AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2681 Del Skrevet 17. februar 2014 Nå har jeg smakt Sørlandschips med eplesmak. ed562...cf0 Er det bare eplesmak? Jeg trodde det var eplechips. Anonymous poster hash: e6072...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2682 Del Skrevet 17. februar 2014 Det er vanlig potetgullchips men med eplesmak og salt. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 17. februar 2014 #2683 Del Skrevet 17. februar 2014 Noen som har smakt Hellstrøm-rettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 17. februar 2014 #2684 Del Skrevet 17. februar 2014 Noen som har smakt brunost på tube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. februar 2014 #2685 Del Skrevet 17. februar 2014 Smakte en sånn Chorizo-salat med jalapeno og noe greier i dag. Tror den er ny. Den var god hvertfall. Mye smak, og mange biter. Og sterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2686 Del Skrevet 17. februar 2014 Er det noen som vet hvor i Oslo de deler ut diverse smaksprøver på de nye produktene om dagen? Hold meg gjerne oppdatert om noen kommer over noen "stasjoner" Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. februar 2014 #2687 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Har ikke kommet over noen, men tidligere har de ofte stått ved Nationaltheatret og egertorget Endret 17. februar 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2688 Del Skrevet 17. februar 2014 Smakte en sånn Chorizo-salat med jalapeno og noe greier i dag. Tror den er ny. Den var god hvertfall. Mye smak, og mange biter. Og sterk. Den har vært en stund Jeg lurer også på brunist på tube, har lett, men ikke funnet den enda. Fant egentlig få nyheter i dag:/ Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. februar 2014 #2689 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg smakte Den youghurtsalaten med reker, ingefær og pepperrot i dag. Den var grei nok, men jeg savnet litt mer sting fra pepperroten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 17. februar 2014 #2690 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg smakte Den youghurtsalaten med reker, ingefær og pepperrot i dag. Den var grei nok, men jeg savnet litt mer sting fra pepperroten. Enig! Minnet veldig om wasabi, men det var ikke sterkt i det hele tatt. Ellers god da, så jeg får heller ta litt pepper på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. februar 2014 #2691 Del Skrevet 17. februar 2014 Seriøst? Hva er i posen da?? Hvetemel? Lureri... Rent mel i posen for én gangs skyld. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. februar 2014 #2692 Del Skrevet 17. februar 2014 I dag så jeg cider(alkoholholdig) med en ny smak; Iste med fersken :D Ooog Olden boble med mandarinsmak :D Så det forresten på kiwi! ...iste? .....iste med alkohol? er det sånn å forstå? Enig Håper forresten den ikke er like søt som de andre.. hehe En liten avsporing fra meg, jeg klarer ikke å dy meg: Om du synes at cidere er så søte, så kjøper du feil cidere Du bør kjøpe sommersby dobbelpress, eller andre det står "dry" på! Det er ikke så lenge siden det gikk opp for meg at "dry" ikke er tørr, men bare mindre søt Disse er kjempegode! Synes de er mindre søte, men det er bare den med pansjonsfrukt/fersken som heter dry. (beklager avsporingen, men jeg tror for så vet at disse ciderne ikke er så veeldig gamle ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 17. februar 2014 #2693 Del Skrevet 17. februar 2014 ...iste? .....iste med alkohol? er det sånn å forstå? En liten avsporing fra meg, jeg klarer ikke å dy meg: Om du synes at cidere er så søte, så kjøper du feil cidere Du bør kjøpe sommersby dobbelpress, eller andre det står "dry" på! Det er ikke så lenge siden det gikk opp for meg at "dry" ikke er tørr, men bare mindre søt Disse er kjempegode! Synes de er mindre søte, men det er bare den med pansjonsfrukt/fersken som heter dry. (beklager avsporingen, men jeg tror for så vet at disse ciderne ikke er så veeldig gamle ) ah, dette var jeg ikke klar over Jeg får prøve de Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. februar 2014 #2694 Del Skrevet 17. februar 2014 Positivt overrasket over Oreo-sjokoladen, den er faktisk litt annerledes enn den fra Milka! Sprøere og større kjeksbiter, og mindre søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. februar 2014 #2695 Del Skrevet 17. februar 2014 ah, dette var jeg ikke klar over Jeg får prøve de Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de? Du kommer til å få en helt ny og positiv cider-opplevelse Jeg kjøper dem stadigvekk på Ultra og Meny fordi jeg kjøper øl-sorter som bare finnes der samtidig, Godt mulig de finnes andre steder også, ja foresten! Coop Mega har jeg kjøpt dem på også! For ikke å spore heeelt av, så kan jeg opplyse om at jeg har gått til innkjøp av det ene nye knekkebrødet. Knekkebrød med franske urter, heter det (basilikum, gressløk og et dryss havsalt) Det blir det nok gjenkjøp av! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 17. februar 2014 #2696 Del Skrevet 17. februar 2014 Du kommer til å få en helt ny og positiv cider-opplevelse Jeg kjøper dem stadigvekk på Ultra og Meny fordi jeg kjøper øl-sorter som bare finnes der samtidig, Godt mulig de finnes andre steder også, ja foresten! Coop Mega har jeg kjøpt dem på også! For ikke å spore heeelt av, så kan jeg opplyse om at jeg har gått til innkjøp av det ene nye knekkebrødet. Knekkebrød med franske urter, heter det (basilikum, gressløk og et dryss havsalt) Det blir det nok gjenkjøp av! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 17. februar 2014 #2697 Del Skrevet 17. februar 2014 ah, dette var jeg ikke klar over Jeg får prøve de Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de? Meny og Ica har også Bulmers (og Magners, men de er egentlig akkurat samme greie så kjøp den billigste), som er skikkelig sider. Serveres med is. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 17. februar 2014 #2698 Del Skrevet 17. februar 2014 Meny og Ica har også Bulmers (og Magners, men de er egentlig akkurat samme greie så kjøp den billigste), som er skikkelig sider. Serveres med is. Men vær da forberedt på noe helt annet enn den "vanlige" cideren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 17. februar 2014 #2699 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg syns ikke Oreo-melkesjokoladen var særlig god. Den var helt OK, men for lite smak av Oreo. Doble Oreo-kjeks var gode, bedre enn vanlige Oreo-kjeks, men fortsatt ikke revolusjonerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2700 Del Skrevet 17. februar 2014 Tror denne er ny, ser iallefall digg ut!http://www.diplom-is.no/produkter/dream-greek-style-med-sitron-0-8lAnonymous poster hash: 9dfbd...054 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå