Ludovica- Skrevet 7. februar 2013 #1201 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg er glad i vafler, og smash. Men har aldri fristet å putte sjokolade på vafler. Takke meg til brunost og smør, eller syltetøy og rømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 7. februar 2013 #1202 Del Skrevet 7. februar 2013 Joda, det er smash-kuler som blandes inn i røra. Men man kan like gjerne kjøpe smash ved siden av og blande det inn selv. Etter å ha knust det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. februar 2013 #1203 Del Skrevet 7. februar 2013 Joda, det er smash-kuler som blandes inn i røra. Men man kan like gjerne kjøpe smash ved siden av og blande det inn selv. Etter å ha knust det litt. samme med stratos-muffinsene da... koster sikkert 1/3 å lage muffinser selv og kjøpe en stratoosplate å hakke opp selv.... eller kanskje ikke når jeg tenker meg om? sjokoladeplater er vel kanskje litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. februar 2013 #1204 Del Skrevet 7. februar 2013 samme med stratos-muffinsene da... koster sikkert 1/3 å lage muffinser selv og kjøpe en stratoosplate å hakke opp selv.... eller kanskje ikke når jeg tenker meg om? sjokoladeplater er vel kanskje litt dyrt? Alt er jo dyrt for deg, men det blir nok billigere å kjøpe en hel sjokoladeplate om man regner hva man betaler pr posjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. februar 2013 #1205 Del Skrevet 7. februar 2013 Prøvde surdeigsknekkebrødene idag, og de var riktig så gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 7. februar 2013 #1206 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg så i kundeavisen til ica at det er kommet en ny fjordlandgrøt. En meg byggris. Noen som har prøvd denne? Ja, den var ganske god! Liker du havregrøt og risengrynsgrøt så vil du nok like denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 7. februar 2013 #1207 Del Skrevet 7. februar 2013 Prøvde surdeigsknekkebrødene idag, og de var riktig så gode Hadde de det på OBS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. februar 2013 #1208 Del Skrevet 7. februar 2013 Hadde de det på OBS? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. februar 2013 #1209 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette er ikke mat da, men jeg fant Paracet Duo med koffein på apoteket her en dag. WTF? Hva skal man med koffein i smertestillende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. februar 2013 #1210 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette er ikke mat da, men jeg fant Paracet Duo med koffein på apoteket her en dag. WTF? Hva skal man med koffein i smertestillende?? Det finnes fra før, i et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. februar 2013 #1211 Del Skrevet 7. februar 2013 Det finnes fra før, i et annet merke. Aha. Men skjønner fortsatt ikke den koffein-biten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 7. februar 2013 #1212 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette er ikke mat da, men jeg fant Paracet Duo med koffein på apoteket her en dag. WTF? Hva skal man med koffein i smertestillende?? Koffein er smertestillende og blir brukt til det i f.eks. fenazon koffein. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. februar 2013 #1213 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Aha. Men skjønner fortsatt ikke den koffein-biten Uten at jeg vet, antar jeg det kanskje er fordi smertestillende til vanlig har som bieffekt at man blir trøtt, eller sløvere. Og noen ganger så har man ikke mulighet til å bli trøtt . (Kanskje jeg er på bærtur, leste nettopp farnesinas svar). Endret 8. februar 2013 av Francoise_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 8. februar 2013 #1214 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvor fant du den saften? Coop Mega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 8. februar 2013 #1215 Del Skrevet 8. februar 2013 Og hvem produserer den saften? Lerum fabrikker står det på etikketen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #1216 Del Skrevet 8. februar 2013 Joda, det er smash-kuler som blandes inn i røra. Men man kan like gjerne kjøpe smash ved siden av og blande det inn selv. Etter å ha knust det litt. Ikke alle som har slik selvkontroll. Mine smash ville aldri nådd røra om jeg skulle gjort det på den måten. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. februar 2013 #1217 Del Skrevet 8. februar 2013 Lerum fabrikker står det på etikketen. Takk! Lerum er jo til stede i alle dagligvarebutikker, så da blir det muligens ikke så vanskelig å få tak i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. februar 2013 #1218 Del Skrevet 8. februar 2013 Ikke alle som har slik selvkontroll. Mine smash ville aldri nådd røra om jeg skulle gjort det på den måten. Anonym poster: 43675ffabc91df3d81efafa5e39050eb Du, det er så lite i den posen som følger med at jeg fikk dårlig samvittighet for den ene jeg spiste før de havna i røra. På den andre siden, det var faktisk ikke så godt med smash i røra at det er noe krise å spise dem utenom. Når det er sagt, har jeg kanskje et litt vel stort vaffeljern? Det stod at det skulle bli ni vafler på pakken, men jeg fikk bare fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 8. februar 2013 #1219 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg testa ut solo sunset igår. Blir nok ikke gjenkjøp, men den hadde kanskje vært god som blandevann? Litt vodka? Nuvel..blir vel ei stund til jeg kan teste det! Måtte storme innom butikken og kjøpe noe lettvint å servere igår, da vi hadde fått gjester, så da prøvde jeg likesågodt Stabburets kokkeklare dessertpai med eple og kanel. (Altså, smuldrepai er jo suuuperenkelt å lage selv, men måtte hjem og amme...) Det var en gigantisk nedtur! Toppingen smakte en blanding av kokosfett og marsipan (!), og i tilegg fant jeg tre små biter som jeg ikke fikk tygd, veit ikke om det var plastikk eller hva det var jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 8. februar 2013 #1220 Del Skrevet 8. februar 2013 Dette er ikke mat da, men jeg fant Paracet Duo med koffein på apoteket her en dag. WTF? Hva skal man med koffein i smertestillende?? Dagbladet hadde saken om denne på forsiden sin i dag.Den er vistnok veldig omstridt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå