Gjest Inggolf Skrevet 25. januar 2014 #2461 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg husker vi for mange sider siden diskuterte dette med ønske om sjokoplate med panøtt så det er jo bra Det skulle ikke forundre meg om slike produktutviklere i diverse firmaer snikleser her..Ikke nødvendigvis på grunn av dette du skriver her, men her får de jo helt gratis masse bra og verdifulle synspunkter fra veldig forskjellige målgrupper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 26. januar 2014 #2462 Del Skrevet 26. januar 2014 Åh, gleder meg til å smake polly peanøtt-sjokoladen! Høres nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2463 Del Skrevet 26. januar 2014 Det er fint og flott at de kommer med nye produkter i form av mellommåltid(les tine14),men hvorfor skal alle slike ting innholde nøtter.Nøtteallergi er jo ganske utbredt. Men det til side har jeg prøvd nye mars sjokoladen,og den falt i smak Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. januar 2014 #2464 Del Skrevet 26. januar 2014 Den nye oreo sjokoladen var litt tørrere enn vanlig sjokolade, men den var faktisk litt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2465 Del Skrevet 26. januar 2014 Er vel ingen som er overaska over Freia med oreo? Lå vel i kortene at det skulle komme en sjokolade med oreo. Derimot er jeg ikke spesielt begeistret. Jeg syns crispo med kjeks høres godt ut da. Og de yoghurt salatene. Men sånt som ferdig havregrøt skjønner jeg ikke poenget med. Finnes det noe som er enklere å lage liksom… Hva er det? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2466 Del Skrevet 26. januar 2014 folk sier stadig vekk at brunost og prim er det samme/svært likt, men jeg er ikke helt enig der jeg.. Jeg kan ikke ihvertfall ikke helt se for meg at det skal være så enkelt å få skvist ut denne brunosten av tuben. Kjedelig å ikke få ut halve innholdet- det blir dyrt i lengden (og unødvendig mye kast) Helt enig. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2467 Del Skrevet 26. januar 2014 Den nye oreo sjokoladen var litt tørrere enn vanlig sjokolade, men den var faktisk litt god. Var det mye smak av oreo? Anonymous poster hash: cbf4a...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2014 #2468 Del Skrevet 26. januar 2014 Var det mye smak av oreo? Anonymous poster hash: cbf4a...e0b Og hva var prisen? Anonymous poster hash: cbf4a...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. januar 2014 #2469 Del Skrevet 26. januar 2014 Smaka litt oreo, regner med den er veldig god å hakke opp å ha på is. Prisen var vel 35 kr om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. januar 2014 #2470 Del Skrevet 26. januar 2014 Hva er det?Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Hvis du ser på den linken noen sider tilbake, så står det om nye produkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. januar 2014 #2471 Del Skrevet 26. januar 2014 Den nye oreo sjokoladen var litt tørrere enn vanlig sjokolade, men den var faktisk litt god. Hvor bor du? Hvor kjøpte du den? MÅ HA I MORGEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. januar 2014 #2472 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvor bor du? Hvor kjøpte du den? MÅ HA I MORGEN!! Kjøpte den på ICA supermarked. Kommer nok i flere butikker i løpet av uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. januar 2014 #2473 Del Skrevet 29. januar 2014 Se her: http://www.side2.no/aktuelt/article3747886.ece Enda flere nyheter! Blant annet Hjemmelaget Granola fra Synnøve! Høres spennende ut! Og Havregrøt fra Fjordland vil jeg nok prøve (selv om det er kjempelett å lage hjemme!)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. januar 2014 #2474 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Peanøtter med honning og havsalt? Må finne ut hvilke butikker i Trondheim som tar inn mest av det nye Endret 29. januar 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2014 #2475 Del Skrevet 29. januar 2014 FunLight med jordbær&kiwi tror jeg blir en enten/eller. Enten er den kjempe god, eller så smaker den like j'***g som den med vannmelon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 29. januar 2014 #2476 Del Skrevet 29. januar 2014 FunLight med jordbær&kiwi tror jeg blir en enten/eller. Enten er den kjempe god, eller så smaker den like j'***g som den med vannmelon. Jeg har smakt saft fra en annen produsent med smak av jordbær og lime. Og den smakte jævlig. Ser ikke for meg at jordbær og kiwi smaker særlig annerledes, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel Skrevet 29. januar 2014 #2477 Del Skrevet 29. januar 2014 Er mange av disse nyhetene ute allerede? Jeg må visst rydde kjøleskapet, og handle inn litt nytt ser jeg. Håper på å finne en ny favoritt eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. januar 2014 #2478 Del Skrevet 29. januar 2014 Granola er alltid spennende. Lurer på på pris! Syns og sørlandschips med bacon og honning virker interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2479 Del Skrevet 29. januar 2014 Granola er alltid spennende. Lurer på på pris! Syns og sørlandschips med bacon og honning virker interessant. Unnskyld at jeg påpeker det (jeg forstår at det er Synnøves skyld), men jeg får anfall. Det heter kornblanding, til nød müsli, på norsk. Det er ingenting som heter granola på norsk. De peanøttene med honning var jo til salgs for tre år siden. Anonymous poster hash: e6072...e76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. januar 2014 #2480 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Unnskyld at jeg påpeker det (jeg forstår at det er Synnøves skyld), men jeg får anfall. Det heter kornblanding, til nød müsli, på norsk. Det er ingenting som heter granola på norsk. De peanøttene med honning var jo til salgs for tre år siden.Anonymous poster hash: e6072...e76 Jeg kaller det det som står på pakken. (og det er forskjell på vanlig kornblanding og "granola". Sistnevnte er en blanding av gjerne både nøtter og ulike korn, som er stekt med f.eks honning. Ordet granola brukes i mange land, og jeg syns det er helt greit med et felles ord). Endret 29. januar 2014 av pinar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå