Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Nå har jeg smakt Sørlandschips med eplesmak. ed562...cf0

Er det bare eplesmak? Jeg trodde det var eplechips.

Anonymous poster hash: e6072...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smakte en sånn Chorizo-salat med jalapeno og noe greier i dag. Tror den er ny.

Den var god hvertfall. Mye smak, og mange biter. Og sterk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor i Oslo de deler ut diverse smaksprøver på de nye produktene om dagen? Hold meg gjerne oppdatert om noen kommer over noen "stasjoner" :)

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kommet over noen, men tidligere har de ofte stått ved Nationaltheatret og egertorget

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte en sånn Chorizo-salat med jalapeno og noe greier i dag. Tror den er ny.

Den var god hvertfall. Mye smak, og mange biter. Og sterk. :)

Den har vært en stund :) Jeg lurer også på brunist på tube, har lett, men ikke funnet den enda. Fant egentlig få nyheter i dag:/

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte Den youghurtsalaten med reker, ingefær og pepperrot i dag. Den var grei nok, men jeg savnet litt mer sting fra pepperroten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte Den youghurtsalaten med reker, ingefær og pepperrot i dag. Den var grei nok, men jeg savnet litt mer sting fra pepperroten.

Enig! Minnet veldig om wasabi, men det var ikke sterkt i det hele tatt. Ellers god da, så jeg får heller ta litt pepper på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I dag så jeg cider(alkoholholdig) med en ny smak; Iste med fersken :D

Ooog Olden boble med mandarinsmak :D

Så det forresten på kiwi!

...iste? .....iste med alkohol? er det sånn å forstå?

Enig :) Håper forresten den ikke er like søt som de andre.. :P hehe

En liten avsporing fra meg, jeg klarer ikke å dy meg:

Om du synes at cidere er så søte, så kjøper du feil cidere :Nikke:

Du bør kjøpe sommersby dobbelpress, eller andre det står "dry" på! Det er ikke så lenge siden det gikk opp for meg at "dry" ikke er tørr, men bare mindre søt

Disse er kjempegode! Synes de er mindre søte, men det er bare den med pansjonsfrukt/fersken som heter dry.

cider.jpg

(beklager avsporingen, men jeg tror for så vet at disse ciderne ikke er så veeldig gamle :Hehe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...iste? .....iste med alkohol? er det sånn å forstå?

En liten avsporing fra meg, jeg klarer ikke å dy meg:

Om du synes at cidere er så søte, så kjøper du feil cidere :Nikke:

Du bør kjøpe sommersby dobbelpress, eller andre det står "dry" på! Det er ikke så lenge siden det gikk opp for meg at "dry" ikke er tørr, men bare mindre søt

Disse er kjempegode! Synes de er mindre søte, men det er bare den med pansjonsfrukt/fersken som heter dry.

cider.jpg

(beklager avsporingen, men jeg tror for så vet at disse ciderne ikke er så veeldig gamle :Hehe: )

ah, dette var jeg ikke klar over :) Jeg får prøve de :) Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positivt overrasket over Oreo-sjokoladen, den er faktisk litt annerledes enn den fra Milka! Sprøere og større kjeksbiter, og mindre søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ah, dette var jeg ikke klar over :) Jeg får prøve de :) Er veldig var mot søt mat og drikke, så håper disse er bedre. Vet du hvor man får kjøpt de?

Du kommer til å få en helt ny og positiv cider-opplevelse :Nikke:

Jeg kjøper dem stadigvekk på Ultra og Meny fordi jeg kjøper øl-sorter som bare finnes der samtidig, Godt mulig de finnes andre steder også, ja foresten! Coop Mega har jeg kjøpt dem på også!

For ikke å spore heeelt av, så kan jeg opplyse om at jeg har gått til innkjøp av det ene nye knekkebrødet. Knekkebrød med franske urter, heter det (basilikum, gressløk og et dryss havsalt) :Nikke:

Det blir det nok gjenkjøp av!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å få en helt ny og positiv cider-opplevelse :Nikke:

Jeg kjøper dem stadigvekk på Ultra og Meny fordi jeg kjøper øl-sorter som bare finnes der samtidig, Godt mulig de finnes andre steder også, ja foresten! Coop Mega har jeg kjøpt dem på også!

For ikke å spore heeelt av, så kan jeg opplyse om at jeg har gått til innkjøp av det ene nye knekkebrødet. Knekkebrød med franske urter, heter det (basilikum, gressløk og et dryss havsalt) :Nikke:

Det blir det nok gjenkjøp av!

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meny og Ica har også Bulmers (og Magners, men de er egentlig akkurat samme greie så kjøp den billigste), som er skikkelig sider. Serveres med is.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny og Ica har også Bulmers (og Magners, men de er egentlig akkurat samme greie så kjøp den billigste), som er skikkelig sider. Serveres med is.

Men vær da forberedt på noe helt annet enn den "vanlige" cideren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke Oreo-melkesjokoladen var særlig god. Den var helt OK, men for lite smak av Oreo.

Doble Oreo-kjeks var gode, bedre enn vanlige Oreo-kjeks, men fortsatt ikke revolusjonerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...