Severus Skrevet 15. februar 2014 #2641 Del Skrevet 15. februar 2014 Den nye Big One var forresten ganske god for en frossen pizza å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 15. februar 2014 #2642 Del Skrevet 15. februar 2014 Heh, leste her i går - og i dag kjøpte jeg den pollysjokoladen. Tror det er verste sjokoladen jeg noensinne har smakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #2643 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg har vært på Rimi å kjøp 5 sjokoladeplater. Så mye for godterifri Neida, 3 av Pollyplatene er til farsan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2644 Del Skrevet 15. februar 2014 Fant Maarud Gardsgull rømme og løk og fetaost smoked chili i går, jeg tror det er nye produkter? Pottisen var ok, hverken mer eller mindre. I dag fant jeg de nye oreocookiesen på bunnpris og en ny smøreost på tube; BBQ Chicken, den gleder jeg meg til å prøve Anonymous poster hash: c8d7a...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #2645 Del Skrevet 15. februar 2014 Pollysjokoladen var god!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. februar 2014 #2646 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå gleder jeg meg ennå mer til Polly Selv har jeg kjøpt nye dent pastiller og den nye yoghurt salaten med skinke, agurk og hvitløk. Jeg så og i frysedisken noen kylling satay spyd som jeg er usikker på om er nye? Ikke sett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2014 #2647 Del Skrevet 15. februar 2014 Nå gleder jeg meg ennå mer til Polly Selv har jeg kjøpt nye dent pastiller og den nye yoghurt salaten med skinke, agurk og hvitløk. Jeg så og i frysedisken noen kylling satay spyd som jeg er usikker på om er nye? Ikke sett før. Kyllingspyd? Interessant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 15. februar 2014 #2648 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg så og i frysedisken noen kylling satay spyd som jeg er usikker på om er nye? Ikke sett før. De kom i sommer tror jeg...Har ikke smakt dem da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. februar 2014 #2649 Del Skrevet 15. februar 2014 Har noen smakt denne? Er den forresten kommet i butikk? http://www.findus.no/produkter/wok-hot-mexican/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 15. februar 2014 #2650 Del Skrevet 15. februar 2014 Nye sjokoladen med oreo var knallgod! Absolutt etter min smak. Også var det veldig godt med oreos med dobbelt fyll og. Mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 15. februar 2014 #2651 Del Skrevet 15. februar 2014 Har akkurat spist opp en halv pakke med de nye crispo kjeksene. De var forøvrig helt vanvittig gode synes jeg. Blir gjenkjøpt! kjøp på coop mega på bislett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 #2652 Del Skrevet 15. februar 2014 Noen som har sett den denten med 3 i 1 noen sted på Lhmr? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 15. februar 2014 #2653 Del Skrevet 15. februar 2014 Til alle som spør om noe har kommet i butikken: offisielt kommer produktene på mandag. Noen sender ut tidligere, men den 17. skal alt være ute (litt etter butikkens størrelse og sortiment, men da kommer det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 15. februar 2014 #2654 Del Skrevet 15. februar 2014 Polly-plata forsvant så altfor fort! Farlig god var den. (Var ikke aleine om å spise den altså...) Røffe rifler med pepperbiff var ikke så gode. Det meste ligger igjen i bollen enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. februar 2014 #2655 Del Skrevet 15. februar 2014 Polly-plata forsvant så altfor fort! Farlig god var den. (Var ikke aleine om å spise den altså...) Det var jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 15. februar 2014 #2656 Del Skrevet 15. februar 2014 Det var jeg Heldig du da! Mannen min stakk av med over halvparten, nesten så jeg blei fornærma her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. februar 2014 #2657 Del Skrevet 15. februar 2014 Så disse i butikken i dag: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. februar 2014 #2658 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Oreo-sjokoladeplata var veldig god! MEN, det er litt ironisk, fordi den smaker veldig likt som min store favoritt Kjekskuler som gikk ut av sortimentet for en del år siden. Nå lanserer de en som er relativt lik i smak, men som antagelig blir veldig populær. Fantastisk for min del, har ventet lenge på denne smaken! Mvh Yvonne Endret 16. februar 2014 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. februar 2014 #2659 Del Skrevet 16. februar 2014 Oreo-sjokoladeplata var veldig god! MEN, det er litt ironisk, fordi den smaker veldig likt som min store favoritt Kjekskuler som gikk ut av sortimentet for en del år siden. Nå lanserer de en som er relativt lik i smak, men som antagelig blir veldig populær. Fantastisk for min del, har ventet lenge på denne smaken! Mvh Yvonne Jeg husker jeg likte godt den med kjekskuler, men innbiller meg at oreo varianten er ekstremt søt, og jeg er egentlig ikke så glad i alt for søtt, men liker typisk kvikklunch, sportlunch å sånt. Er denne mye søtere enn den med kjekskuler syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. februar 2014 #2660 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg husker jeg likte godt den med kjekskuler, men innbiller meg at oreo varianten er ekstremt søt, og jeg er egentlig ikke så glad i alt for søtt, men liker typisk kvikklunch, sportlunch å sånt. Er denne mye søtere enn den med kjekskuler syns du? Den er søtere ja, men ikke så søt som jeg hadde fryktet. Den er faktisk overraskende lik i sak. Jeg synes Kvikk lunsj er søtere i smak, men det er meg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå