Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Var vel ikke noe sjokk at det kom Oreo-sjokoladeplate akkurat...Oreo er liksom ganske poppis om dagen, forrige produktslipp kom det jo en yoghurt...

Oreo er det nye taco og melkesjokolade :laugh:

Et år var aaaalle nye produkter med taco og året etter var

aaaalle med melkeesjokolade. Nå for tiden er det tydeligvis oreo som

gjelder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har de hatt i flere år :)

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Åh, det visste jeg ikke. Ny for meg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia med oreo skal smakes! I tillegg til de nye Laban. Nå har jeg lørdagsgodtet klart i omtrent en måned framover :D

Anonymous poster hash: db92a...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk er så overrasket over Freia med Oreo, etter at Kraft Foods tok over så er jo Milka og Freia-sjokoladene så godt som det samme.

Men det er kanskje bare meg som er i overkant Nidar-patriotisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som er overaska over Freia med oreo? Lå vel i kortene at det skulle komme en sjokolade med oreo. Derimot er jeg ikke spesielt begeistret.

Jeg syns crispo med kjeks høres godt ut da. Og de yoghurt salatene.

Men sånt som ferdig havregrøt skjønner jeg ikke poenget med. Finnes det noe som er enklere å lage liksom…

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å klage over Oreosmaken i denne tråden, egentlig? Ingen bryr seg om du hater Oreo. Det er faktisk folk her som liker Oreo, og som er glad for nykommerne med Oreo-smak. Hater du Oreo, opprett en egen tråd da vel om dèt.

Jeg driver ikke å spyr ut hvor ufattelig ekkelt Cottage Cheese er i denne tråden. So keep it shut.

Anonymous poster hash: b47a5...b53
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd om mat vil nok uunngåelig inneholde noen "liker ikke." Det må vi tåle. :)

Jeg skal ihvertfall smake på den polly peanøtt-sjokoladen. Den høres nyydelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Peanøttsjokolade! Jaaa, håper den er så god som jeg håper :)

Mistenker litt at den sjokoladen med oreo har bittesmå biter sånn at man ikke smaker noe. Litt sånn som den med M.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

M er jo melke sjokolade med peanøtt inni

Melkesjokolade (plate) er melkesjokolade med M inni som har peanøtt inni seg

Polly peanøtt-sjokolade (plate ny) ....... blir ikke dette bare enda en versjon av det som allerede finnes? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har jo skall utenpå. Og den sjokoladen rundt smaker ikke melkesjokolade. Jeg elsker melkesjokolade, liker peanøtter, men liker ikke M. M-sjokoladen er jo mørk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

M har jo skall utenpå. Og den sjokoladen rundt smaker ikke melkesjokolade. Jeg elsker melkesjokolade, liker peanøtter, men liker ikke M. M-sjokoladen er jo mørk.

aaaah :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker vi for mange sider siden diskuterte dette med ønske om sjokoplate med panøtt så det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de i hvert fall har større peanøttbiter. Den med M var jo omtrent ikke-eksisterende.

Ja, ikke sant? Ordentlige peanøtter med salt! Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...