Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror at vanlig matbutikk har vanlig mocha og caramel macchiato, men double mocha og caramel latte? 

Anonymkode: 0ba5a...504

Ja, de har bare vært av markedet i noen år men tydeligvis tilbake igjen nå. Er vel ca 10 år siden de ble borte 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 12.06):

Jeg fant disse på Normal i dag Mulig at det var en til jeg glemte navnet på) :) Jeg smakte den nederste og .. meh. Burde lært leksa mi i fjor da jeg også kjøpte nescafe med smak av hasselnøtt hos Normal. Synes at hasselnøttsmaken ikke er god og at det rett og slett smaker gammelt proteinpulver med smak av sjokolade. Skal nok likevel klare å drikke den opp om jeg blander inn mer espressopulver og melk 

image.png.c83394c2ea59327cfa2fbfb99b65a5d1.png

image.png.0c6f4b12d85a41017646d14d0506561f.png

image.png.1ec4a910315fe84a50001954fb4cc9aa.png

Den dobbel Mocha kjøpte jeg sist på Rema 1000 i 2017. Skjønte ikke helt hvorfor dobbel Mocha ble borte og vanlig Mocha ble, som er ganske smaksløs og svak🤔 Husker faktisk ikke om den var veldig god eller ikke, kan du gi tilbakemelding når du har smakt den?

Anonymkode: e357f...b50

• Liker 1
Skrevet

Denne kommer vel innom før jul innimellom, husker ikke hvilken annen fra starbucks som har kommet før jul, men har ikke likt den. MEN denne syntes jeg var veldig god! Selv med sånn papp/tre-sugerør 🙈7BEA82ED-271E-413A-95C9-3966ABD244ED.thumb.jpeg.a80a42a604e045d3b59f8832f49acd89.jpeg

• Liker 7
Skrevet

Da har jeg smakt Biola med fersken/vanilje. Den var overraskende god i smak og heldigvis tykk i konsistens (syntes noen er så tynne?). Undrer meg litt over hvorfor de slapp ut en i fersken for "periodeselger" nå i høst. Blåbær/vanilje, skogsbær/vanilje,Plomme/vanilje, eplekake, tyttebær/vanilje.. Til og med kakaosmak er vel mere høst enn fersken. Og for en periodeprodukt burde de prøve noe julete også.

Men jo når jeg drakk denne, kom jeg på at ferskengodteri og fersken er jo faktisk veldig godt. Fikk de gelégodteriene med fersken smak på hjernen. For det smakte litt sånn, både søtt og litt syrlig. Mye smak heldigvis, var redd det skulle bli en veldig veldig mild og fake smak. Bør smakes om man liker ferskensmak ☺️ 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2021 den 12.31):

Jeg har testet Nidar favoritter sjokoladeplate med crispo, smørbukk og sjokolade. Den var veldig god, liker alle de ulike sjokoladene hver for seg - så synes de passet godt sammen i en sjokoladeplate. Litt stiv pris, betalte 42,90 kr på min lokale Prix😅 

Anonymkode: d27c0...bf9

Oi, det var dyrt! På min lokale Kiwibutikk betalte jeg 24 kr for en sånn plate i går! Alle Nidarplatene ligger på mellom 20 og 24 kr der nå. Mulig det er bare en periode, for jeg har ikke sett de til så lav pris tidligere.

Jeg har testet ut noen av de nye Maarudchipsene, blant annet den med karamellisert rødløk, løkringene, nacho cheese og den med kantarell, hvitløk og chilli. Den sistnevnte er definitivt favoritten blant dem.

Anonymkode: e08d1...220

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På min lokale Kiwibutikk betalte jeg 24 kr for en sånn plate i går! Alle Nidarplatene ligger på mellom 20 og 24 kr der nå. Mulig det er bare en periode, for jeg har ikke sett de til så lav pris tidligere

Det har vært mye 4 for 100 og 5 for 100 i det siste, og denne uka annonserer Rema med 24,90 per stykk. Kiwi henger på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den dobbel Mocha kjøpte jeg sist på Rema 1000 i 2017. Skjønte ikke helt hvorfor dobbel Mocha ble borte og vanlig Mocha ble, som er ganske smaksløs og svak🤔 Husker faktisk ikke om den var veldig god eller ikke, kan du gi tilbakemelding når du har smakt den?

Jeg syns den er god, savnet den da den ble borte. Den er mye bedre ja enn den som er vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Smakte Maarud tortilla med ost og chili i helga, den som vant testen i Nettavisen. Var rett og slett litt for sterk for min smak. Litt overraskende, i og med at jeg er glad i chips med mye smak. 

Anonymkode: ff491...ecb

Skrevet

Brun julebrussaft!!! 😍

Noen som har smakt disse? 

Screenshot_20211012_105551.jpg

• Liker 4
Skrevet

Ikke enda, men lokalbutikken får dem inn på torsdag så gleder meg maks!

Anonymkode: 94bc6...197

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke enda, men lokalbutikken får dem inn på torsdag så gleder meg maks!

Anonymkode: 94bc6...197

Hvilken kjede? 😋

Skrevet

Fikk endelig tak i Fun Light med julebrussmak. Normalt venter jeg konsekvent til 1. desember med alt sånt, men siden jeg ble snytt for denne i fjor har jeg åpna den allerede 😆

Synes den er god - smaker julebrus, bare uten kullsyre. 

Skrevet

Jeg smakte også den Fun julebrusen idag. Hadde kanskje litt høye forventinger siden den er blitt hypet sånn opp siden i fjor men jeg syns den var kjedelig og kommer neppe til å drikke opp flaska.

Skrevet

Noen som har funnet disse enda? Coop skal visstnok selge dem, men jeg har vært innom to Coop Mega og en Coop Extra uten hell

image.png.d8db6db41e8c24396c8cbcc7f2c9b0fc.png

• Liker 1
Skrevet
Ugresset skrev (7 timer siden):

Brun julebrussaft!!! 😍

Noen som har smakt disse? 

Screenshot_20211012_105551.jpg

Kjøpte den brune i dag på Coop mega. Ikke smakt ennå, men den lukter som vanlig champagne brus.

Anonymkode: e8b20...44c

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har funnet disse enda? Coop skal visstnok selge dem, men jeg har vært innom to Coop Mega og en Coop Extra uten hell

Coop Obs har 😋

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har ikke smakt, bare lagt den i fryseren. Kan ikke si jeg vet hvilken det var, men tror kanskje det var den lilla, men fant på Coop Obs.

Skrevet
Ariana807 skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke smakt, bare lagt den i fryseren. Kan ikke si jeg vet hvilken det var, men tror kanskje det var den lilla, men fant på Coop Obs.

Hvor på Obsen? Er de i frysedisken blant isen? Har så langt ikke funnet den på Coop Obs her i Nord Norge.

Anonymkode: 43ad8...ccc

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (14 timer siden):

Coop Obs har 😋

Ariana807 skrev (5 timer siden):

Kjipt for oss som bor innenfor Ring 3 uten tilgang på bil 😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjipt for oss som bor innenfor Ring 3 uten tilgang på bil 😬

Og oss i resten av landet med 3-4 timer til nærmeste Obs og null kollektivtransport.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor på Obsen? Er de i frysedisken blant isen? Har så langt ikke funnet den på Coop Obs her i Nord Norge.

Anonymkode: 43ad8...ccc

Lurte på det samme, men ser at det står "Keep frozen" på dem, og tipper de ligger nærmere iskrem enn fiskegrateng.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...