MarianneE Skrevet 29. april 2014 #3201 Del Skrevet 29. april 2014 Yey, glutenfri grændis jo! Da ble jeg (og mange andre) endelig hørt! Sendte Mail for et års tid siden om at de burde begynne å produsere glutenfri Grandiosa. Ikke at grændis er så fryktelig godt, men er man sent hjemme og grisesulten og må ha noe raskt er det godt. Liker at Toro har kommet med glutenfri lasagne og. Liker absolutt denne utviklingen! :D Og ifølge veldig mange på facebooken til ncf er den vist og veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3202 Del Skrevet 29. april 2014 Det har kommet ganske mange nye typer kjeks. Noen i klassen min kjøpte en av hver type for å teste dem ut De jeg husker: Ballerina med melkesjokoladefyll, Maryland cookies med mye fyll og en som heter Pausekjeks (eller noe i veldig nærheten). Den sistnevnte her luktet faktisk en god del, bare ved å åpne pakningen- en dunst som minnet meg utrolig mye om en kjeks fra barndommen! Jeg kom plutselig på at DEN savner jeg, men jeg klarer ikke å komme på hvilken det var eller hva den heter...Om noen av dere kjøper pausekjeks, kanskje dere kan ha den tanken i bakhodet og evt komme på hvilken jeg mener? Er dette pausekjeksen du mener? http://www.consuming.co/2014/04/sjokopause-fra-freia/ Anonymous poster hash: de2d4...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 29. april 2014 #3203 Del Skrevet 29. april 2014 Er dette pausekjeksen du mener? http://www.consuming.co/2014/04/sjokopause-fra-freia/Anonymous poster hash: de2d4...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 29. april 2014 #3204 Del Skrevet 29. april 2014 Og ifølge veldig mange på facebooken til ncf er den vist og veldig god! Så bra! Gleder meg til å smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 29. april 2014 #3205 Del Skrevet 29. april 2014 Er dette pausekjeksen du mener? http://www.consuming.co/2014/04/sjokopause-fra-freia/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Ser ut som Prince-kjeks! http://www.proxilivre.fr/1599-1580-thickbox/image-produit-gouters-prince-gout-chocolat-lu-300-grs.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. april 2014 #3206 Del Skrevet 29. april 2014 ICA har fått glutenfri pasta fra Barilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3207 Del Skrevet 29. april 2014 Og ifølge veldig mange på facebooken til ncf er den vist og veldig god! Grandiosa som er veldig god? Spørs om ikke jeg må begynne å spise den glutenfrie da. Den orginale smaker papp nemlig:P Anonymous poster hash: ed562...cf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2014 #3208 Del Skrevet 30. april 2014 Grandiosa som er veldig god? Spørs om ikke jeg må begynne å spise den glutenfrie da. Den orginale smaker papp nemlig:PAnonymous poster hash: ed562...cf0 Hadde du smakt de glutenfrie frossenpizzaene som har vært å kjøpe ville du forstått... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2014 #3209 Del Skrevet 30. april 2014 ICA har fått glutenfri pasta fra Barilla Den har vært i salg en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 30. april 2014 #3210 Del Skrevet 30. april 2014 Den har vært i salg en stund. Joda, men ikke her. Her har det vært Schär Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2014 #3211 Del Skrevet 30. april 2014 Hadde du smakt de glutenfrie frossenpizzaene som har vært å kjøpe ville du forstått... Enig. De andre som et å få kjøpt smaker ingenting, så må alltid lese på med masse ekstra fyll. Så sammenlignet med disse uten ekstra fyll er nok grændisen rene himmelen. Håper det kommer flere glutenfrie Grandiosavarianter etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 30. april 2014 #3212 Del Skrevet 30. april 2014 Tine får mye slakt for den nye brunosten på tube for tiden: Den er uansett skikkelig god! Er helt hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3213 Del Skrevet 30. april 2014 Tine Milkshake med karamellsmak var dødsdigg! Jeg vil ha det på 1-liters kartong. Aller helst i springen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2014 #3214 Del Skrevet 30. april 2014 Tine Milkshake med karamellsmak var dødsdigg! Jeg vil ha det på 1-liters kartong.Aller helst i springen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Hvor fant du den? Høres digg ut, jeg vil haaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3215 Del Skrevet 30. april 2014 Hvor fant du den? Høres digg ut, jeg vil haaaa! På Meny:) Der hadde de mange andre nyheter også! Du finner det muligens i litt større butikker med godt utvalg. Har ikke funnet på Rema enda. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2014 #3216 Del Skrevet 30. april 2014 Så istad at det har kommet noe heter FarrisJuice med ulike smaker b.la så jeg mango. Og den var veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2014 #3217 Del Skrevet 30. april 2014 På Meny:) Der hadde de mange andre nyheter også!Du finner det muligens i litt større butikker med godt utvalg. Har ikke funnet på Rema enda. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Takk. Må dra på meny og titte etter nyheter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3218 Del Skrevet 30. april 2014 Og den var veldig god! Enig:) - Den nye soloen med rabarbra og bringebær var ok. Ikke vond eller noe. Smakte litt syntetisk. Tror ikke jeg kjøper igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 30. april 2014 #3219 Del Skrevet 30. april 2014 Fant to nye Dent Oi i dag, med smakene Bliss og Wild. Noen som har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 1. mai 2014 #3220 Del Skrevet 1. mai 2014 Den granolaen med eple og kanel er supergod! Bare synd at det er en del sukker i den, 28 g per 100 g..... Det er vel litt mye for en frokostblanding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå