Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke noen som har noen matnyheter? Jeg er ikke så glad i godteri  is og saft 😅

Anonymkode: 36c33...7e5

Tortillabrød var gode med ost, skinke, salat og agurk. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det ikke noen som har noen matnyheter? Jeg er ikke så glad i godteri  is og saft 😅

Anonymkode: 36c33...7e5

Vegetarlasagne fra Findus var kjedelig. Den fra fersk og ferdig er mye bedre.

Anonymkode: 7c596...2ce

• Liker 2
Skrevet

DEN SUKKERFRIE SJOKOLADEMELKEN VAR BESTE JEG HAR SMAKT AV SJOKOLADEMELK!!! 😍 kraftig sjokoladesmak! Har prøvd de fleste sjokolademelk, proteinmelk og lettmelk med sjokoladesmak. Både med og uten sukker! Kjøpte dessverre bare 0,5 L, Men tenkte jeg skulle kjøpe den i 1L og teste ut i kaffen også. Prøvde ut den lettmelken med sjokoladesmak i kaffen, men den er så svak sjokoladesmak. Gir denne sjokomelken terningkast 6 😍 Qmeieriene kom faktisk med noe bra i høst 😍

Anonymkode: e357f...b50

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er det noen som har funnet Supersprø Panetter eller Tex Mex Pinner fra Gilde?

20211016_151240.thumb.jpg.6830efaac2d71d15f1988060dd42b0ae.jpg

I år har jeg faktisk funnet alt på listen - utenom disse. For hvor i kjøledisken finnes de? :klo:

Her er forrsten Gildes presentasjon av høstens nyheter og relanseringer.

Endret av applestories
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Smakte Kolonihagens Limonade med sitronsmak i dag og den var overraskende frisk og god, den må være fantastisk i sommervarmen - blir garantert gjenkjøp :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Tror disse er nye? eller var det dadler med en annen smak? De var gode! Samboern hatet de, men han liker ikke lakris. 

845C549F-BB50-4132-A853-833C80688181.png

• Liker 1
Skrevet
applestories skrev (2 timer siden):

I år har jeg faktisk funnet alt på listen - utenom disse. For hvor i kjøledisken finnes de? :klo:

Mener jeg så de texmex-pinnene på rema1000 i går, men er ikke 100% sikker. Tror de sto i nærheten av kjøttdeigen her iallefall. 

Anonymkode: 24814...340

• Liker 1
Skrevet (endret)
Mynona skrev (1 time siden):

Tror disse er nye? eller var det dadler med en annen smak? De var gode! Samboern hatet de, men han liker ikke lakris. 

Er de nye? Jeg har smakt de nylig jeg også, visste ikke at de var nye. Var veldig skeptisk, da jeg ikke er så glad i dadler, men de var overraskende gode :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
Mynona skrev (9 minutter siden):

Disse kom vel for et år siden? Eller i vår, dette slippet kom det dadler med appelsin eller noe sånn 🤔

Anonymkode: 56cf3...4ec

• Liker 1
Skrevet
Mynona skrev (17 minutter siden):

Den kom i september i fjor. Nå kom en med kakao og appelsin. Ikke sett den ennå, men er ikke veldig glad i dadler uansett 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mener jeg så de texmex-pinnene på rema1000 i går, men er ikke 100% sikker. Tror de sto i nærheten av kjøttdeigen her iallefall. 

Anonymkode: 24814...340

Nå fant jeg dem nettopp på Rema. De sto sammen med kjøttkaker og pølser. 49,noe per pakke. Venter til de kommer på tilbud.

Skrevet
applestories skrev (3 timer siden):

Rema :)

Anonymkode: 927df...ae8

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Disse kom vel for et år siden? Eller i vår, dette slippet kom det dadler med appelsin eller noe sånn 🤔

Anonymkode: 56cf3...4ec

applestories skrev (28 minutter siden):

Den kom i september i fjor. Nå kom en med kakao og appelsin. Ikke sett den ennå, men er ikke veldig glad i dadler uansett 😊

Sånn det var ja. Visste det var en av de som var nye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 13.38):

DEN SUKKERFRIE SJOKOLADEMELKEN VAR BESTE JEG HAR SMAKT AV SJOKOLADEMELK!!! 😍 kraftig sjokoladesmak! Har prøvd de fleste sjokolademelk, proteinmelk og lettmelk med sjokoladesmak. Både med og uten sukker! Kjøpte dessverre bare 0,5 L, Men tenkte jeg skulle kjøpe den i 1L og teste ut i kaffen også. Prøvde ut den lettmelken med sjokoladesmak i kaffen, men den er så svak sjokoladesmak. Gir denne sjokomelken terningkast 6 😍 Qmeieriene kom faktisk med noe bra i høst 😍

Anonymkode: e357f...b50

Det er vanesak. Det er den fra Tine du mener? Uten søtstoffer? Jeg syns den er veldig god, og smaker mye sjokolade. Nå når jeg er vant til den blir fort all annen sjokomelk ekstremt søtt og kraftig. 

Vurdert å teste den fra Q, men redd den bare smaker syntetisk 😕

Skrevet

Er egentlig ikke noe fan av rød julebrus, men synes faktisk Fun Light Julebrus var god.
Sikkert god med kullsyre også?! Må prøve med det en dag..

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Smakte Maarud potetgull med chili hvitløk og  persille, i går den var god men litt tam smak.

Skrevet

Planteprotein fra Den Stolte Hane var utrolig godt! Masse god smak, og kan brukes både kald og varm. Har kun prøvd den kald i salat og wrap enda selv, men skal prøve å varme den neste gang :) Blir mange gjenkjøp av denne, krysser fingrene for flere smaksvarianter etter hvert! 

A1535F49-755B-451D-8C57-33FA3FB53520.jpeg

• Liker 9
Skrevet
Avokadonøtta skrev (1 minutt siden):

Planteprotein fra Den Stolte Hane var utrolig godt! Masse god smak, og kan brukes både kald og varm. Har kun prøvd den kald i salat og wrap enda selv, men skal prøve å varme den neste gang :) Blir mange gjenkjøp av denne, krysser fingrene for flere smaksvarianter etter hvert! 

Høres bra ut! Hva er den laget av?

Anonymkode: ffe66...6b1

Skrevet
Avokadonøtta skrev (40 minutter siden):

Syntes også den var god, brukte den i taco.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...