Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Dersom du mener is-teen fra fun light så smaker den ikke likt. Smaker som sprite/ 7-up :)

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Nei, jeg mener den grønne flasken med sitron og lime saft fra Fun Light. Den er helt nydelig, drikker 2-3 flasker av den i uka, gjerne med Farris i :rodmer:

Anonymous poster hash: d487f...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe som har sett/smakt de nye Cloetta pops typene? Og Minde hasselbrød?

De står i hvert fall i tilbudsavisen til Coop Prix, så kanskje du finner dem der? (pops altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker disse selv. De har blitt solgt på deli de luca i mange år allerede (tips om du bori nærheten av en sånn).

Tyrkisk peber skreiv på facebooksiden at firewood foreløbig kan kjøpes på rema1000 og meny :)

Anonymous poster hash: 2f5b2...f7f

Takk for tips :blomst: Da er det bare å løpe til nærmeste Deli de Luca! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at det er potetflakes og rismel. Man får litt følelsen av at det ikke er bare potet.

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Ja, det var det jeg tenkte også ..

De står i hvert fall i tilbudsavisen til Coop Prix, så kanskje du finner dem der? (pops altså)

Takk! :blomst:

Nei den er gammel. Hun mener den med Algrens Biler og safari fyll

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende at de to butikkene nærmest meg er trege med å få inn nye ting!

Vil ha de nye Freia-sjokoladene med kjeks! Synes de er såå gode!

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mynewsdesk.com/no/fjordland/pressreleases/nyhet-yoplait-double-0-protein-plus-1116845

Smakte disse i dag. Litt skarpere/surere i smaken enn vanlig yoplait double 0%, særlig den med sitron. men likte dem :)

(Kjøpt på Rimi)

De ser gode ut! Også er de uten kunstig søtt, synes det smaker veldig kunstig av de originale dobbe 0%. Men hvor mye skulle dem ha for en pakke? :)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser gode ut! Også er de uten kunstig søtt, synes det smaker veldig kunstig av de originale dobbe 0%. Men hvor mye skulle dem ha for en pakke? :)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

en pakke kostet 32 kr.. så i dyreste laget :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Kan noen si om dem har sett mer drikken i noen butikker de har vært hos? Jeg er bekymret for at de har slutta å selge dem O:

Men det var da fælt som du styrer med disse mer-drikkene da :ler:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Men det var da fælt som du styrer med disse mer-drikkene da :ler:

Fordi jeg elsker dem! Eller den med bringebær, jeg har kjøpt sikkert kjøpt hundrevis av den de siste 5 årene, så det er katastrofalt hvis dem er vekke :cry:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si om dem har sett mer drikken i noen butikker de har vært hos? Jeg er bekymret for at de har slutta å selge dem O:

Jeg kjøpte MER på fredag, men de hadde begravd den godt. Dette var på Prix. Men siden alt nytt kom i går, er det ikke usannsynlig at de er borte vekk. Jeg likte dem også, for de var et greit alternativ til brus når man også var lei iste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Jeg ser dem har bytta ut solrik med samme produkt med nytt navn o.O Hvorfor lol? Det så jo mye kulere ut med den ungen med lite hår og fargene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg elsker dem! Eller den med bringebær, jeg har kjøpt sikkert kjøpt hundrevis av den de siste 5 årene, så det er katastrofalt hvis dem er vekke :cry:

du får ta deg en butikkrunde og hamstre litt, tilfelle de blir borte :) (jeg aner ikke altså, vet ikke hva mer er en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...