Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på hva de der egentlig inneholder.

Hentet fra Mors hjemmebakte på Facebook:

" Idun Mors hjemmebakte Ferskere bakst inneholder: Hvetemel, hvetegluten, enzymer og melbehandlingsmiddel. Idun Mors hjemmebakte Fryst bakst inneholder: Hvetegluten, Hvetemel og Enzymer og Idun Mors hjemmebakte Luftigere bakst inneholder: hvetemel, askorbinsyre og enzymer."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Smakte Styrk igår, og den var god den, men en liter kostet 25 kr. Vanlig melk koster vel 10-12 kr?

det er vel noen år siden... har ikke kjøpt melk på mange år, men tenker heller at en koster rundt 15-16 kr..

smakte Stryk helt likt som vanlig lettmelk eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel noen år siden... har ikke kjøpt melk på mange år, men tenker heller at en koster rundt 15-16 kr..

smakte Stryk helt likt som vanlig lettmelk eller?

Sjekket når jeg var på butikken istad, og en liter ekstra lettmelk koster 13 kr på Coop Mega :) Styrk smakte vel så og si som vanlig lettmelk, ja. Var bittelitt annerledes, men kan ikke sette fingeren på hva som smakte annerledes. Uansett, god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket når jeg var på butikken istad, og en liter ekstra lettmelk koster 13 kr på Coop Mega :) Styrk smakte vel så og si som vanlig lettmelk, ja. Var bittelitt annerledes, men kan ikke sette fingeren på hva som smakte annerledes. Uansett, god :)

Jeg smakte veldig godt at Styrk ikke er ferskmelk. Den jeg fikk smake i butikken hadde holdbarhetsdato i november! Med andre ord en slik type kondensert melk som man får kjøpt mye ellers i Europa. Ikke god spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Piano signatur ostekake med bringebær. Veldig god, overrasket over så god smak på et ferdigprodukt. Kjeksbunnen var pakket separat i lokket så den også var sprø og god.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

oii- det er ikke ofte jeg sier det, men det var billig for en liter melk synes jeg :)

Tine reklamerer jo at denne melken skal være så og si lik den ekstra-lett melken, men det høres ikke helt ut som at Tine klarte det ifølge folket her.

Her om dagen så så jeg 2 nye melkesjokoladepuddinger på butikken- ikke bare èn som det har blitt nevnt her noen ganger.. så i denne melkesjokolade-trend-tiden, så er det altså 3 typer melkesjokoladepuddinger, melkesjokolade nugatti ooog en ny knekkebrød-sandwich med (melke?)sjokolade..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd de nye bakehjelpemidlene til Idun, oppdaget de i butikken i går (mulig de har vært til salgs en stund, handler ikke så ofte på ICA).

Har ferskere bakst i dagens brøddeig, spent på å prøve det i bolledeig eller lignende + noen av de andre variantene.

Bakehjelpemidler

Jeg har brukt ferskere bakst ei stund nå, og er superfornøyd. Baksten holder virkelig lenger. Synes smaken blir bedre også jeg. Jeg er avhengig av den der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kyllingpinner i butikken i stad. Enten Prior eller Den Stolte Hane. Er disse nye, eller har jeg bar ikke fått det med meg før?

Noen som har prøvd? Brukes som fiskepinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snjo er rett og slett ekkelt!

Har smakt melkesjokoladepuddingen fra freia, den var fantastisk :sikle: Ellers er jeg litt nysgjerrig på disse småsausene i porsonsposer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Coop OBS! hadde fått inn ny magerost fra Kavli med smak av oliven/parmesan/hvitløk, tror jeg det var. Kult, for den elendige kylling-varianten som snart er den eneste som er å oppdrive begynner jeg å bli temmelig lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at Coop OBS! hadde fått inn ny magerost fra Kavli med smak av oliven/parmesan/hvitløk, tror jeg det var. Kult, for den elendige kylling-varianten som snart er den eneste som er å oppdrive begynner jeg å bli temmelig lei av.

Den er kjempegod :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den skal jeg se etter! Man går litt lei kyllingversjonen i lengden, og den med skinke synes jeg ikke er så god.

Edit: Den finnes kanskje bare i beger? Da er det ikke fult så aktuelt (hvertfall veldig grisete å ha med på skolen).

Endret av Safira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snjo er rett og slett ekkelt!

Har smakt melkesjokoladepuddingen fra freia, den var fantastisk :sikle: Ellers er jeg litt nysgjerrig på disse småsausene i porsonsposer.

Kjøpte bernaisesausen og den var ikke ille altså :) Jacobs er fremdeles min favoritt, men jeg likte den og skal prøve de andre og :) Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Jeg så denne på Deli idag.

når jeg tenker meg om, så har jo faktisk deli mange utenlandske varer- som

ikke kommer i matbutikkene... mulig at denne er en sånn? i og med at den

finnes i andre land? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bernaisesausen og den var ikke ille altså :) Jacobs er fremdeles min favoritt, men jeg likte den og skal prøve de andre og :)

Jeg prøvde også bearnaisesausen. Den skulle settes i en kopp og varmes opp, men mer enn halve sausen lå igjen i mikroen. Dessuten var det noe rart med smaken også, skal prøve den siste posen jeg har igjen sammen med noe annet enn det jeg spiste på søndag, for selve størrelsen var genial til enslige husholdninger. Håper andre tar etter på akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...