Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mange av disse nyhetene ute allerede? Jeg må visst rydde kjøleskapet, og handle inn litt nytt ser jeg. Håper på å finne en ny favoritt eller to :fnise:

neh, er produktslipp 17 februar denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye smørbukk-sjokoladen i dag. Karamellen var veldig flytende og alt for salt. Smørbukk skal jo være seig :/

Ellers håper jeg dinosaurkjeksen kommer tilbake snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hjemmelaget og hjemmelaget fru blom :fnise: Skjønner ikke at de får lov til å kalle det det egentlig. :P

Begge sørlandschipsene så spennende ut. Den me slag og smak av epler og den med honning og bacon. Har smakt tortillachips med sennep og honning, og det er kjempegodt.

Ogsås synes jeg det er rart at de fronter Vita Hjertegod når det eneste som er nytt er lokket :klo:

Selvfølgelig er den hjemmelaget! Det er jo selveste Synnøve som står på kjøkkenet sitt hjemme hver eneste dag å kutter opp og steker og lager granola`en for så å ta den med på jobben sin hver eneste dag hvor de putter denne hjemmelagde granolaen på glass og sender den av gårde :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Forresten, noen som veit om varer som forsvinner? Er jo som regel noen som forsvinner, da nye kommer inn...

Jeg så i en av disse artiklene som ble postet her at noen fjordlandsretter skal bort. De 3 nye erstatter 3 stykker eller hvordan det var. En med karbonader og... ja, hva var de to andre da? ...Og Kos riskrem skal bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner velsmakende og sunne typisk "hverdagsmat" vegetar-produkter :( Jeg er ikke vegetarianer, men i det samfunnet vi lever nå burde vegetarmat få en høyere prioritering i norske matvarebutikker slik at Ola Nordmann kan redusere (jeg sier ikke kutte ut) kjøttinntaket!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noen som veit om varer som forsvinner? Er jo som regel noen som forsvinner, da nye kommer inn...

Har hørt at matyoghurt frå tine forsvinner, erstattes av gresk yoghurt visstnok. Gul og blå dobbel 0 yoghurt og mild og lett serien frå tine. Kjipt, er storfobruker av alle untatt den gule. :-/ Kyllingsnadder, indisk kyllinggryte og biffkarbonader frå fjorland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at havregrøten til Fjordland kommer til å slå så godt an :rolleyes: Det er jo ekstremt lett å lage selv, eneste en trenger er litt havregryn i en bolle, vann og en micro.

Ketchup med mindre sukker er bra for de som ikke ønsker å spise kunstig søtning som f.eks. aspartam. Meen skulle ønske de kom med en ketcup søtet med stevia :Nikke:

Det kommer en med Stevia, den skal ha lysblå lokk fra Idun

Jeg lager min egen "ketchup" med økologisk tomatpuré, eddik, vann, krydder og stevia. :)

Anonymous poster hash: f8dbe...c4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Vet noen når dr ulike produktene lanseres? Jeg har veldig lyst til å prøve den nye biolaen, juice versjonen. Samt den nye fun light saften, jeg er en av de få som elsket Vannmelon. Jeg har sett litt rundt på ulike butikker i dag, men ikke funnet noen ting. Er vant med at 1. Februar produkter lanseres allerede 31. Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen når dr ulike produktene lanseres? Jeg har veldig lyst til å prøve den nye biolaen, juice versjonen. Samt den nye fun light saften, jeg er en av de få som elsket Vannmelon. Jeg har sett litt rundt på ulike butikker i dag, men ikke funnet noen ting. Er vant med at 1. Februar produkter lanseres allerede 31. Januar.

produktslipp er 17 februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

produktslipp er 17 februar

Ja, som allerede sagt så er det sen utslipp i år, men jeg synes ofte at butikker har ange ting fra rett etter nyttår. Det dukker nok opp noe hvilken som helst dag nå tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergene melk forsvant fra oss for flere måneder siden!

Vi fikk dog smaksprøver fra Maarud i går! Herlig gode disse! En anelse tykkere enn "klassisk" potetgull og veldig god smak! Andre smaken var vel paprika ett eller annet og sour creme tror jeg...

8241_10203117310393290_1700102797_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Haha, røffe rifler, kult navn. Så digg ut da. Jeg fant center salmiakk i Sverige igår, den var god! Lurer på om den kommer til Norge og. Leter meg grønn etter pollysjokoladen også, den høres så god ut! Noen som har sett den og smakt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den, men det kommer mer og mer nyheter framover. Vi skal bytte ut hylleetikettene i butikken nå, å da bruker det å komme en del for nye varer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant center salmiakk i Sverige igår, den var god! Lurer på om den kommer til Norge og.

Den kjøpte jeg på TGR for et par uker siden :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...