Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Var vel ikke noe sjokk at det kom Oreo-sjokoladeplate akkurat...Oreo er liksom ganske poppis om dagen, forrige produktslipp kom det jo en yoghurt...

Hvor sto det det? :sjokkert:

Vet hvilket lørdagssnop jeg skal ha i helgen.. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske de fikk nugatti crips med mindre sukker, slik som de gjorde med nugatti maks :(

Anonymous poster hash: 05ca2...f69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Unnskyld at jeg påpeker det (jeg forstår at det er Synnøves skyld), men jeg får anfall. Det heter kornblanding, til nød müsli, på norsk. Det er ingenting som heter granola på norsk.

De peanøttene med honning var jo til salgs for tre år siden.

Anonymous poster hash: e6072...e76

Jeg er veldig enig med deg i at det er så tragisk teit å bruke utenlandske ord når vi har våre egne ord for det, men ut i fra hva jeg forstår så er det sånn med denne "granola`en" som det er med cup cakes, nemlig at det ikke er helt likt som det vi har ord for, nemlig kornblanding og muffins.

Selv håper jeg foresten (bare for å spore litt på igjen...) at det kommer Zeroh! med ny smak, og gjerne urge light (noe jeg tror er ganske usannsynlig :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at vi prata om zeroh med bringebærsmak for en god del sider siden...

Kanskje den kom forrige slipp? Butikken i nærheten av meg tok den først inn denne uken i alle fall, haha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje den kom forrige slipp? Butikken i nærheten av meg tok den først inn denne uken i alle fall, haha !

Har ikke sett den noen steder, men vi prata om at den skulle komme...Du posta innlegget om safta mens jeg skrev :fnise:

Hvilken butikk så du den forresten? Er det bare Rema 1000 og Coop som har denne safta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke funnet den, og har vært innom butikker som rimi, mega, prix, kiwi, rema, extra, meny.. Håper jeg finner den snart, den høres god ut :-)

Farris Bris 1,5l har forresten fått nytt design :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den noen steder, men vi prata om at den skulle komme...Du posta innlegget om safta mens jeg skrev :fnise:

Hvilken butikk så du den forresten? Er det bare Rema 1000 og Coop som har denne safta?

Aha :fnise: Var Rema 1000. Hvis det faktisk er en nyhet er jeg nesten imponert, denne butikken pleier å bruke eeeevigheter på å få inn nye varer! Jeg handler nesten bare på Rema, så jeg vet faktisk ikke hvilke butikker som tar den inn.

Har enda ikke funnet den, og har vært innom butikker som rimi, mega, prix, kiwi, rema, extra, meny.. Håper jeg finner den snart, den høres god ut :-)

Farris Bris 1,5l har forresten fått nytt design :-p

Fant den på Rema!
Vet ikke helt om jeg liker de nye farrisflaskene ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :fnise: Var Rema 1000. Hvis det faktisk er en nyhet er jeg nesten imponert, denne butikken pleier å bruke eeeevigheter på å få inn nye varer! Jeg handler nesten bare på Rema, så jeg vet faktisk ikke hvilke butikker som tar den inn.

Fant den på Rema!

Vet ikke helt om jeg liker de nye farrisflaskene ...

Får se en ekstra gang på Rema da :) Synes flaskene var fine å se på, men tviler på at de er gode å skjenke av, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at havregrøten til Fjordland kommer til å slå så godt an :rolleyes: Det er jo ekstremt lett å lage selv, eneste en trenger er litt havregryn i en bolle, vann og en micro.

Ketchup med mindre sukker er bra for de som ikke ønsker å spise kunstig søtning som f.eks. aspartam. Meen skulle ønske de kom med en ketcup søtet med stevia :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at havregrøten til Fjordland kommer til å slå så godt an :rolleyes: Det er jo ekstremt lett å lage selv, eneste en trenger er litt havregryn i en bolle, vann og en micro.

Ketchup med mindre sukker er bra for de som ikke ønsker å spise kunstig søtning som f.eks. aspartam. Meen skulle ønske de kom med en ketcup søtet med stevia :Nikke:

Det kommer en med Stevia, den skal ha lysblå lokk fra Idun

Endret av Vex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en med Stevia, den skal ha lysblå lokk fra Idun

Hm åja :P Trodde det var den med mindre sukker jeg. Er tydeligvis litt fjern i dag, haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det ikke allerede ketchup med mindre sukker? Den med grønn kork?

Jo men den er kunstig søtet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikkje de tar bort ketsjupen med grøn kork, sjølv om det kommer en med stevia. Kan ikkje fordra stevia, ja takk til kunstig søtning heller da. Enig med en over her, urge light hadde vært bra. Litago med kunstig søtning også, i både banan, sjokolade og jordbærsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her: http://www.side2.no/aktuelt/article3747886.ece

Enda flere nyheter! Blant annet Hjemmelaget Granola fra Synnøve! Høres spennende ut! Og Havregrøt fra Fjordland vil jeg nok prøve (selv om det er kjempelett å lage hjemme!)... :)

Hjemmelaget og hjemmelaget fru blom :fnise: Skjønner ikke at de får lov til å kalle det det egentlig. :P

Begge sørlandschipsene så spennende ut. Den me slag og smak av epler og den med honning og bacon. Har smakt tortillachips med sennep og honning, og det er kjempegodt.

Ogsås synes jeg det er rart at de fronter Vita Hjertegod når det eneste som er nytt er lokket :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikkje de tar bort ketsjupen med grøn kork, sjølv om det kommer en med stevia. Kan ikkje fordra stevia, ja takk til kunstig søtning heller da. Enig med en over her, urge light hadde vært bra. Litago med kunstig søtning også, i både banan, sjokolade og jordbærsmak.

Finnes lettere litago med sjokoladesmak. Den er laktoseredusert, pga den melka er mye søtere enn vanlig så er det mindre sukker i selve Litagoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Tenkte det samme. Må jo bli en flopp. På linje med omelettblanding på kartong som kom for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...