AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1421 Del Skrevet 4. mars 2013 Hvor finner dere zeroh? Jeg hat lett i flere forskjellige butikker,men ikke sett den De har den på rema her hvor jeg bor. Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2013 #1422 Del Skrevet 4. mars 2013 Er den nye mildrøkte kaviaren den samme som kaviar mix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. mars 2013 #1423 Del Skrevet 4. mars 2013 Er den nye mildrøkte kaviaren den samme som kaviar mix? nei, absolutt ikke Har smakt alle 3 gradene, og i følge meg selv så er 2`ern perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #1424 Del Skrevet 4. mars 2013 Smakte synnøve gresk yoghurt med jordbær. Trodde det skulle være gresk yoghurt naturell med tørksa jordbær av en eller annen grunn. (hm, var det ikke bilde av det på pakka mon tro??) Det var rett og slett en litt tjukkere jordbæryoghurt med MYE sukker. Smakte som sånn "syden-yoghurter" og ligna litt på firstprice sin 4-pk. Forstår ikke heeelt hvorfor de har følt at markedet har behov for enda en sånn yoghurt... Terningkast 3. Anonym poster: db92a76a2b9f9826e2a26580ac3e18d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2013 #1425 Del Skrevet 4. mars 2013 nei, absolutt ikke Har smakt alle 3 gradene, og i følge meg selv så er 2`ern perfekt! Hmm, okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. mars 2013 #1426 Del Skrevet 4. mars 2013 nei, absolutt ikke Har smakt alle 3 gradene, og i følge meg selv så er 2`ern perfekt! ahha ,fikk litt andre tanker her. Hvordan var den milde? Hvor mild ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2013 #1427 Del Skrevet 5. mars 2013 ahha ,fikk litt andre tanker her. Hvordan var den milde? Hvor mild ? heheheee.. andre tanker? jeg skjønner ikke hva du mener altså... jeg sa jo bare at jeg liker 2`ern bedre! den milde var.... mild... den smakte ganske lite egentlig, men mine smaksløker er ikke heeeelt til å stole på, for de er litt reduserte (på grunn av røyking forsempel) 3`ern smakte veldig røykt! jeg kjøpte en av hver samtidig, og endte opp med å skvise på nr 1 utover og så tok jeg noen kladder her og der med nr 3. Da jeg tok på osten oppå, så ble kvaiarene litt miksa, og da ble det bra Holder meg forøvrig til 2`ern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. mars 2013 #1428 Del Skrevet 5. mars 2013 kladder, 2'ern osv Jo eh takk for informasjon. Jeg skal holde meg til min vanlige jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2013 #1429 Del Skrevet 5. mars 2013 kladder, 2'ern osv Jo eh takk for informasjon. Jeg skal holde meg til min vanlige jeg ! hvilken er det da? -- idag stod det noen å delte ut smaksprøver på et nytt knekkebrød med surdeig på nasjonalteateret. det er visst den nye tingen nå... bakevarer med surdeig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2013 #1430 Del Skrevet 5. mars 2013 hvilken er det da? -- idag stod det noen å delte ut smaksprøver på et nytt knekkebrød med surdeig på nasjonalteateret. det er visst den nye tingen nå... bakevarer med surdeig.. Var det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 5. mars 2013 #1431 Del Skrevet 5. mars 2013 Knekkebrødet med surdeig er kjempegodt synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2013 #1432 Del Skrevet 5. mars 2013 hvilken er det da? -- idag stod det noen å delte ut smaksprøver på et nytt knekkebrød med surdeig på nasjonalteateret. det er visst den nye tingen nå... bakevarer med surdeig.. Jeg har spist bakevarer laget av surdeig ganske lenge, men knekkebrødet er nytt. Det er mildere og bedre for magen min, blir ikke oppblåst av surdeig :) Anonym poster: 528df0e2a1f0878007e5b546cf3e6a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. mars 2013 #1433 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Var det godt? vettkeeeem? tok ikke imot til ab over meg: ikke oppblåst! høres bra ut! yeeey! det kunne jeg også ha trengt! Endret 5. mars 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mars 2013 #1434 Del Skrevet 5. mars 2013 Knekkebrødet med surdeig er kjempegodt synes jeg! Ja? Enda mer jeg må prøve ... vettkeeeem? tok ikke imot --- Ahh ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 5. mars 2013 #1435 Del Skrevet 5. mars 2013 Var det godt? Jeg smakte det i dag. Synes de var helt greie. Kommer til å spise opp pakken, men blir neppe å kjøpe det igjen. Trives veldig godt med min gode gamle husman til halve prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. mars 2013 #1436 Del Skrevet 6. mars 2013 Den nye kroneisen med hvit sjokolade, blåbær og bringebær var kjempegod Syns spesielt den bringebæra i midten av isen var nammenam! Me jeg fant ut at det er mye billigre å kjøpe 6-pk av den. Den kostet 49 kr. Og en enkelt is kosta 22,90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 6. mars 2013 #1437 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) #Den Salaten (http://www.salatmestern.no/no/produkter/den/) er vel ny? Kjøpte thai-varianten. Var ikke så verst, mens mannen syntes det ble for rart med "middag" på skiva/knekkebrødet... Finnes som thai, tikka og taco. Endret 6. mars 2013 av enogto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 6. mars 2013 #1438 Del Skrevet 6. mars 2013 Har dere prøvd flere smaker av Zeroh? Ble nesten litt forelsket i den fersken og nektarin, men den med granateple og blåbær var ikke sååå god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2013 #1439 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg synes også fersken&nektarin er klart best! Har prøvd granateple&blåbær og sitron&hylleblomst også, men de var ikke så gode. Finnes det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mars 2013 #1440 Del Skrevet 6. mars 2013 Er det noen her som ikke liker Fun-saft som liker Zeroh? Jeg ser dere synes Zeroh smaker godt og mindre kunstig, men dere liker vel alle sammen Fun etter hva jeg forstår. Jeg synes Fun smaker ækk og blæ pga søtningsmiddelet, så jeg tviler egentlig på at jeg liker Zeroh. Liker ingen light-drikker foreløpig. Men er jo nysgjerrig og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå