Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Smakte Gullskatt-isen i dag, og den var veldig god, men var ikke akkurat så ulik de andre sjokolade/vaniljeisene til Diplom-is (iallfall ikke dem som jeg har smakt).

Hadde den hatt crispbiter som er i sjokoladen på Gulpinnen så hadde den vært perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det noen som vet om Polly nøttegodt skal ta's av markedet? Har sett flere butikker som nå selger dem for en mye lavere pris enn normalt :klo:

Anonym poster: d60d78cde2ef757dff89eef9794fc343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke sånn kjempeny, men jeg smakte Jarlsberg Edel for første gang i dag. Den var veldig god! Mer av den gode Jarlsberg smaken!! Blir gjenkjøp av den!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje jeg er den eneste som har sagt at jeg ikke liker Zeroh her? Jeg er ikke superfan av Fun light, liker best saft fra f.eks. Hervik. Når jeg drikker saft så blander jeg den veldig svakt, så det blir mer vann med smak. Jeg synes Zeroh smaker veldig mye mer syntetisk enn det Fun light gjør. I tillegg har den en ekkel og "kald" ettersmak som ikke er i Fun light. Og det er uansett hvor svakt eller sterkt jeg blander den.

Jeg helte ute hele flaska etter en slurk..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er noe med fargen og inneholdet på både zeroh og funlight som gjør at det ikke frister og tilsette kroppen min det.. holder meg til Lerum :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Noen som har sett noen nye påskeprodukter rundt omkring? :)

er det ikke (stort sett) de samme produktene år etter år da Rumle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke (stort sett) de samme produktene år etter år da Rumle?

Jo det er vel det, men det kommer jo noen nyheter innimellom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Og hvor så du de???

-

Jeg har akkurat smakt Zeroh! med hylleblomst og sitron. Synes den var veldig god!

Anonym poster: 56ff8c4c9fb30fcdae6522e45e324e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luna123

^ Og hvor så du de???

-

Jeg har akkurat smakt Zeroh! med hylleblomst og sitron. Synes den var veldig god!

Anonym poster: 56ff8c4c9fb30fcdae6522e45e324e0b

På Meny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye Fun Light-safta med vannmelon hos en venninne her om dagen! Jeg var allerede skeptisk da jeg så på flaska. Den fargen, æsj. Og ja, det smakte litt sånn godteriaktig. Ganske stygg! Fyrsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Zeroh! med hylleblomst lukter vaskemiddel! Den smaker helt ok, men den med fersken er bedre. Foretrekker nok likevel fun light, for jeg tror jeg får litt vondt i magen av zeroh.

Fruitland sin hylleblomstsaft er mye bedre! Litt mer kalorier, men myyye bedre smak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen!

Vi i OnLive Research har lagt merke til at dere snakker en del om produkter fra Tine. Her I OnLive holder vi på med neste generasjon av forbrukerundersøkelser, på nett, hvor vi fokuserer mer på hver enkelt respondent, og litt mindre på kvantitet av data.

Siden vi har et nettpanel for diskusjon av blant annet nye produkter, på vegne av Tine, synes vi det er kjempehyggelig om dere deler litt erfaringer og forslag med oss!

Informasjon og eventuell registrering til panelet finnes her: Informasjon om Tine nettpanel

I tillegg til at tilbakemeldinger og ideer som postes på dette panelet går rett til Tine har vi også premietrekninger fra tid til annen.

Vi ser frem til å høre hva dere har å si :)

Hilsen OnLive Research AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...