Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den greske med honning og pekan var veldig god :)

Men om den er så innmari mye sunnere siden den er gresk vet jeg ikke da. Når man stapper oppi all den honningen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøvd Zeroh med hylleblomst og sitron i dag. Mye bedre enn alle fun light-variantene jeg har prøvd, men det tok ikke veldig lang tid før jeg merka på magen at noe var galt. Joda, det er sukralose i den. Så den må dessverre ut.

Gresk yoghurt med honning og nøtter var virkelig grisegod. Det blir definitivt gjenkjøp. Kosta ikke mer enn 20 kroner på Rema, så en sånn kan jeg unne meg en gang innimellom.

Jumbomaisen har jeg fremdeles ikke funnet, så jeg tror jeg må en tur på en eller annen coop, ser ut som om det er der sjansen er størst. Håper jeg finner Knerten miniostepop også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den greske kostet 14,90 på Kiwi. Synes ikke det var så gæærnt.

Men det stod ikke næringsinnhold på den. Det var litt rart.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 har Jumbomaisen i tilbudsavisen sin så de burde jo ha den i butikkene.

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kinder bonbon's vært tilbake lenge? Det er ihvertfall mange år siden jeg så dem i Bodø sist og idag ramlet jeg over dem på Rema 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt Zeroh i Oslo? Har sjekket både bunnpris og Rimi.....

Coop Obs Løren i hvertfall.

---

Gullskatt yndlingsis var veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den greske kostet 14,90 på Kiwi. Synes ikke det var så gæærnt.

Men det stod ikke næringsinnhold på den. Det var litt rart.

Det var de med skogsbær og jordbær som kostet 14,90. Den med honning kostet 21,90... Synes det er dyrt for en yoghurt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den yoghurten med nøtter og honning har vel pekannøtter? Det er en av de dyreste nøttetypene, honning er jo ikke grisebillig det heller.

Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd Zeroh "Nectarine and peach", og den synes jeg var nesten enda bedre enn den med blåbær og granateple. Definitivt to forskjellige safter som kommer til å bli kjøpt inn i stedet for fun i blant =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd Zeroh "Nectarine and peach", og den synes jeg var nesten enda bedre enn den med blåbær og granateple. Definitivt to forskjellige safter som kommer til å bli kjøpt inn i stedet for fun i blant =)

Er den iste-aktig, saftis-aktig eller mer fruktsaft?

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...