Fralle Skrevet 12. februar 2015 #4201 Del Skrevet 12. februar 2015 Smaker den lignende de myke kulene fra tyrkisk peber?Anonymous poster hash: 9d028...b88 Har ikke smakt de myke kulene, men det er myk lakris med sånn skall på. Er forskjellige biter og jeg liker for en gang skyld alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 12. februar 2015 #4202 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvilke produkter er det som forsvinner da? (tipper på at det er mange latmannsprodukter som forsvinner ) Perle du Lait youghurtene, smørbar brunost og utvalgte påleggsalater forsvinner har jeg lest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 12. februar 2015 #4203 Del Skrevet 12. februar 2015 Melkesjokolade med Japp var fantastisk god, må testes sammen med i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 12. februar 2015 #4204 Del Skrevet 12. februar 2015 Helmax med pepperbiff og ostebunn var veldig god:) rask middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4205 Del Skrevet 12. februar 2015 Har ikke smakt de myke kulene, men det er myk lakris med sånn skall på. Er forskjellige biter og jeg liker for en gang skyld alle! Åååå, jeg håper det minner om de kulene, de er det beste jeg har smakt av lakris! Anonymous poster hash: 9d028...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 12. februar 2015 #4206 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) I dag fant jeg mange nyheter! Zeroh! med lime og sitron var veldig god, minnet litt om bitter lemon brus! Fun mango og lime saften likte jeg også, den smakte mest mango syns jeg. Ellers var de nye cottage cheesene greie, det var jo cottage cheese med hhv eple/pære syltetøy og jordbærsyltetøy da. Fant også mokka-kjeksene og ostepaien som jeg skal smake på senere Endret 12. februar 2015 av Clavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. februar 2015 #4207 Del Skrevet 12. februar 2015 I dag fant jeg mange nyheter! Zeroh! med lime og sitron var veldig god, minnet litt om bitter lemon brus! Fun mango og lime saften likte jeg også, den smakte mest mango syns jeg. Ellers var de nye cottage cheesene greie, det var jo cottage cheese med hhv eple/pære syltetøy og jordbærsyltetøy da. Fant også mokka-kjeksene og ostepaien som jeg skal smake på senere Åååh! Eg er kjempespent på mocca-kjeksene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4208 Del Skrevet 12. februar 2015 Fant nytt potetgull fra Maarud i dag. Med paprika og sweet chili:) Var god! Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4209 Del Skrevet 12. februar 2015 Ååååå! Hvor kjøpte du det? Vil ha!Anonymous poster hash: 80b97...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 12. februar 2015 #4210 Del Skrevet 12. februar 2015 Åååh! Eg er kjempespent på mocca-kjeksene! De var kjempegode ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. februar 2015 #4211 Del Skrevet 12. februar 2015 Var innom Meny for å se etter nyheter men fant ikke noe spesielt :/ De ryddet aktivt i potetgull-hyllen da, så det kommer nok noe snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. februar 2015 #4212 Del Skrevet 12. februar 2015 De var kjempegode ! Smakte dei heilt likt sjokoladen? Var det mykje kjeks i pakken? Vil prøve dei sjølv, men gidder ikkje å bruke 30 kr på få kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 12. februar 2015 #4213 Del Skrevet 12. februar 2015 tror det var 16 kjeks eller noe.. smakte ikke helt likt sjokoladen, det var tynn kjeksbunn nederst, et hvitt lag med "krem", melkesjokolade og så mørk sjokolade. litt vanskelig å foklare, men anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 12. februar 2015 #4214 Del Skrevet 12. februar 2015 Det har kommet en ny type philadelphia-ost ogå, philadelphia sensations. Philadelphia med en kjerne av enten luftig urte/hvitløksost eller ost med pepper. ganske god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. februar 2015 #4215 Del Skrevet 12. februar 2015 "Disse matvarene forsvinner fra butikkhylla" er overskiften, men det var en svært villedende overskrift synes jeg, i og med at vi ikke får svar på hva som forsvinner...Virker plutselig som at produsentene vil holde det hemmelig? http://www.dagbladet.no/2015/02/11/tema/okonomi/dinside/aller/37670207/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4216 Del Skrevet 12. februar 2015 Ååååå! Hvor kjøpte du det? Vil ha!Anonymous poster hash: 80b97...7c2 Bunnpris:) Anonymous poster hash: 60b3f...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #4217 Del Skrevet 12. februar 2015 Har noen sett de nye CheezDoodles-variantene i butikk? Prøvde Supercheese i dag, synes den var kjempegod!Anonymous poster hash: 25b17...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 13. februar 2015 #4218 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg syns de nye kjekssjokoladene til freia var gode. Den med ritz kunne kanskje vært litt mer salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4219 Del Skrevet 13. februar 2015 Har noen sett de nye CheezDoodles-variantene i butikk? Prøvde Supercheese i dag, synes den var kjempegod!Anonymous poster hash: 25b17...789 Noen? Har sett på diverse Coop-butikker og Eurospar, men ikke funnet noe enda. Anonymous poster hash: 25b17...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #4220 Del Skrevet 13. februar 2015 Zero med lime og sitron var nydelig god. sammen med kullsyre-vann smakte den som en bedre variant av sprite, og langt bedre enn sprite zero ! Billig og deilig alternativ til brus Vil smake de fleste av de nye meieriproduktene etterhvert, men frykter prisen er nok så stiv, A la skyr osv. Så det blir nok bare å unne meg innimellom.. Skal kjøpe inn de nye sjokoladetypene (freia japp og stratosene hvertfall) til neste jentekveld. Fare for at de forsvinner raskt i min egen mage hvis ikke Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå