Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

en pakke kostet 32 kr.. så i dyreste laget :/

:hakeslepp: Sykt altså! Det er jo ikke akkurat mye protein i dem heller, selv om det er dobbelt så mye som i de andre. Da er jo skyr mye bedre. Dem går nok av markedet innen neste runde.

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg mener den grønne flasken med sitron og lime saft fra Fun Light. Den er helt nydelig, drikker 2-3 flasker av den i uka, gjerne med Farris i :rodmer:Anonymous poster hash: d487f...302

Den har jeg ikke smakt, men tør å slå et slag for den nye zeroooh likevel. Prøv :D

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke gul og rød stratos noen steder jeg :(

Kommer ikke før i mars:/

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkakjeksene var KJEMPEGODE!!!

På hvilken butikk kjøpte du dem? Hvilken kjede? Jeg har lett og lett, både på Rema, Rimi og Meny, men ikke funnet :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

På hvilken butikk kjøpte du dem? Hvilken kjede? Jeg har lett og lett, både på Rema, Rimi og Meny, men ikke funnet :(

Coop extra :)

Ca. 30 kr. Nydelige kjeks!

Har sett dei på Kiwi også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ICA har også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser Freia med LU as we speak! Blir ikke gjenkjøp. Kjeksen er for hard, og smaker lite. Godt at jeg kjøpte den med ritz også da, så jeg har til senere, for den var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Finnes det ikke allerede en mokka melkeplate :klo: Jeg smakte den når den kom ut og likte ikke den :)

Det stemmer, men det er kjeks som er nytt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hakeslepp: Sykt altså! Det er jo ikke akkurat mye protein i dem heller, selv om det er dobbelt så mye som i de andre. Da er jo skyr mye bedre. Dem går nok av markedet innen neste runde.

Anonymous poster hash: fc1d8...737

De ''gamle'' dobbel 0 kostet også flesk første halvåret - blir nok bedre priser etterhvert :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

På sidene der de snakker om nye prdukter så er ikke melkeplate med japps nevnt :klo:

"på de sidene" er denne tråden det... og jo, de melkesjokoladeplata med japp har blitt

nevnt 503 ganger :5:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

"på de sidene" er denne tråden det... og jo, de melkesjokoladeplata med japp har blitt

nevnt 503 ganger :5:

Jeg mente artiklene. Ikke denne tråden ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...