Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne synes jeg er veldig god! Kjøpte den i går av ren nysgjerrighet og hadde ikke de høyeste forhåpningene, men i dag kjøpte jeg tre til :laugh: Den er frisk og syrlig og ikke så veldig søt, med god og naturlig smak av rabarbra, uten at det blir for surt. Anbefales!

Kolonihagen-sparkling-rabarbra.png

Anonymkode: 678d1...653

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor på Obsen? Er de i frysedisken blant isen? Har så langt ikke funnet den på Coop Obs her i Nord Norge.

Anonymkode: 43ad8...ccc

I frysedisken blant Ben & Jerry - produktene 🙂

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (15 minutter siden):

I frysedisken blant Ben & Jerry - produktene 🙂

Takk, da skal se litt ekstra nøye neste gang. Jeg glemte at de har eget skap til ben and jerrys på vår OBS og tittet sammen med de andre iskremene:ninja:

Skrevet
applestories skrev (44 minutter siden):

Og oss i resten av landet med 3-4 timer til nærmeste Obs og null kollektivtransport.

Lurte på det samme, men ser at det står "Keep frozen" på dem, og tipper de ligger nærmere iskrem enn fiskegrateng.

Har ikke funnet den ennå på OBS i Oslo, men det var for at det var utsolgt. Skiltene fant jeg i isdisken, så de ligger nok der i andre butikker også. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor på Obsen? Er de i frysedisken blant isen? Har så langt ikke funnet den på Coop Obs her i Nord Norge.

Sto i skapet sammen med Ben&Jerry isen 😄 De skal oppbevares i fryseren :) 

Skrevet

Fra reklamen øverst på siden her: Munsj. Lomper med smak, kjøpes hos Oda.

20211013_133726.thumb.jpg.df4f65f6bb05ad3263bf9a9e9ebde9a2.jpg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne synes jeg er veldig god! Kjøpte den i går av ren nysgjerrighet og hadde ikke de høyeste forhåpningene, men i dag kjøpte jeg tre til :laugh: Den er frisk og syrlig og ikke så veldig søt, med god og naturlig smak av rabarbra, uten at det blir for surt. Anbefales!

Kolonihagen-sparkling-rabarbra.png

Anonymkode: 678d1...653

Hehe, den spyttet jeg ut på første slurken og tømte ut resten. Syntes den var heslig på smak ;)

Ang Ben and Jerrys frozen bites, så fant jeg min på et sånt Ben and Jerry kjøleskap som de har isene sine i, på en Meny butikk.

Skrevet
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Hehe, den spyttet jeg ut på første slurken og tømte ut resten. Syntes den var heslig på smak ;)

Ang Ben and Jerrys frozen bites, så fant jeg min på et sånt Ben and Jerry kjøleskap som de har isene sine i, på en Meny butikk.

Da skal jeg prøve Meny 😄 Min lokale Meny har dumpet Ben & Jerry's skapet for Haagen Dazs, men det er jo flust av Meny butikker i Oslo sentrum å sjekke ut

Anonymkode: 0ba5a...504

Skrevet

Hvordan er de der cookie dough-bitene da? Jeg elsker kakedeig generelt, men sliter med å se for meg at fryste klumper er så veldig godt... Er de litt harde når de har tint også, eller hvordan er konsistens og smak? 

Skrevet

TØRST sin sukkerfrie energidrikk i sitrus var god, blitt en favoritt 😍  

Anonymkode: e357f...b50

Skrevet
Sigyn skrev (56 minutter siden):

Hvordan er de der cookie dough-bitene da? Jeg elsker kakedeig generelt, men sliter med å se for meg at fryste klumper er så veldig godt... Er de litt harde når de har tint også, eller hvordan er konsistens og smak? 

Jeg har ikke smakt cookie dough bitene fra Ben & jerry's enda, men jeg lager en gang iblant cookisene fra Bon Appetit og oppbevarer små klumper av deigen i fryseren i tilfelle jeg får spontant lyst på cookies. De klumpene er minst like gode rå som bakt! 

Anonymkode: 0ba5a...504

Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)
Ugresset skrev (På 12.10.2021 den 10.57):

Brun julebrussaft!!! 😍

Noen som har smakt disse? 

Screenshot_20211012_105551.jpg

Jeg kjøpte begge to på Extra i dag og har smakt på den brun. Jeg syns den var god.

Edit: Har smakt den røde også nå og syns den også er god. Kanskje litt mer "julete" enn den brune.

Endret av Føsleguri
Skrevet
Underligsirkel skrev (På 3.10.2021 den 23.41):

Er det noen her som har kjøpt og laget middag med en av disse ?

Jacobs Utvalgte Ramen Supper

3821_Ramen.jpg

Disse har jeg ikke sett enda, men de skal definitivt prøves ut! Pleier å lage mine egne nudler så dette produktet er perfekt for meg 😁

Skrevet
Sigyn skrev (5 timer siden):

Har du smakt Ben & Jerry is med Cookie dough? Det er samme deig tror jeg. Smaker digg 😋 Tiner fort og er lett å tygge. 

Skrevet
Ugresset skrev (På 12.10.2021 den 10.57):

Brun julebrussaft!!! 😍

Noen som har smakt disse? 

Screenshot_20211012_105551.jpg

Kjøpte begge to i dag. Ingen av de smakte julebrus. Den brune smakte fruktfest/champagne-saft og den røde minnet litt om smaken av rød gelé. 

Helt greie, men ikke julebrus. 

Fun light sin syns jeg derimot treffer spot on på smak. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
Highhopes skrev (1 time siden):

Kjøpte begge to i dag. Ingen av de smakte julebrus. Den brune smakte fruktfest/champagne-saft og den røde minnet litt om smaken av rød gelé. 

Helt greie, men ikke julebrus. 

Fun light sin syns jeg derimot treffer spot on på smak. 

Enig! :)

Anonymkode: 9c0a1...e1b

• Liker 2
Skrevet

Den lille Chips fabrikken White Pizza: vil si den smaker litt som det den lover. Creme freich og oregano type smake. Litt surt, og en del oregano som skinner gjennom. God. Er en fin liten pose, kan hende det blir gjenkjøp 😄

Disse 2 neste er jeg usikker på om er nyheter. Men jeg har aldri sett dem før i chipshylla, men jeg er der ikke vele tiden da 😅

Coop Corn Bites Salt: smaker som Sombreros, men med salt. Kanskje en liten  bitter ettersmak.

Coop Corn Bites Ost: Denne minnet utrolig mye om Sombreros, men en mildere smak. Tror jeg liker disse bedre 😄 men kan se at mange fort vil mene de ikke smaker nok.

Skrevet
Anonymous11 skrev (På 12.10.2021 den 16.07):

Hvilken kjede? 😋

Spar, men Rema fikk i går. Fikk testa og ble skuffa av begge.

Zeroh brun: God saft, for all del, men helt identisk med den champagnesaften de har fra før. Null jul.
Zeroh rød: Neonrosa og veldig ujulete, for meg smakte den faktisk syntetisk kirsebær - og minnet om Limited Edition-safta de hadde med kirsebærsmak i sommer. 
Fun julebrus: Jeg er oppvokst med brun julebrus, så denne var ikke jul for meg på noe vis, men av de tre var den best på smak og en saft jeg gjerne drikker hele året - så håper bare vi får tak i mer og at det ikke er utsolgt "for alltid" nå.

Anonymkode: 94bc6...197

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke noen som har noen matnyheter? Jeg er ikke så glad i godteri  is og saft 😅

Anonymkode: 36c33...7e5

• Liker 5
Skrevet

Skyr med pasjon og bringebær var veldig god! Min topp to tror jeg.

skyr med pasjon og fersken var også god, men jeg er ikke sååå fersken fan at der blir gjenkjøp, andre jeg da foretrekker.

min favoritt er fortsatt banan og pasjon!

Anonymkode: a5149...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...