Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Eg testa ein pakke Yup-pastillar (salt lakris-smak) som var søta med stevia. Mogleg det er innbilling, men eg synest dei hadde mindre metallsmak enn søtstoff-pastillar vanlegvis har. Gode i alle fall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dobby skrev (På 27.1.2013 den 11.57):

Eg testa ein pakke Yup-pastillar (salt lakris-smak) som var søta med stevia. Mogleg det er innbilling, men eg synest dei hadde mindre metallsmak enn søtstoff-pastillar vanlegvis har. Gode i alle fall. :-)

Er der kommet nye yup som er søtet med stevia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EryMax skrev (På 28.1.2013 den 20.10):

Toro kan da ikke komme med Knorr, Knorr er et uavhengi merke

Riktig, de kommer fra helt ulike konsern.

I artikkelen står det at Knorr utfordrer Toro og kommer med 12 nye varianter av saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 28.1.2013 den 23.04):

Riktig, de kommer fra helt ulike konsern.

I artikkelen står det at Knorr utfordrer Toro og kommer med 12 nye varianter av saus.

Men SpeltLompa skrev at Toro kom med knorr saus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EryMax skrev (På 28.1.2013 den 23.05):

Ja, og det blir helt feil nettopp fordi Knorr og Toro er to ulike merkevarer som igjen tilhører hver sine konsern.

Edit: Kanskje jeg uttrykte meg litt feil først?

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EryMax skrev (På 28.1.2013 den 23.05):

Det var fordi SpeltLompa leste for fort og feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant to, for meg, nye produkter i frysedisken i går. Begge var fra Stabburet og det ene var en eplepai som så helt grei ut, det andre en middagspai hvor man "bare" skulle tilsette kjøtt og grønnsaker, mens pakken inneholdt paideig og eggestand? Det er jo de to enkleste bestanddelene i paien, spør du meg.

Kjøpte ingen av dem og mener prisen lå et sted mellom 50 og 60 kroner.

:heks:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster
  Susa skrev (På 30.1.2013 den 9.37):

http://www.abcnyhete...mere-i-butikken

står ikke så mye om hvilke nye varer da....

dagbladet har også en sånn artikkel idag... uten å informere om hva som kommer..

Men det som sies stadig vekk er at mange produkter får ny drakt, og det som skjer da er at

prisen forblir den samme, eller evt at den skrus opp litt, og innholdet blir langt mindre...Det har jeg

lagt merke til såå mange ganger.. Bare vent å se! (Og det irriterer meg at ingen aviser skriver om det/legger merke til det, for det blir stadig mindre og mindre forpakninger når de lager ny forpakning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NozMonster skrev (På 30.1.2013 den 10.06):

dagbladet har også en sånn artikkel idag... uten å informere om hva som kommer..

Men det som sies stadig vekk er at mange produkter får ny drakt, og det som skjer da er at

prisen forblir den samme, eller evt at den skrus opp litt, og innholdet blir langt mindre...Det har jeg

lagt merke til såå mange ganger.. Bare vent å se! (Og det irriterer meg at ingen aviser skriver om det/legger merke til det, for det blir stadig mindre og mindre forpakninger når de lager ny forpakning)

Helt enig med deg! Det er skikkelig irriterende.

Men på tv2 hjelper deg i morgen, skal dette være tema:) Der skal da også ta opp hvor lite potetgull det faktisk er i en stoor pose bla.

Anonym poster: 032d74fe51bf16eb51c8294016eadf4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster
  AnonymBruker skrev (På 30.1.2013 den 11.16):

Helt enig med deg! Det er skikkelig irriterende.

Men på tv2 hjelper deg i morgen, skal dette være tema:) Der skal da også ta opp hvor lite potetgull det faktisk er i en stoor pose bla.

Anonym poster: 032d74fe51bf16eb51c8294016eadf4d

hahaaa..nææ-ææh... jeg skrev i "lurer på rare ting-tråden" for en stund siden at jeg ikke fatter hvorfor kiwi sier at de har kutta momsen når man aldri betaler mindre for 5 bananer og 3 brokkolihoder der enn man gjør på rema eller ica for eksempel. Og et par dager senere kom akkuratt det temaet opp på tv2 Hjelper deg, og nå skjer det samme igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de skrevet om noen nyheter. Jeg skjønner ikke helt hva som er nytt med skyr naturell, er det det at den kommer i porsjonsbeger?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Safira skrev (På 30.1.2013 den 15.34):

Her har de skrevet om noen nyheter. Jeg skjønner ikke helt hva som er nytt med skyr naturell, er det det at den kommer i porsjonsbeger?

Skjønte ikke det jeg heller, også under bilde sto det at det skulle komme "skyr vaniljevilje", men det sto ikke noe om skyr naturell. Men skyr med vanilje finnes jo også fra før.

Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2013 den 15.43):

Skjønte ikke det jeg heller, også under bilde sto det at det skulle komme "skyr vaniljevilje", men det sto ikke noe om skyr naturell. Men skyr med vanilje finnes jo også fra før.

Anonym poster: 8855a52eaf0f99cdeb2a8d92c4f9688c

Ja, kanskje det kommer skyr vanilje uten sukker (det hadde vært flott!)? Det ser i alle fall ut som om den naturellversjonen er i et annet type beger. Gleder meg til å smake å den med rips!

Sunniva premium pærejuice med solbær høres interessant ut, nå drikker jeg aldri juice, men den tror jeg jeg vil smake. Det nye knekkebrødet fra ryvita høres også ganske godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kommer Sørlandschips med nytt potetgull. Det er mer som vanlig potetgull med salt og paprika. Det var også veldig godt. Paprika potetgullet smakte ikke mel sånn som mye annet paprika potetgull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...