Rumle Skrevet 6. september 2012 #721 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg syns det har litt ostekakete smak. Virkelig? Men, er den søt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. september 2012 #722 Del Skrevet 6. september 2012 Veldig søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2012 #723 Del Skrevet 6. september 2012 Oi, den må jeg smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 6. september 2012 #724 Del Skrevet 6. september 2012 Smakte akkurat Nugatti melkesjokolade. Helt ok, men ikke noe jeg vil kjøpe igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. september 2012 #725 Del Skrevet 6. september 2012 Smakte akkurat Nugatti melkesjokolade. Helt ok, men ikke noe jeg vil kjøpe igjen. Helt enig!! smakte da ikke noe forskjell jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. september 2012 #726 Del Skrevet 6. september 2012 Smakte akkurat Nugatti melkesjokolade. Helt ok, men ikke noe jeg vil kjøpe igjen. Helt enig!! smakte da ikke noe forskjell jeg... Samme her, svarte tidligere i tråden at den smakte Nugatti uten nøtter. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 6. september 2012 #727 Del Skrevet 6. september 2012 Ja! Det var liksom ikke no nytt med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. september 2012 #728 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) det er veldig overrasket at det ikke har kommet noen nye taco-greier i år jeg.... det kommer liksom stadig nye produkter tilsatt med smak av taco så- taco lasagne, taco suppe ,taco gryte, taco salat, taco pai...taco, taco,taco! i år er det åpenbart Melkesjokolade-greier som er in ! Endret 6. september 2012 av NozMonster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. september 2012 #729 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) det er veldig overrasket at det ikke har kommet noen nye taco-greier i år jeg.... det kommer liksom stadig nye produkter tilsatt med smak av taco så- taco lasagne, taco suppe ,taco gryte, taco salat, taco pai...taco, taco,taco! Ikke helt, Prior Kyllinglår ovnsbakt Taco er ny Endret 6. september 2012 av SpeltLompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. september 2012 #730 Del Skrevet 6. september 2012 Her er også noen taco nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 6. september 2012 #731 Del Skrevet 6. september 2012 Her er også noen taco nyheter Ferdigstekt tacokjøttdeig med grønnsaker faktisk. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe det :gjeiper: Tar så kort tid å steke kjøttdeig og tilsette krydder i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. september 2012 #732 Del Skrevet 6. september 2012 Ikke helt, Prior Kyllinglår ovnsbakt Taco er ny Her er også noen taco nyheter NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. september 2012 #733 Del Skrevet 6. september 2012 men ang linken nr 2 speltlompa- jeg tenkte hovedsaklig på matvarer som egentlig ikke smaker taco, som de tilsetter taco-smak..i løpet av noen år med denne taco-utviklingen så har vi sikkert leverpostei med taco, ketchup med taco, yoghurt med taco og saft med tacosmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. september 2012 #734 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har kjøpt ny Gomorgen yogurt med jordbær og kiwi, men ikke smakt den enda Ser den har kommet i solbær og blåbær også - for de som er interessert i det? Er forøvrig 30 % mindre sukker i de. Her er oversikt over alle Tines nyheter. Jeg kjøpte melon og pasjonsfruktyogurt også - og trodde den var ny, men det er den visst ikke? God er den uansett Jeg tror de har sneket inn pasjonsfrukten. Jeg la plutselig merke til at det stod det også på begeret. Men det gjorde det ikke før. Da var det bare melon. Men det smaker jo det samme da. Men de nyhetene til Tine. Hvordan skal man spise Kremost med topping pære ingefær? På kjeks/brød? Eller med skje? Hmm.. må prøve... Resten var litt kjedelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2012 #735 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Jeg tror de har sneket inn pasjonsfrukten. Jeg la plutselig merke til at det stod det også på begeret. Men det gjorde det ikke før. Da var det bare melon. Men det smaker jo det samme da. Jeg er nesten sikker på at den pasjonsfrukten alltid har vært der? Nei har visst ikke det, måtte google litt Men den smaker jo likt ja. Hmm. Endret 6. september 2012 av Karpuzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. september 2012 #736 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg er nesten sikker på at den pasjonsfrukten alltid har vært der? Den her var uten Men den smker det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. september 2012 #737 Del Skrevet 6. september 2012 Men de nyhetene til Tine. Hvordan skal man spise Kremost med topping pære ingefær? På kjeks/brød? Eller med skje? Hmm.. må prøve... Resten var litt kjedelige... akkuratt det har jeg også grublet over.. personlig synes jeg det blir veldig tamt med kun kremost på, så jeg pleier å kombinere det med et annet pålegg også. Men om du tar et knekkebrød med kremost og gulost på for.eks, så passer jo det godt til toppingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLola Skrevet 6. september 2012 #738 Del Skrevet 6. september 2012 noen som har prøvd tortilla-pizzabunn greiene fra santa maria? Vi syns de var gode, smakte som pizzabunn, ikke tortilla, hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. september 2012 #739 Del Skrevet 6. september 2012 men ang linken nr 2 speltlompa- jeg tenkte hovedsaklig på matvarer som egentlig ikke smaker taco, som de tilsetter taco-smak..i løpet av noen år med denne taco-utviklingen så har vi sikkert leverpostei med taco, ketchup med taco, yoghurt med taco og saft med tacosmak! Som den eneste i landet som ikke liker taco syns jeg det er dårlig nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 8. september 2012 #740 Del Skrevet 8. september 2012 Jeg smakte Tine Kremost med topping i dag (honning og nøtter). Var himmelsk god. Jeg blir garantert å bruke denne som mellommåltid. Perfekt for oss som er glad i ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå