Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Noen som har sett denne i butikken?

0CB2CE6E-6AED-470A-8B01-9A9D9F10BF55.jpeg

Anonymkode: 05a9f...f86

Ja, kjøpte den for sånn 2 år siden, men kanskje den fremdeles er i sortimentet til noen butikker :) var veldig søt, men om sommeren når man bare har lyst på litt is (gjerne saftis som ikke er like "hard" som pinneisene) så fristet denne veldig nå

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, kjøpte den for sånn 2 år siden, men kanskje den fremdeles er i sortimentet til noen butikker :) var veldig søt, men om sommeren når man bare har lyst på litt is (gjerne saftis som ikke er like "hard" som pinneisene) så fristet denne veldig nå

Ja, tror det er den samme som er i magisk isen nå 😊 kjempe god synes jeg, husker du hvor du kjøpte den?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, tror det er den samme som er i magisk isen nå 😊 kjempe god synes jeg, husker du hvor du kjøpte den?

Coop Mega :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 16.50):

Noen som har sett denne i butikken?

0CB2CE6E-6AED-470A-8B01-9A9D9F10BF55.jpeg

Jeg så en lignende en på Rema. Het ikke Bubblegum, men Unicorn tror jeg? Boks fra Diplom, ca 1,2 liter.

Anonymkode: a5149...1b1

• Liker 3
Skrevet

Ble utrolig skuffet av den Flipper (?) med lakris. Synes de nesten ikke smakte noe som helst, men så er jeg vant til å spise veldig salt lakris, da.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i ZerOh! TokyOh! saften i Oslo? Eller får man ikke tak i den lenger?
Kjøpte en flaske på Rema 1000 Lakkegata for en liten stund tilbake, men har ikke funnet den siden. :( Den var sååå god!

Anonymkode: 4ab92...a73

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som vet hvor man kan få tak i ZerOh! TokyOh! saften i Oslo? Eller får man ikke tak i den lenger?
Kjøpte en flaske på Rema 1000 Lakkegata for en liten stund tilbake, men har ikke funnet den siden. :( Den var sååå god!

Var limited edition :( 

Anonymkode: 6f23a...51e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fant på REMA1000 Bjørndal for ikke så lenge siden, mulig jeg må tilbake og hamstre litt. :P 

Anonymkode: caf01...8e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Var limited edition :( 

Anonymkode: 6f23a...51e

Men det var da voldsomt så limited da, trodde det skulle vare ut sommeren i det minste :( 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fant på REMA1000 Bjørndal for ikke så lenge siden, mulig jeg må tilbake og hamstre litt. :P 

Ååå det blir litt langt å dra for en flaske saft (holder til på Tøyen), men kanskje det er verdt det. 

Jeg ser i alle fall på ZerOh! sine facebooksider at de lurer på om de skal innføre den som fast sortiment. Håper de gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Ååå det blir litt langt å dra for en flaske saft (holder til på Tøyen), men kanskje det er verdt det. 

Jeg ser i alle fall på ZerOh! sine facebooksider at de lurer på om de skal innføre den som fast sortiment. Håper de gjør det!

Haha ja, da blir det kanskje et lite stykke. Håper også de innfører den fast, det er den beste safta jeg noen gang har smakt!

Skrevet

Jeg har lett og lett, men finner ikke denne nye Zeroh is pinnen noen har skrevet om, med kirsebær eller noe.

Har noen funnet den i området mellom Randaberg og Egersund? 😅

Skrevet
Ariana807 skrev (4 timer siden):

Jeg har lett og lett, men finner ikke denne nye Zeroh is pinnen noen har skrevet om, med kirsebær eller noe.

ZerOh! Har saftis (men ikke med kirsebær tror jeg?), og saft med kirsebær. Det er ikke den Sjokokirsj-ispinnen du forveksler med? 😅

Skrevet (endret)
Anonymous11 skrev (32 minutter siden):

ZerOh! Har saftis (men ikke med kirsebær tror jeg?), og saft med kirsebær. Det er ikke den Sjokokirsj-ispinnen du forveksler med? 😅

Nei, mener noen nevnte en ny Zeroh saft ispinne. Kanskje jeg husker feil smak. Men finner ingen ny smak i frysedisken. Kanskje det bare var en saft og ikke en is 😅

Endret av Ariana807
AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (19 timer siden):

Den ZerOH saftisen man kjøper i frysedisken i flerpakning har en grønn med smakt av eple og kaktus og en rosa/lilla med smak av kirsebær og noe mer (mener jeg å huske) :) 

Skrevet (endret)

Den ZerOH saftisen man kjøper i frysedisken i flerpakning har en grønn med smakt av eple og kaktus og en rosa/lilla med smak av kirsebær og noe mer (mener jeg å huske) :) 

Oi, da må jeg prøve disse  selv! La merke til at de hadde en med eple og kaktus blant annet, og tenkte at dette må jeg kanskje vurdere å prøve en gang. Om den andre har kirsebærsmak er jeg solgt. 😅

Edit: Det ser ut til å være Fun Light som har isen med eple og kaktus, ikke ZerOh!. 

Endret av Anonymous11
Oppdatering
  • Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt denne fra freia med cookie dough og karamell? Så den på butikken i dag, men var usikker så kjøpte ikke. 

large.jpg

Anonymkode: ffe66...6b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Noen som har smakt denne fra freia med cookie dough og karamell? Så den på butikken i dag, men var usikker så kjøpte ikke. 

large.jpg

Smakte kun sukker som knuste mellom tennene mine. Var ekkelt. Ikke gjenkjøp fra min side.

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

large.jpg

Jeg synes den var god. 

Anonymkode: 24814...340

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 21.33):

large.jpg

Den er ikke god. Kommer ikke til å kjøpe igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 21.33):

large.jpg

Ikke god. Ikke ofte jeg kaster sjokolade! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...