Sofie_22 Skrevet 18. februar 2014 #2721 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Har kjøpt ny skyr og så yoplait har kommet med noen nye yoghurt greier i smakene sitron og kokos. De så litt dessert aktige ut. Yoplait-yoghurtene med smak av sitron og kokos er ikke nye. Jeg har i hvert fall sett dem i butikkene i over ett år. Begge er veldig gode Endret 18. februar 2014 av Sofie_22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2014 #2722 Del Skrevet 18. februar 2014 Nettopp spiste en Grandiosa HelmaX pizza med skinke og salami. Hele familien synes den er god, faktisk. Vi er litt sære når det gjelder Pizza, men det ser ut som denne blir felles favoritt. Hvordan var bunnen i forhold til vanlig grandiosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2723 Del Skrevet 18. februar 2014 Hvordan var bunnen i forhold til vanlig grandiosa? Her har vi også testet den. Både jeg og mannen likte bunnen. den var sprøere på en måte. Han likte ikke sausen, jeg likte alt Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. februar 2014 #2724 Del Skrevet 18. februar 2014 Men var den sånn halvtynn som på grandiosa? eller litt tykkere sånn som på big one? Holdt på å kjøpe den i helga, men kjøpte så mye annet at jeg ikke orket å bære mer hjem fra butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2725 Del Skrevet 18. februar 2014 Har smakt den nye grandiosaen med pepperbiff. Er vanlig tykkelse på bunnen. Synes bunnen var veldig god og sprø. Likte egentlig hele pizzaen veldig godt! blir nok ny favoritt:) Anonymous poster hash: ed562...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. februar 2014 #2726 Del Skrevet 18. februar 2014 Yoplait-yoghurtene med smak av sitron og kokos er ikke nye. Jeg har i hvert fall sett dem i butikkene i over ett år. Begge er veldig gode Åja, jeg har aldri sett de før og idag så jeg de i to butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 18. februar 2014 #2727 Del Skrevet 18. februar 2014 Så en på skolen i dag som hadde kjøpt en av disse smørbare brunostene- det så ihvertfall ut til at det er veldig lite i tubene, og selv om jeg ikke vet hva de koster, så aner det meg at de er nokså dyre! Jeg er temmelig skråsikker på at dette er et produkt som forsvinner relativt raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 18. februar 2014 #2728 Del Skrevet 18. februar 2014 Åja, jeg har aldri sett de før og idag så jeg de i to butikker What? Eeeeelsker sitron! Hurra! Ellers så kom manen hjem med de to nye oreo'ene i dag, freia-plata og double creme. Sjokoladen var som forventa ikke noen hit, og kjeksen gikk ann, men tror ikke jeg kommer til å bruke penger på den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 18. februar 2014 #2729 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) I dag smakte jeg den nye Polly peanøttsjokoladen. Hadde store forventninger,men jeg syns ikke den var spesielt god.Smakte bare salt sjokolade.Savnet litt mer peanøttsmak. Synd for det kan virkelig være godt,men her fikk de det ikke til syns jeg. Samboer likte den heller ikke,så blir nok ikke gjenkjøp. Ellers har jeg sett få nyheter,men var kun på Rema da Endret 18. februar 2014 av Crazycatlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 18. februar 2014 #2730 Del Skrevet 18. februar 2014 Så en på skolen i dag som hadde kjøpt en av disse smørbare brunostene- det så ihvertfall ut til at det er veldig lite i tubene, og selv om jeg ikke vet hva de koster, så aner det meg at de er nokså dyre! Jeg er temmelig skråsikker på at dette er et produkt som forsvinner relativt raskt. Koster 31,90,- hos oss på ICA iallefall, så det er ikke så mye dyrere pr kilo enn vanlig brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 18. februar 2014 #2731 Del Skrevet 18. februar 2014 I dag smakte jeg den nye Polly peanøttsjokoladen. Hadde store forventninger,men jeg syns ikke den var spesielt god.Smakte bare salt sjokolade.Savnet litt mer peanøttsmak. Synd for det kan virkelig være godt,men her fikk de det ikke til syns jeg. Samboer likte den heller ikke,så blir nok ikke gjenkjøp. Ellers har jeg sett få nyheter,men var kun på Rema da Var den bedre enn det Bergene Melk med pollynøtter? Der var det jo forskjellige typer nøtter inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. februar 2014 #2732 Del Skrevet 18. februar 2014 Noen som har sett den nye makrell i tomat? Den med urter eller noe? Isåfall har vi den på kiwin min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedRobbin Skrevet 18. februar 2014 #2733 Del Skrevet 18. februar 2014 Den med urter eller noe? Isåfall har vi den på kiwin min. Ja med basilikum Takk, da skal jeg ta en tur på Kiwi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 18. februar 2014 #2734 Del Skrevet 18. februar 2014 Var den bedre enn det Bergene Melk med pollynøtter? Der var det jo forskjellige typer nøtter inni? Nei, det var den ikke. Ble bare salt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2014 #2735 Del Skrevet 18. februar 2014 Min smakte i alle fall peanøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 18. februar 2014 #2736 Del Skrevet 18. februar 2014 Fant disse i butikken i dag: Og en Synnøve Gresk Yoghurt Duo, men finner ikke bilde av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2737 Del Skrevet 19. februar 2014 Den nye zero-saften med villbringebær var aaaaalt for søt synes jeg! Anonymous poster hash: 8cbe4...f2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 19. februar 2014 #2738 Del Skrevet 19. februar 2014 Den porøse melkesjokoladen med karamell er vel ny? Jeg vurderte å kjøpe den i går men la den kjapt tilbake da jeg så prisen: 45 kr!! Det var på Coo Mega... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 19. februar 2014 #2739 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) ah, dette var jeg ikke klar over Jeg får prøve de Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de? Jeg har sett de på coop obs og rema 1000 edit: den dry cideren Endret 19. februar 2014 av Luckiness 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. februar 2014 #2740 Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Er yoplait double med tranebær ny? Ny for meg i alle fall .. og jeg likte den absolutt ikke Endret 19. februar 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå