Silkepote Skrevet 12. september 2012 #761 Del Skrevet 12. september 2012 Smakte Styrk igår, og den var god den, men en liter kostet 25 kr. Vanlig melk koster vel 10-12 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 12. september 2012 #762 Del Skrevet 12. september 2012 Lurer på hva de der egentlig inneholder. Hentet fra Mors hjemmebakte på Facebook: " Idun Mors hjemmebakte Ferskere bakst inneholder: Hvetemel, hvetegluten, enzymer og melbehandlingsmiddel. Idun Mors hjemmebakte Fryst bakst inneholder: Hvetegluten, Hvetemel og Enzymer og Idun Mors hjemmebakte Luftigere bakst inneholder: hvetemel, askorbinsyre og enzymer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #763 Del Skrevet 12. september 2012 Smakte Styrk igår, og den var god den, men en liter kostet 25 kr. Vanlig melk koster vel 10-12 kr? det er vel noen år siden... har ikke kjøpt melk på mange år, men tenker heller at en koster rundt 15-16 kr.. smakte Stryk helt likt som vanlig lettmelk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepote Skrevet 12. september 2012 #764 Del Skrevet 12. september 2012 det er vel noen år siden... har ikke kjøpt melk på mange år, men tenker heller at en koster rundt 15-16 kr.. smakte Stryk helt likt som vanlig lettmelk eller? Sjekket når jeg var på butikken istad, og en liter ekstra lettmelk koster 13 kr på Coop Mega Styrk smakte vel så og si som vanlig lettmelk, ja. Var bittelitt annerledes, men kan ikke sette fingeren på hva som smakte annerledes. Uansett, god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 12. september 2012 #765 Del Skrevet 12. september 2012 Sjekket når jeg var på butikken istad, og en liter ekstra lettmelk koster 13 kr på Coop Mega Styrk smakte vel så og si som vanlig lettmelk, ja. Var bittelitt annerledes, men kan ikke sette fingeren på hva som smakte annerledes. Uansett, god Jeg smakte veldig godt at Styrk ikke er ferskmelk. Den jeg fikk smake i butikken hadde holdbarhetsdato i november! Med andre ord en slik type kondensert melk som man får kjøpt mye ellers i Europa. Ikke god spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. september 2012 #766 Del Skrevet 12. september 2012 Smakte Piano signatur ostekake med bringebær. Veldig god, overrasket over så god smak på et ferdigprodukt. Kjeksbunnen var pakket separat i lokket så den også var sprø og god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 12. september 2012 #767 Del Skrevet 12. september 2012 http://www.tine.no/produkter/nye-produkter Her er Tines nyheter. Jeg ELSKER Ja vaniljeyoghurt, så den nye mild-og-lett BØR være like god. Ser hvertfall at den er like sunn så det er jo i det minste bra... Hva vil dere prøve av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2012 #768 Del Skrevet 12. september 2012 Sjekket når jeg var på butikken istad, og en liter ekstra lettmelk koster 13 kr på Coop Mega Styrk smakte vel så og si som vanlig lettmelk, ja. Var bittelitt annerledes, men kan ikke sette fingeren på hva som smakte annerledes. Uansett, god oii- det er ikke ofte jeg sier det, men det var billig for en liter melk synes jeg Tine reklamerer jo at denne melken skal være så og si lik den ekstra-lett melken, men det høres ikke helt ut som at Tine klarte det ifølge folket her. Her om dagen så så jeg 2 nye melkesjokoladepuddinger på butikken- ikke bare èn som det har blitt nevnt her noen ganger.. så i denne melkesjokolade-trend-tiden, så er det altså 3 typer melkesjokoladepuddinger, melkesjokolade nugatti ooog en ny knekkebrød-sandwich med (melke?)sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 13. september 2012 #769 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har prøvd de nye bakehjelpemidlene til Idun, oppdaget de i butikken i går (mulig de har vært til salgs en stund, handler ikke så ofte på ICA). Har ferskere bakst i dagens brøddeig, spent på å prøve det i bolledeig eller lignende + noen av de andre variantene. Bakehjelpemidler Jeg har brukt ferskere bakst ei stund nå, og er superfornøyd. Baksten holder virkelig lenger. Synes smaken blir bedre også jeg. Jeg er avhengig av den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 13. september 2012 #770 Del Skrevet 13. september 2012 Fins sånn ferskere bakst sak i glutenfri? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. september 2012 #771 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg så kyllingpinner i butikken i stad. Enten Prior eller Den Stolte Hane. Er disse nye, eller har jeg bar ikke fått det med meg før? Noen som har prøvd? Brukes som fiskepinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. september 2012 #772 Del Skrevet 20. september 2012 Snjo er rett og slett ekkelt! Har smakt melkesjokoladepuddingen fra freia, den var fantastisk Ellers er jeg litt nysgjerrig på disse småsausene i porsonsposer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 20. september 2012 #773 Del Skrevet 20. september 2012 Så at Coop OBS! hadde fått inn ny magerost fra Kavli med smak av oliven/parmesan/hvitløk, tror jeg det var. Kult, for den elendige kylling-varianten som snart er den eneste som er å oppdrive begynner jeg å bli temmelig lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 20. september 2012 #774 Del Skrevet 20. september 2012 Så at Coop OBS! hadde fått inn ny magerost fra Kavli med smak av oliven/parmesan/hvitløk, tror jeg det var. Kult, for den elendige kylling-varianten som snart er den eneste som er å oppdrive begynner jeg å bli temmelig lei av. Den er kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 20. september 2012 #775 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Så at Coop OBS! hadde fått inn ny magerost fra Kavli med smak av oliven/parmesan/hvitløk, tror jeg det var. Kult, for den elendige kylling-varianten som snart er den eneste som er å oppdrive begynner jeg å bli temmelig lei av. Oi, den skal jeg se etter! Man går litt lei kyllingversjonen i lengden, og den med skinke synes jeg ikke er så god. Edit: Den finnes kanskje bare i beger? Da er det ikke fult så aktuelt (hvertfall veldig grisete å ha med på skolen). Endret 20. september 2012 av Safira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 20. september 2012 #776 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Snjo er rett og slett ekkelt! Har smakt melkesjokoladepuddingen fra freia, den var fantastisk Ellers er jeg litt nysgjerrig på disse småsausene i porsonsposer. Kjøpte bernaisesausen og den var ikke ille altså Jacobs er fremdeles min favoritt, men jeg likte den og skal prøve de andre og Endret 20. september 2012 av josefin88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 25. september 2012 #777 Del Skrevet 25. september 2012 jeg leste en plass at det skulle komme en ny dundersalt, men har ikke sett denne. noe her som har sett den ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 25. september 2012 #778 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg så denne på Deli idag. og på Coop Mega en Freia premium med noe sånn italiensk kjeks ting i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. september 2012 #779 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg så denne på Deli idag. når jeg tenker meg om, så har jo faktisk deli mange utenlandske varer- som ikke kommer i matbutikkene... mulig at denne er en sånn? i og med at den finnes i andre land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. september 2012 #780 Del Skrevet 25. september 2012 Kjøpte bernaisesausen og den var ikke ille altså Jacobs er fremdeles min favoritt, men jeg likte den og skal prøve de andre og Jeg prøvde også bearnaisesausen. Den skulle settes i en kopp og varmes opp, men mer enn halve sausen lå igjen i mikroen. Dessuten var det noe rart med smaken også, skal prøve den siste posen jeg har igjen sammen med noe annet enn det jeg spiste på søndag, for selve størrelsen var genial til enslige husholdninger. Håper andre tar etter på akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå