Eun Skrevet 8. september 2020 #12021 Del Skrevet 8. september 2020 Jaha...? 😅 Er det marshmallows med BBQ-smak liksom? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. september 2020 #12022 Del Skrevet 8. september 2020 8 minutter siden, Eun skrev: Jaha...? 😅 Er det marshmallows med BBQ-smak liksom? Veldig skeptisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 8. september 2020 #12023 Del Skrevet 8. september 2020 4 timer siden, Saph skrev: Har kjøpt Stratos med brownie og Potetgullet med kantarell, chili og hvitløk. Følte jeg fortjente det siden jeg har mensen og kom ut fra tannlegen med null hull. Er spent på potetgullet, er egentlig ikke fan av potetgull, og jeg liker ikke sopp, men man får ikke nye favoritter av å ikke smake 😄 Så skuffa over sjokoladen! Det er vanlig Stratos blandet med som minner om tørre smuler fra sjokoladekake i langpanne, og med saus som smaker og ser ut som sjokade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 8. september 2020 #12024 Del Skrevet 8. september 2020 49 minutter siden, Eun skrev: Jaha...? 😅 Er det marshmallows med BBQ-smak liksom? BBQ er jo grill på amerikansk. Det betyr ikke bare at det er vanlig grill-marshmallows da? Ser bare ut som den har fått nytt design. Meget mulig jeg tar feil altså. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 8. september 2020 #12025 Del Skrevet 8. september 2020 1 hour ago, Eun said: Jaha...? 😅 Er det marshmallows med BBQ-smak liksom? Jeg tipper det bare er rebrand av emballasjen. Og for å gjøre det litt «moderne» så skriver de på engelsk og Jar med «BBQ». Står tross alt tradisjonelle der og det er ikke noe som er tradisjonelt med en marshmallow som smaker BBQ/grillkrydder 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. september 2020 #12026 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns de kan komme tilbake med den, snøfrisk er jævlig for folk som er pirkete på ost... Geiteost smaker shit. Anonymkode: 87bcf...50f Jeg har aldri merker noe særlig til «geitosr» smak av de. Elsker den med rødløk og timian. Den smaker så «ekte» (skikkelig rødløk smak) i forhold til de andre kremostene 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 8. september 2020 #12027 Del Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Saph skrev: Så skuffa over sjokoladen! Det er vanlig Stratos blandet med noe som minner om tørre smuler fra sjokoladekake i langpanne, og med saus som smaker og ser ut som sjokade. Potetgullet med kantarell, chili og hvitløk er helt middelmådig potetgull. Sånn som smaker helt greit og man spiser opp posen, men aldri kjøper igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. september 2020 #12028 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere her: https://meny.no/Tema/Nyheter/matnyheter-hosten-2020/ Anonymkode: 6b4b0...647 Der var det flere ja. Så rart at når man trykker "se alle nyhetet" kommer man til den siden med kun noen få. Enten har de glemt den knappen som åpner flere rader, eller så har de ikke lagt dem inn i nettbutikken ennå. På linken din la jeg spesielt merke til at Grilstad kommer med løvtynn jubelsalami, og Maarud lanserer potetgull med rifler bare på den ene siden i smakene roasted onion og paprika&pepper. Ser også at Safari-kjeks skal komme med smak av salt karamell 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 8. september 2020 #12029 Del Skrevet 8. september 2020 35 minutter siden, applestories skrev: Der var det flere ja. Så rart at når man trykker "se alle nyhetet" kommer man til den siden med kun noen få. Enten har de glemt den knappen som åpner flere rader, eller så har de ikke lagt dem inn i nettbutikken ennå. På linken din la jeg spesielt merke til at Grilstad kommer med løvtynn jubelsalami, og Maarud lanserer potetgull med rifler bare på den ene siden i smakene roasted onion og paprika&pepper. Ser også at Safari-kjeks skal komme med smak av salt karamell 🙄 Så kreativt, nytenkende og spennende! 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 8. september 2020 #12030 Del Skrevet 8. september 2020 Dette er noe jeg i alle fall ikke kommer til å kjøpe Hvem i huleste kom på tanken om at brunostpotetgull er et godt konsept? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 8. september 2020 #12031 Del Skrevet 8. september 2020 5 minutter siden, Ullvott skrev: Dette er noe jeg i alle fall ikke kommer til å kjøpe Hvem i huleste kom på tanken om at brunostpotetgull er et godt konsept? Den er faktisk veldig god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 8. september 2020 #12032 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, Fliip skrev: BBQ er jo grill på amerikansk. Det betyr ikke bare at det er vanlig grill-marshmallows da? Ser bare ut som den har fått nytt design. Meget mulig jeg tar feil altså. 2 timer siden, Mperle skrev: Jeg tipper det bare er rebrand av emballasjen. Og for å gjøre det litt «moderne» så skriver de på engelsk og Jar med «BBQ». Står tross alt tradisjonelle der og det er ikke noe som er tradisjonelt med en marshmallow som smaker BBQ/grillkrydder 😂 Godt poeng - det må være noe sånt ja 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12033 Del Skrevet 8. september 2020 https://askoservering.no/vare/5565528 Sinnsykt god. Anonymkode: 65c8b...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 8. september 2020 #12034 Del Skrevet 8. september 2020 28 minutter siden, Knottogtott skrev: Den er faktisk veldig god! Mulig dette er et skikkelig elsk/hat-produkt. Jeg har nemlig hørt motsatt fra de jeg kjenner som har gitt produktet en sjanse. Ingen av dem kom til å gjøre gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12035 Del Skrevet 8. september 2020 46 minutter siden, Knottogtott skrev: Den er faktisk veldig god! Noe av det beste potetgullet jeg har smakt. Gikk ned på høykant! Smaker ikke brunost da. Anonymkode: c5873...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 8. september 2020 #12036 Del Skrevet 8. september 2020 Nærbilder + litt flere nyheter (fra eldorado) enn de som ble presentert på menys nettside: https://eldorado.no/aktuelt/nyheter-hosten-2020/ Spent på mandelmelet (prisen..) og frossen grønnkål var vel bare et spørsmål om tid før kom. + spørs om jeg ikke må teste noen av suppene. Skal litt til for at den type posesuppe klaffer i smak hos meg, så langt er det bare thaisuppen til rema1000 som har vært gjenkjøp her! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. september 2020 #12037 Del Skrevet 8. september 2020 Må kanskje prøve de nudelboksene - dersom de ikke har gjort slik Mr. Lee gjorde og tilsatte krydderet rett i nudlene. Når jeg tømmer av vannet (for det gjør jeg) forsvinner jo alt av smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12038 Del Skrevet 8. september 2020 Anonymkode: beca9...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #12039 Del Skrevet 8. september 2020 Anonymkode: beca9...7aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #12040 Del Skrevet 9. september 2020 Prøvde Stratos med brownie. Veldig søt, men funker for en sjokoladeelsker. Blir nok gjenkjøp når det er tilbud på Nidarplater (f.eks 4 for 99 kr). Kommer nok ikke til å kjøpe igjen på fullpris. Anonymkode: a5149...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå