Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (6 timer siden):

I dag smakte jeg denne for første gang:

Laks Teriyaki - 450g Fjordland | Meny.no

Jeg er ikke kresen når det kommer til middag, det er mange Fjordlandretter jeg liker veldig godt. Men dette er noe av det verste jeg har smakt innen ferdigmiddager. De samme kjedelige gulrotbitene som i så mange retter, noen bønner til - og en saus som ikke smakte noe annet enn ren soyasaus. Jeg vet at teriyaki betyr at det er marinert i soya, men dette laksestykket var druknet i oversalt soyasaus. Ikke kan jeg se at verken gulrot eller bønner er særlig japansk heller.

Det var noe av det kjipeste jeg har spist fra Fjordland.

Bønnene ser ut som edamame, som er japansk, eller iallefall populært i Japan. Så de har prøvd. Men det så veldig lite fristende ut. 

Anonymkode: c2542...258

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (20 timer siden):

Jeg er ikke kresen når det kommer til middag, det er mange Fjordlandretter jeg liker veldig godt. Men dette er noe av det verste jeg har smakt innen ferdigmiddager. De samme kjedelige gulrotbitene som i så mange retter, noen bønner til - og en saus som ikke smakte noe annet enn ren soyasaus. Jeg vet at teriyaki betyr at det er marinert i soya, men dette laksestykket var druknet i oversalt soyasaus. Ikke kan jeg se at verken gulrot eller bønner er særlig japansk heller.

Fjordland har vel sånn garantert fornøyd, så du får penger tilbake om du klager :) må ikke kaste pakken da

Anonymkode: ede09...e4a

AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (20 timer siden):

Jeg kjøpte denne og er helt enig med deg, er ikke ofte jeg klager på hele måltidet, men dette var bare trist 😟

Jeg smakte denne i dag, gledet meg fordi jeg liker jordbærsmak. Dette var ikke jordbær smak, denne har samme smak som den Extra tygggis med altfor søt tilgjort "jordbærsmak" hadde, for de som husker den. Skuffet, for fun light leverer ellers, føler jeg. 

157071-1.png

Anonymkode: b0f25...b9d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor har dere funnet denne?

Anonymkode: a3b65...caa

Jeg kjøpte min på coop extra.

Anonymkode: 6c511...697

• Liker 2
Skrevet (endret)

Flipper skum lakris: det er den type «salt lakris» jeg ikke er den største fan av, selv om jeg elsker lakris 😅 de blir spist, men nok ikke gjenkjøp.

Men gode, myke, og det er nok mange som vil like dem. Litt tyrkisk pepper type smak (ikke fult like sterkt). *er to smaker i posen.

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Skrevet

Smakte Cheez Doodles med Jalepenos. Likte den veldig godt, men den koster litt mer enn originalen. Tror jeg betalte 45 kroner for 200 gram. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Ariana807 said:

Flipper skum lakris: det er den type «salt lakris» jeg ikke er den største fan av, selv om jeg elsker lakris 😅 de blir spist, men nok ikke gjenkjøp.

Men gode, myke, og det er nok mange som vil like dem. Litt tyrkisk pepper type smak (ikke fult like sterkt). *er to smaker i posen.

Åhh det hørtes digg ut 😋

Anonymkode: 46726...7f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 9.51):

Fordi Norge får "diller" på diverse smaker og da skal det brukes kun den nye smaken de har oppdaget. Husker fra tidligere år at bl.a Taco og Oreo dominerte og da var alt av nyheter med disse smakene :ler:

Anonymkode: 3c222...097

Ja, det er så flaut!!! 

‘hei, jeg er synkronisert med de andre og er ikke selvstendig. Ps, skal du høre min fantastiske, originale mening?’

ugh. 

Anonymkode: c2ac6...972

AnonymBruker
Skrevet

ZerOh! Med kirsebær/bringebærsmak må være den beste safta jeg noen gang har smakt! 😋

Anonymkode: caf01...8e0

• Liker 5
Skrevet

Sticks med lam og storfe var veldig godt, synes jeg!

Skrevet

Fant denne på min lokale Coop Mega, syntes den var god, litt søt men hvis man liker Bounty og Lion kan den anbefales! 

lionbar.jpg

• Liker 4
Skrevet

600x600-prod_29971.jpg
Kjøpt på Kiwi. Den var helt grei! Kanskje litt mye salt 😯 (trodde ikke jeg skulle mene dette, er generelt glad i salt)

• Liker 4
Gjest 123 eller noe
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (23 timer siden):

600x600-prod_29971.jpg
Kjøpt på Kiwi. Den var helt grei! Kanskje litt mye salt 😯 (trodde ikke jeg skulle mene dette, er generelt glad i salt)

Ikke nok salt! :(

Gjest 123 eller noe
Skrevet
Catalina Culès skrev (20 timer siden):

Noen som har prøvd disse?

Riso Scotti Risottoris med Trøfler 210gRiso Scotti Risottoris med Ost 210gRiso Scotti Risottoris med Sopp 210g

Styrer unna pga kjip og trist emballasje..

Annonse
Skrevet
skruttveig skrev (33 minutter siden):

Styrer unna pga kjip og trist emballasje..

Tror aldri jeg har opplevd god risotto i en kjøpepakning.

• Liker 4
Skrevet

Fant endelig «Fiskepølsene» denne uken. Jeg kannikke si jeg var fan av smakene når jeg så dem. BBQ er ikke for meg, så de lot jeg ligge, tok med meg «Ost og Chilli hjem», som også… ja… som jeg fryktet chilli gjorde pølsene for sterke for min del. Jeg liker å smake maten, og ikke bare ha den brennende flammen i munnen.

Utenom at de var sterke, hadde de en merkelig konsistens. Det var ikke som fiskekaker som jeg hadde tenkt, men veldig gummi aktig. Smaken var nok kanskje litt som fiskekaker. Blir ikke gjenkjøp. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 5/30/2021 at 6:30 PM, Ariana807 said:

Fant endelig «Fiskepølsene» denne uken. Jeg kannikke si jeg var fan av smakene når jeg så dem. BBQ er ikke for meg, så de lot jeg ligge, tok med meg «Ost og Chilli hjem», som også… ja… som jeg fryktet chilli gjorde pølsene for sterke for min del. Jeg liker å smake maten, og ikke bare ha den brennende flammen i munnen.

Utenom at de var sterke, hadde de en merkelig konsistens. Det var ikke som fiskekaker som jeg hadde tenkt, men veldig gummi aktig. Smaken var nok kanskje litt som fiskekaker. Blir ikke gjenkjøp. 

Fiskepølser er interessant! Men jeg tror ikke jeg hadde ønsket de typiske grillsmakene egentlig, BBQ med ketchup og sennep og sprøstekt løk liksom. Tror jeg hadde ønsket å servere de med en coleslaw med mye sitron og dill eller noe sånt.

Anonymkode: dac5f...475

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, er det kun Kiwi som har fått inn den nye ZerOh! med kirsebær og bringebær, eller er det også andre butikker? Kiwi-butikken jeg tidligere har funnet den på er tom stadig vekk, og jeg har foreløpig ikke hatt hell hos hverken Extra, Rema eller Meny rundtom i Oslo. Noen i Oslo-området som har sett denne på andre butikker enn Kiwi? Er det håp? 😅

Anonymkode: caf01...8e0

Skrevet
Ariana807 skrev (På 29.4.2021 den 18.30):

Når jeg var innom Shell for å finne Sjoko Krisj, fant jeg og en is jeg ikke har sett før vet ikke om den er ny)

Magnum Double Gold Caramel: sweet caramel fudge! 🤩 Denne var fantastisk god! Karamell trekk, men mer tykk fudge karamell rett under, så iskremen. Noen kjekkskuler 😄 fantastisk god. Men om den kun finnes på shell, tviler jeg på at det blir gjenkjøp. Er ikke et sted jeg handler og er innom ofte.

jeg og kjøpte den her en kveld, men likte ikke selve isen.. 😕   karamellen og trekket var veldig godt, men merkelig smak på resten av isen. Ellers veldig fan av magnum is, så det var litt skuffende. blir ikke gjenkjøp hos meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...