Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fant ny ZerOH med grapefrukt og guava på Ica i stad.Skal få testa den ut i morgen.

Høres godt ut! Den med villbringebær var ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomst83

Høres godt ut! Den med villbringebær var ganske kjedelig.

.

Det var det jeg tenkte også. De hadde den også,men den frista ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kiwi i dag så jeg en ny sukkerfri saft fra Eldorado. One heter den, kommer i to smaker; frukt og bringebær. Har noen smakt disse? Sikkert rimeligere enn fun light også? (stod ikke pris).

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Smakte såvidt på den nye Solo`en med sitron og melon, men kom fort på hvorfor

jeg ikke er noe særlig glad i sukkerholdig brus. Jeg synes brusen smakte akkuratt som disse populære godteri-kjedene fra barndommen:

260570-10-1275511038035.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nytt, men jeg lette forgjeves etter Doc i pose, men kom over noen Doc i eske. En type med honning-sitron og en med solbær. Håper ikke de har endret format totalt, for selve dropsene har ikke endret størrelse, og en fikk plass til flere i en pose (tror jeg).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Vet ikke om det er nytt, men jeg lette forgjeves etter Doc i pose, men kom over noen Doc i eske. En type med honning-sitron og en med solbær. Håper ikke de har endret format totalt, for selve dropsene har ikke endret størrelse, og en fikk plass til flere i en pose (tror jeg).

De er ikke nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte nettopp på Opplagt granola med eple og kanel og den var altfor søt. Jeg er ikke overrasket siden jeg foretrekker å lage selv og jeg ikke er glad i smaken av sukker, men jeg ville gi det et forsøk allikevel. Kan nok få den ned med yoghurt naturell på enkelte dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh dn så god ut!!

Hvor?

Coop Prix og Rema 1000 :)

Fant denne på Meny idag. Blir spennende å prøve :spise:

solttomat_basilikum_banner_773x367.jpg

Den må jeg ut å lete etter ;) Har ikke Meny, men sikkert noen andre butikker som selger den :danse:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var glad i cottage cheese, men disse 14-boksene ble for mye/for tørt for meg. Er spent på havregrøt-varianten da!

Ellers er favorittene mine villbringebærsafta fra Zeroh (har generelt ikke vært begeistra for Zeroh, bortsett fra ananasen som jeg synes er kjempegod!) og Polly-sjokoladen.

Hadde håpet på flere variasjoner av byggrynslunsjen - den er jeg helt, helt hekta på!

Anonymous poster hash: 9dfbd...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Her kommer Miss negativ igjen :) Jeg syns faktisk at den magerosten med soltørket tomat og basilikum var ganske forferdelig.

Smakte ikke noe soltørket tomat og ikke basilikum. Var bare veldig salt og smakte veldig bearbeidet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer Miss negativ igjen :) Jeg syns faktisk at den magerosten med soltørket tomat og basilikum var ganske forferdelig.

Smakte ikke noe soltørket tomat og ikke basilikum. Var bare veldig salt og smakte veldig bearbeidet.

Smakte den i dag jeg og. Synes den var OK. Men det smakte jo soltørket tomat.

Men Kiwien min er såååå treg altså! Var jo knapt noen nyheter der jo :snurt:

Men jeg kjøpte denne

101252.png?_encoded=2f66666666666678302f

Men den er kanskje ikke ny? Når jeg ser etter nyheter oppdager jeg jo ofte gamle produkter jeg ikke har sett før og :P

Hadde bestemt meg for pizza til middag i dag på vei hjem, men den nye grandisen var ikke på butikken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den i dag jeg og. Synes den var OK. Men det smakte jo soltørket tomat.

Men Kiwien min er såååå treg altså! Var jo knapt noen nyheter der jo :snurt:

Men jeg kjøpte denne

101252.png?_encoded=2f66666666666678302f

Men den er kanskje ikke ny? Når jeg ser etter nyheter oppdager jeg jo ofte gamle produkter jeg ikke har sett før og :P

Hadde bestemt meg for pizza til middag i dag på vei hjem, men den nye grandisen var ikke på butikken :(

Nei denne er nok ikke ny ;)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye grandisen, da har du ikke gått glipp av noe. Den var temmelig smaksløs.

Synes den nye med pepperbiff var veldig god, jeg!

-

Nå har jeg smakt potetsticks med salt & pepper. Det smakte ikke så mye egentlig. Gidder ikke kjøpe igjen.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips med bacon og honning....hehe jeg syntes den smakte som burgerdressing på enten mc eller bk.... Men den var helt grei

Nye oreo.....mmmmmmmmmmmm

Smøreost med bbq kylling, ganske grei

Wasa knekkebrød med urter og salt, god smak, men jeg foretrekker hardere knekkebrød

Grandiosa med ostebunn......njææ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips med bacon og honning....hehe jeg syntes den smakte som burgerdressing på enten mc eller bk.... Men den var helt grei

Nye oreo.....mmmmmmmmmmmm

Smøreost med bbq kylling, ganske grei

Wasa knekkebrød med urter og salt, god smak, men jeg foretrekker hardere knekkebrød

Grandiosa med ostebunn......njææ.....

Chips med dressingsmak hørtes deilig ut, denne må jeg prøve!

Er det knekkebrødet nytt det altså, det visste jeg ikke. Smakte det her om dagen, og synes egentlig det minnet mer om kjeks enn knekkebrød. Sikkert perfekt til ost og kjeks. God smak på det, men det er liksom ikke knekkebrød.

Prøvde den 14-youghurten med blåbær og musli, men denne var ikke god(like greit egentlig til den stive prisen!). Tror egentlig jeg bare må innse nå at jeg ikke er så veldig fan av gresk youghurt rett og slett, selv om jeg har gitt det mange forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...