Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melkesjokolade med jappbiter var litt vel søt, men veldig god, og jeg er vanligvis ikke begeistret for japp.

Anonymous poster hash: f8779...3f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har sett de nye CheezDoodlesene noe sted? :tristbla:

Anonymous poster hash: 25b17...789

Kjøpt, prøvd og allerede høyt elsket!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt, prøvd og allerede høyt elsket!

Åhhh! :hjerter: Hvorhvorhvor? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ser flere skryter av melkesjokoladen med jappbiter! :) Hvordan er den? Hvor store biter? Jeg liker nemmelig ikke japp, synes det er altfor mye fudge på en gang. Men sjokoladeplaten frister meg litt..

Anonymous poster hash: 17d1f...8b2

Liker heller ikke Japp, men likte denne.

Den er veldig mektig, så kan tenke meg at noen synes det blir for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Synnøve sin greske yoghurt med eple, kanel og rosin, men fant den kun 1 gang på Lerøy, og har siden lett opp og ned både der og andre butikker uten hell? den var knallgod!

Cottage cheese med jordbær og granateple var fryktelig kunstig. Ikke funnet den med eple enda, men har mer tro på den!

Yoplait med dobbelt protein var ok. Spiste en som mellommåltid, og tror det skal få bli fast nytt inventar i kjøleskapet.

Er stadig på leting etter Stratos med nøtter. Noen i Bergensområdet som har funnet denne enda? Ble så oppgitt i går at jeg i stedet kjøpte en helnøtt og spiste opp hele platen. Det var den vektnedgangen..... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er stadig på leting etter Stratos med nøtter. Noen i Bergensområdet som har funnet denne enda? Ble så oppgitt i går at jeg i stedet kjøpte en helnøtt og spiste opp hele platen. Det var den vektnedgangen..... .

De nye stratosene kommer ikke før i Mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Jeg gleder meg allerede til neste år for å se hvilken nye produkter som kommer da :fnise:

Neste år faktisk...Du kan sikkert få lov til å se hva som kommer i mai og september også :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Eeelsket jappsjokoladen.. Nesten bra den ikke er kommet i 100 g plate.. Hadde gått på en smell .. 200g kjøper jeg ikke så, way to go freia ! ( jeg slipper å bli feit ) .. Smakte nesten litt som smil <3

Å? Du kan kjøpe 100g men ikke 200g? :klo:

Hvorfor det?

Hu må ha en bra butikk i nærheten. Har ikke sett halvparten av disse varene på meny, kiwi eller rema.

Hun handler ofte på Meny CC Vest og Ultra på Sandvika storsenter

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...