AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4261 Del Skrevet 16. februar 2015 Har smakt de nye melkesjokoladene med LU og Ritz. Synes begge var veldig gode:) Har også smakt Exxtra røffe rifler med rock salt. Den smakte litt lite. Helt ok. Må ha dip til. Har smakt poppa chips med creme fraiche og ett eller annet. Den likte jeg veldig:) Maarud potetgull med Honey BBQ var ganske god. Helt ok egentlig. Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2015 #4262 Del Skrevet 16. februar 2015 Zer-oh saft med sitron og lime er nå forsøkt, og det blir absolutt gjenkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 16. februar 2015 #4263 Del Skrevet 16. februar 2015 Har smakt de småsjokoladene med ritz og den med søt kjeks. Likte begge! Den med søt kjeks minte meg litt om kjekskuler, som jeg savner veldig! Men hadde fortrukket om det var små kjeksbiter inni istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. februar 2015 #4264 Del Skrevet 16. februar 2015 Zer-oh saft med sitron og lime er nå forsøkt, og det blir absolutt gjenkjøp! Minner den deg også om Aquarius? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. februar 2015 #4265 Del Skrevet 16. februar 2015 Da har jeg smakt Poppa chips med spansk paprika og urter. Chipsen var fryktelig salt, selv for meg som elsker å dynke all mat med salt! Hadde det vært mindre saltsmak, hadde dessuten og kanskje paprika-smaken kommet tydeligere frem (det var svak paprika-smak). Er usikker om det blir gjenkjøp. Og jeg som hadde gledet meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 16. februar 2015 #4266 Del Skrevet 16. februar 2015 Neei, tuller du?! Det var så godt Spesielt biff og løk! Trist, men sant Fikk mistanker da det bare var én igjen i hylla, og da jeg sjekket Maarud sine sider var det fjernet fra produktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4267 Del Skrevet 16. februar 2015 Zer-oh saft med sitron og lime er nå forsøkt, og det blir absolutt gjenkjøp! Beste kjøpesaften jeg har smakt! (Med unntak av Hervik, men det er et produkt i en helt annen kategori for meg) iiiiiiskald eller med kullsyre i. Mmm. Har nesten drukket en hel flaske allerede..Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4268 Del Skrevet 16. februar 2015 Beste kjøpesaften jeg har smakt! (Med unntak av Hervik, men det er et produkt i en helt annen kategori for meg) iiiiiiskald eller med kullsyre i. Mmm. Har nesten drukket en hel flaske allerede..Anonymous poster hash: db92a...8d8 Er den lik Fun Light Sitron og Lime? Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4269 Del Skrevet 16. februar 2015 Synest den nye zeroh saften smakte dårlig smirnof ice! Kjente neste fyllesyken komme smygende.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2015 #4270 Del Skrevet 16. februar 2015 Æsj, den nye og den "nye" Stratosen kommer ikke før om en måned står det på Nidars nettsider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. februar 2015 #4271 Del Skrevet 16. februar 2015 Hvem i all verden kom på å fjerne mer drikkene fra butikkene?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. februar 2015 #4272 Del Skrevet 16. februar 2015 Mokka og melkesjokoladekjeks var litt nedtur for meg. Synes kjeksen var stusselig, veldig smakløs og tynn wafer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4273 Del Skrevet 16. februar 2015 Er den lik Fun Light Sitron og Lime? Anonymous poster hash: d487f...302 Dersom du mener is-teen fra fun light så smaker den ikke likt. Smaker som sprite/ 7-up Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2015 #4274 Del Skrevet 17. februar 2015 Noe som har sett/smakt de nye Cloetta pops typene? Og Minde hasselbrød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2015 #4275 Del Skrevet 17. februar 2015 Er poppa-chipsene ordentlige potetflak, eller er det sånn most masse som er presset i form? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #4276 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Noe som har sett/smakt de nye Cloetta pops typene? Og Minde hasselbrød?Den med havsalt? Yukk! Den likte ikke jeg... Endret 17. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4277 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg gleder meg så fælt til Tyrkisk Peber Firewood. Har kjøpt den mange ganger i Sverige, og den er dødsgod! Skrik ut hvis noen har sett den i butikken allerede! Elsker disse selv. De har blitt solgt på deli de luca i mange år allerede (tips om du bori nærheten av en sånn). Tyrkisk peber skreiv på facebooksiden at firewood foreløbig kan kjøpes på rema1000 og meny Anonymous poster hash: 2f5b2...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. februar 2015 #4278 Del Skrevet 17. februar 2015 Elsker disse selv. De har blitt solgt på deli de luca i mange år allerede (tips om du bori nærheten av en sånn).Tyrkisk peber skreiv på facebooksiden at firewood foreløbig kan kjøpes på rema1000 og meny Anonymous poster hash: 2f5b2...f7f Jeg fant den på bunnpris tidligere i dag Er mer drikkene borte for godt nå? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. februar 2015 #4279 Del Skrevet 17. februar 2015 Den med havsalt? Yukk! Denlikte ikke jeg... Nei den er gammel. Hun mener den med Algrens Biler og safari fyll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4280 Del Skrevet 17. februar 2015 Er poppa-chipsene ordentlige potetflak, eller er det sånn most masse som er presset i form? Står at det er potetflakes og rismel. Man får litt følelsen av at det ikke er bare potet. Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå