Despicable Me Skrevet 23. februar 2014 #2841 Del Skrevet 23. februar 2014 Si hvor du kjøpte dem daa Anonymous poster hash: ed562...cf0 Sorry da Kjøpte de på Coop Obs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 24. februar 2014 #2842 Del Skrevet 24. februar 2014 VG har laget en liste med produkter fra i fjor som blir tatt ut av markedet nå. Det er også flere butikker som selger de til under halv pris nå I tilfelle dere ønsker å hamstre et par favoritter. * Grandiosa kebab * Cultura Kveldsro * Jarlsberg Salatost * Ovnsbakt kyllingfilet med skinn* Gilde turgrill * Piano Signatur Sjokoladedrøm* Yoplait 8-pakning med blåbær * Kremost med topping* l'Amour med sjokoladebiter * Yoplait Double 0% 8-pakning med fersken / pasjon* Pizzasaus Tomat og Hvitløk * Express kyllinggryte* BigOne Spareribs * Express biffkarbonader* Smash vafler * BigOne restaurant Premium Pepperoni* Nå vaffelrøre* BigOne Hot Mexican* Sprett mellommåltidsdrikk * Stratos muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2843 Del Skrevet 24. februar 2014 Det lurer jeg på også. Liker ikke melk, så vil veldig gjerne smake disse nye fruktbiolaene. biola smaker da ikke melk? Liker ikke melk jeg heller, men biola er jo dødsgodt. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. februar 2014 #2844 Del Skrevet 24. februar 2014 biola smaker da ikke melk? Liker ikke melk jeg heller, men biola er jo dødsgodt. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Jo, melk, syrlig, yoghurt... Alt samme surret, ikke glad i melkeprodukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2845 Del Skrevet 24. februar 2014 Prøvde den nye Soloen i dag. Hadde lest her at den ikke var særlig god, men tenkte at den umulig kunne være så ille. Men joda, den var grusom! Verken jeg eller mannen klarte mer enn en slurk, så denne blir drøy... Synes også det er litt spesielt at den inneholder 1% melon og 1% sitron, og hele 6% eple, når navnet er Solo Melon&Sitron. Anonymous poster hash: 54bb3...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2846 Del Skrevet 24. februar 2014 VG har laget en liste med produkter fra i fjor som blir tatt ut av markedet nå. Det er også flere butikker som selger de til under halv pris nå I tilfelle dere ønsker å hamstre et par favoritter. * Grandiosa kebab * Cultura Kveldsro * Jarlsberg Salatost * Ovnsbakt kyllingfilet med skinn* Gilde turgrill * Piano Signatur Sjokoladedrøm* Yoplait 8-pakning med blåbær * Kremost med topping* l'Amour med sjokoladebiter * Yoplait Double 0% 8-pakning med fersken / pasjon* Pizzasaus Tomat og Hvitløk * Express kyllinggryte* BigOne Spareribs * Express biffkarbonader* Smash vafler * BigOne restaurant Premium Pepperoni* Nå vaffelrøre* BigOne Hot Mexican* Sprett mellommåltidsdrikk * Stratos muffins Takk for tips! Hvilken kjeder selger varene på tilbud? Nevn gjerne spesifikke butikker dersom du har funnet dem på tilbud i Oslo Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #2847 Del Skrevet 24. februar 2014 Åh, tenk at jeg ikke har oppdaget den yoghurten med sjokoladebiter som floppet. Jeg hadde sikkert kjøpt opp nok til at den ikke floppet hvis den var så god som den jubileumsyoghurten Tine hadde for rundt 10 år siden. Den var hvertfall helt himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. februar 2014 #2848 Del Skrevet 24. februar 2014 Åh, tenk at jeg ikke har oppdaget den yoghurten med sjokoladebiter som floppet. Jeg hadde sikkert kjøpt opp nok til at den ikke floppet hvis den var så god som den jubileumsyoghurten Tine hadde for rundt 10 år siden. Den var hvertfall helt himmelsk. Det samme tenker jeg om stratos spragle og smash pepper. Hadde jeg kunne spist uendelige mengder sjokolade så skulle jeg kjøpt så mye at de ikke trengte å slutte å produsere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #2849 Del Skrevet 24. februar 2014 Er smash pepper flopp og blir borte og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 24. februar 2014 #2850 Del Skrevet 24. februar 2014 Er smash pepper flopp og blir borte og? Mm det er jeg litt usikker på når jeg tenker meg om, men har sett den på tilbud flere steder. Stratosen har jeg sett på "utgående varer til halvpris". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-ida Skrevet 24. februar 2014 #2851 Del Skrevet 24. februar 2014 Makrell i tomat med basilikum var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 24. februar 2014 #2852 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk for tips! Hvilken kjeder selger varene på tilbud? Nevn gjerne spesifikke butikker dersom du har funnet dem på tilbud i Oslo Anonymous poster hash: fc1d8...737 Jeg bor i Bergen, men har sett varene på tilbud både på Coop Obs og Meny Vårfrisk engangsmopp fra Jif skal også bort, så jeg kjøpte 5-6-7 pakker til rundt 25 kr per stykk. Har nok for et par måneder/år nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2853 Del Skrevet 24. februar 2014 Håper ikke Smash Pepper forsvinner den er jo så god! Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2854 Del Skrevet 24. februar 2014 Makrell i tomat med basilikum var god! Den var knallgod! Synes den smakte litt tacokjøttdeig jeg Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 #2855 Del Skrevet 24. februar 2014 Solo melon og sitron var GRUSOM! Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 24. februar 2014 #2856 Del Skrevet 24. februar 2014 Smakte den påleggssalaten med yoghurt og skinke. Ganske god. Smakte veldig tzatziki Ellers så jeg kebab og gyros i frysedisken. Har liten tro på at det er noe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 24. februar 2014 #2857 Del Skrevet 24. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 25. februar 2014 #2858 Del Skrevet 25. februar 2014 Den var knallgod! Synes den smakte litt tacokjøttdeig jeg Anonymous poster hash: fc1d8...737 Åh, den må jeg prøve, jeg som elsker makrell i tomat! Får man tak i denne på de fleste butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 25. februar 2014 #2859 Del Skrevet 25. februar 2014 Påleggssalaten med yoghurt og reker var kjempegod. Har også kommet en ny type havrepolarbrød, var gode de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2860 Del Skrevet 25. februar 2014 Smakte den påleggssalaten med yoghurt og skinke. Ganske god. Smakte veldig tzatziki Ellers så jeg kebab og gyros i frysedisken. Har liten tro på at det er noe bra. Gyros var god! Kebab var helt forferdelig! Smakte kun sau! Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå