482 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skulle så ønske det kom en sjokolade med jordbærfyll... Sånn som den sjokoladebiten med jordbær man finner i sfinx konfekten.. Det er verdens beste sjokolade!! Hvorfor kan de ikke lage sånne sjokolader? Hadde vært fint med noe nytt, føler det er mye av det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 16. mars 2013 #1483 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Lindt har vel hvertfall en med noe jordbærfyll. Men den er kanskje ikke å oppdrive her? Edit: Denne var det jeg tenke på. Endret 16. mars 2013 av Safira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. mars 2013 #1484 Del Skrevet 16. mars 2013 ICA supermarked har Lindt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1485 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg skulle så ønske det kom en sjokolade med jordbærfyll... Sånn som den sjokoladebiten med jordbær man finner i sfinx konfekten.. Det er verdens beste sjokolade!! Hvorfor kan de ikke lage sånne sjokolader? Hadde vært fint med noe nytt, føler det er mye av det samme. Har ikke Freia en som heter noe med drøm? Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. mars 2013 #1486 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser toro har kommet med rotmos i pulverform, slik som potetmos. Noen som har prøvd den? Jeg har prøvd den! Synes den var overraskende god. Likte den kremmyke konsistensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. mars 2013 #1487 Del Skrevet 16. mars 2013 Har ikke Freia en som heter noe med drøm? Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76 Den har gått ut av sortimentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 16. mars 2013 #1488 Del Skrevet 16. mars 2013 Prøvde den nye (?) lollipop-isen i kveld. Jeg synes den smaker akkurat som den du får som kuleis, og den er jo god, så denne boksen blir vel tømt etterhvert - den også Har ei venninne som er så glad i å spise is når hun er på besøk her, så nå har hun noe å glede seg til :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #1489 Del Skrevet 17. mars 2013 Prøvde den nye (?) lollipop-isen i kveld. Jeg synes den smaker akkurat som den du får som kuleis, og den er jo god, så denne boksen blir vel tømt etterhvert - den også Har ei venninne som er så glad i å spise is når hun er på besøk her, så nå har hun noe å glede seg til :is: Jeg skeide ekstremt ut med den isen der forrige måned. Og den er jo ufattelig god!!! Men har du lest på ingredienslista? Usj.. jeg følte skrekken når jeg leste bakpå der! Tror det stod sukker tre-fire ganger på ingredienslista, haha (Sikkert ikke det du vil vite om en is du nettopp har kjøpt, så unnskyld for det. Bare måtte si det til noen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 17. mars 2013 #1490 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har forresten prøvd de nye surdeigsknekkebrødene fra Wasa(?). Det var veldig godt Jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra, men innbiller meg at surdeig er sunt, så jeg skal fortsette å kjøpe og spise disse knekkebrødene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2013 #1491 Del Skrevet 17. mars 2013 Lindt har vel hvertfall en med noe jordbærfyll. Men den er kanskje ikke å oppdrive her? Edit: Dennevar det jeg tenke på. Åh, namnam. Den så god ut. Men har aldri sett den sjokoladen før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2013 #1492 Del Skrevet 17. mars 2013 Har ikke Freia en som heter noe med drøm? Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76 Den er ikke nærheten en gang av å være slik sjokolade jeg mener. De melkedrøm sjokoladene er bare kvalme Har også gått ut av sortimentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #1493 Del Skrevet 17. mars 2013 Åh, namnam. Den så god ut. Men har aldri sett den sjokoladen før Jeg mener vi har den på ICA supermarked, synes å ha sett den der når jeg svinset i sjokoladehylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 17. mars 2013 #1494 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg mener vi har den på ICA supermarked, synes å ha sett den der når jeg svinset i sjokoladehylla. Ja, jeg så en sånn på en Ica jeg var på igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2013 #1495 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg mener vi har den på ICA supermarked, synes å ha sett den der når jeg svinset i sjokoladehylla. Åja :-) Så dumt det ikke er Ica her jeg bor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #1496 Del Skrevet 17. mars 2013 Åja :-) Så dumt det ikke er Ica her jeg bor da Jeg har sett den på meny også. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2013 #1497 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har sett den på meny også. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Er ikke meny her heller bor på bygda. Haha. Butikkene jeg har å velge mellom er Kiwi, Bunnpris og Coop Mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 17. mars 2013 #1498 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har dessverre forelsket meg i Fjordland Express Pasta med Ost og Skinke. Jeg er helt sjokkert, men synes faktisk at den var dødsgod! Selvsagt kunne det nok blitt bedre med hjemmelaget ditt og datt men med begrensede kjøkkenmuligheter tror jeg absolutt at jeg kommer til å gå for den av og til. Skulle ønske den var billigere da, men var ikke det verste jeg har vært borti til 41 kroner for en porsjon på 350 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 17. mars 2013 #1499 Del Skrevet 17. mars 2013 Er ikke meny her heller bor på bygda. Haha. Butikkene jeg har å velge mellom er Kiwi, Bunnpris og Coop Mega Sjekk Coop Mega, de bruker å ha mer utvalg enn Kiwi og Bunnpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. mars 2013 #1500 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg har forresten prøvd de nye surdeigsknekkebrødene fra Wasa(?). Det var veldig godt Jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra, men innbiller meg at surdeig er sunt, så jeg skal fortsette å kjøpe og spise disse knekkebrødene. Skal sprekke boblen din med én gang, jeg, og fortelle at surdeig gjør det samme som gjær, er ikke mer spennende enn som så. Det surdeig har en tendens til å gjøre er å gi en annen og bedre smak på bakst, så jeg kommer til å prøve disse jeg også. Hvis jeg bare kan finne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå