Edie Skrevet 1. februar 2013 #1061 Del Skrevet 1. februar 2013 Smakte Skyr med rips og vanilje i dag. Var veldig god. Frisk i smaken uten alt for syrlig ettersmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 1. februar 2013 #1062 Del Skrevet 1. februar 2013 Den nye fun light saften var veldig god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 1. februar 2013 #1063 Del Skrevet 1. februar 2013 Kjøpte denne i dag, er den ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 1. februar 2013 #1064 Del Skrevet 1. februar 2013 Fun light vannmelon er god! Men du må helt klart like syntetisk vannmelon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 1. februar 2013 #1065 Del Skrevet 1. februar 2013 Kjøpte denne i dag, er den ny? Oi, spennende! Jeg har ikke sett den før! Hva smaker den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 1. februar 2013 #1066 Del Skrevet 1. februar 2013 Fun light vannmelon er god! Men du må helt klart like syntetisk vannmelon. Da får man gå på jakt i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 1. februar 2013 #1067 Del Skrevet 1. februar 2013 Oi, spennende! Jeg har ikke sett den før! Hva smaker den? Hmm.. den smakte utvannet drops Siden den heter dark humor så aner jeg ikke hva den skal smake heller, men den var ikke så veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 1. februar 2013 #1068 Del Skrevet 1. februar 2013 Hmm.. den smakte utvannet drops Siden den heter dark humor så aner jeg ikke hva den skal smake heller, men den var ikke så veldig god Æsj, det var dumt! Jeg elsker slike pastiller, alltid gøy når det kommer nye. Men da er det ingen vits å kaste bort penger på den =\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 1. februar 2013 #1069 Del Skrevet 1. februar 2013 Kjøpte denne i dag, er den ny? Jeg fant den og en med malt (eller noe) på tgr i desember. kanskje den kommer i det vanlige sortimentet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 1. februar 2013 #1070 Del Skrevet 1. februar 2013 Skyr med rips&vanilje var maaaaagisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #1071 Del Skrevet 2. februar 2013 - En ny type Biler, med frukt-vingummi-greier - En ny supermix fra Brynhild, Soft Bites Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1072 Del Skrevet 2. februar 2013 Har dere sett noen nye økologiske produkter i butikkene? Anonym poster: d165c559bbca9b982c79ce9575498743 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 2. februar 2013 #1073 Del Skrevet 2. februar 2013 Kims kosehjerter er vel nytt? http://kims.no/produkt/kims-kosehjerter/ (Her i landet i hvertfall, det er vel noe sånt å få kjøpt i Sverige allerede). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #1074 Del Skrevet 2. februar 2013 Kims kosehjerter er vel nytt? http://kims.no/produ...ms-kosehjerter/ (Her i landet i hvertfall, det er vel noe sånt å få kjøpt i Sverige allerede). Sånne kommer og går i forskjellige varianter hele tiden. De har vært formet som stjerner, bamser, hjerter osv. tidligere og. Men de er bare på markedet kort tid før de forsvinner igjen. Lurer på hvorfor de driver å fjerner de og så lanserer igjen hele tiden. Må da koste enormt mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #1075 Del Skrevet 2. februar 2013 Nå har jeg vært i 5 forskjellige butikker, men ingen av dem har hatt skyr med rips Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 2. februar 2013 #1076 Del Skrevet 2. februar 2013 - En ny type Biler, med frukt-vingummi-greier Smaker som Joggiser (eller hva det var de het) hvis dere husker de, kjempegode synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #1077 Del Skrevet 2. februar 2013 Smaker som Joggiser (eller hva det var de het) hvis dere husker de, kjempegode synes jeg. åååjaaaa- det var jo det ultimate lørdagsgodteriet i oppveksten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2013 #1078 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei altså! Kiwi er skikkelig trege! Ingen nye ting i dag heller. Eller jo.. Dent hadde de. Men jeg synes ikke Dent er noe godt, så de gadd jeg ikke kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 2. februar 2013 #1079 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei altså! Kiwi er skikkelig trege! Ingen nye ting i dag heller. Eller jo.. Dent hadde de. Men jeg synes ikke Dent er noe godt, så de gadd jeg ikke kjøpe. på meny her satte de opp plakater idag om at de kom til mandag. kanskje det er likt der du bor ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. februar 2013 #1080 Del Skrevet 2. februar 2013 Sånne kommer og går i forskjellige varianter hele tiden. De har vært formet som stjerner, bamser, hjerter osv. tidligere og. Men de er bare på markedet kort tid før de forsvinner igjen. Lurer på hvorfor de driver å fjerner de og så lanserer igjen hele tiden. Må da koste enormt mye penger. kanskje du skal prøve joker? du har en joker nære deg du, har du ikke``? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå