Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

MMMMM, synnøve finden gresk yoghurt med pekannøtter og honning var himmelsk. Nesten så jeg måtte slikke boksen. Må bli en slik til mellommåltid i morgen også. Synd at den er så dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har nevnt denne? Kanskje den ikke er ny, men første gang jeg så den. Er ikke glad i frokostblanding selv, men den forsvant ganske fort ned i samboern.

wqcq2tysjujsvm6trhvg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh! med blåbær og granateple er smakt og ok. Jeg er ikke så glad i saft, men den var bedre enn Fun light- mindre kunstig smak. Den andre typen med mandarin og en ting til står i skapet klar til smaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Jeg spiser rips-skyr i dette øyeblikk. God, men må innrømme at skogsbær/vanilje er myyye bedre. Gleder meg til å smake bringebærmett også. Den høres god ut.

Kjøpte det nye gaardsgullet med havsalt og pepper i helga, det var dødsgodt. Prøve å finne nye sørlandschipsen til fredag. :) Elsker nye ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man finne Zeroh og jumbomais i Bærum? Har forresten smakt Fun Light med vannmelon og synes den var god, men jeg fikk sure oppstøt av den :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man finne Zeroh og jumbomais i Bærum? Har forresten smakt Fun Light med vannmelon og synes den var god, men jeg fikk sure oppstøt av den :/

Rema 1000 Bekkestua har Jumbo, og Coop Mega Bekkestua har alle Zeroh.

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt fun light vannmelon nå, den var ikke god.

Har lyst til å smake den nye safta, zeroh, men finner den ingen steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh! med blåbær og granateple er smakt og ok.

Jeg har også kjøpt den på min lokale Prix, og jeg likte den veldig godt. Kommer til å kjøpe mer av den. Jeg drakk Oscar Sylte Ananas-brus i helgen og smaken på saften er ikke så langt unna den, måtte faktisk sjekke flasken og se om det var ananas-saft jeg hadde kjøpt (om sånt i det hele tatt finnes).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Tusen takk! Da blir det en liten biltur etter jobb i morgen :D

eller ultra på storsenteret..

jeg bare regner med at de har begge deler der, siden

den butikken skal være så fin og flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra var fin og flott å hadde en skummel ku på mellekjøla som sa mø når man åpnet døren. Når jeg var sånn 8 år i 2001 eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde Solo Sunset i helga, men den var ikke noe spesielt spennende synes jeg. Brusen liknet litt på rødbrus, men mindre søt. Egentlig minnet den meg ganske mye om husholdningssaft med kullsyre. Den var slettes ikke vondt, men den ga meg heller ikke noen ny smaksopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny Helgerudgården (gågaten i Sandvika) pleier å være flinke til å ta inn nye produkter. Centra kanske? Smart club? Vet dessverre ikke.

Anonym poster: e6072e0d36678e475d8dedf54e065e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...