Chien Skrevet 14. januar 2014 #2401 Del Skrevet 14. januar 2014 http://www.side2.no/helse/article3739922.ece Anonymous poster hash: 05e59...667 Noen som har prøvd noen av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 15. januar 2014 #2402 Del Skrevet 15. januar 2014 Noen som har prøvd noen av disse? Prøvde akkurat gresk yoghurt naturell med granola av havre, kjerner, nøtter og bær. Syns den var litt sur, men granolaen var veldig god. Har en med cottage cheese stående i kjøleskapet som jeg skal prøve i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2403 Del Skrevet 15. januar 2014 Prøvde akkurat gresk yoghurt naturell med granola av havre, kjerner, nøtter og bær. Syns den var litt sur, men granolaen var veldig god. Har en med cottage cheese stående i kjøleskapet som jeg skal prøve i morgen Men klokken er jo ikke 14 enda ;-) :-pAnonymous poster hash: 8cbe4...f2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2404 Del Skrevet 15. januar 2014 Noen som har prøvd noen av disse? Prøvde den med bringebær og granateple i. Likte den veldig godt. Men for min del så syns eg godt de kunne ha lagt noen yoghurter uten at det må være noe korn/nøtter/musli-greier en skal ha oppi. Anonymous poster hash: 63bb0...841 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. januar 2014 #2405 Del Skrevet 15. januar 2014 Men klokken er jo ikke 14 enda ;-) :-pAnonymous poster hash: 8cbe4...f2d Øynene mine bevegde seg rett opp for å se klokka-når innlegget ble postet etter jeg leste at hun "spiste den akkuratt" Prøvde akkurat gresk yoghurt naturell med granola av havre, kjerner, nøtter og bær. Syns den var litt sur, men granolaen var veldig god. Har en med cottage cheese stående i kjøleskapet som jeg skal prøve i morgen Like logisk som at sjokolade "er litt søtt" eller at karameller "er litt seigt" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 15. januar 2014 #2406 Del Skrevet 15. januar 2014 Øynene mine bevegde seg rett opp for å se klokka-når innlegget ble postet etter jeg leste at hun "spiste den akkuratt" Like logisk som at sjokolade "er litt søtt" eller at karameller "er litt seigt" Haha, vet at gresk yoghurt pleier å være sur, mente at den var litt surere enn den typen jeg pleier å spise (Lindahls). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. januar 2014 #2407 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er kommet en ny sesong variant av de youplait lett youghurtene med smak av sitron og tranebær. Har og kommet en ny mars med karamell.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 15. januar 2014 #2408 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er kommet en ny sesong variant av de youplait lett youghurtene med smak av sitron og tranebær. Har og kommet en ny mars med karamell.. Har ikke den originale Mars karamell også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. januar 2014 #2409 Del Skrevet 15. januar 2014 Har ikke den originale Mars karamell også? Var det jeg og tenkte. Men det var det som stod. Men denne har sånne dele biter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 15. januar 2014 #2410 Del Skrevet 15. januar 2014 Var det jeg og tenkte. Men det var det som stod. Men denne har sånne dele biter da. Okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2411 Del Skrevet 17. januar 2014 Noen som vet om Center salmiakk kommer ved dette vareslippet, eller om den har vært i salg fra før? Jeg må ut å lete og få testet, har ønsket å kunne kjøpe salmiakksjokolade i butikken. Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. januar 2014 #2412 Del Skrevet 18. januar 2014 Noen som vet om Center salmiakk kommer ved dette vareslippet, eller om den har vært i salg fra før? Jeg må ut å lete og få testet, har ønsket å kunne kjøpe salmiakksjokolade i butikken.Anonymous poster hash: b987d...7cc Finnes på deli de luca hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 18. januar 2014 #2413 Del Skrevet 18. januar 2014 Noen som vet om Center salmiakk kommer ved dette vareslippet, eller om den har vært i salg fra før? Jeg må ut å lete og få testet, har ønsket å kunne kjøpe salmiakksjokolade i butikken. Anonymous poster hash: b987d...7cc Finnes på TGR 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2414 Del Skrevet 18. januar 2014 Bor i Nordland, så vi har ikke slike fancy butikker i nærheten :-S Men skal sjekke Narvesen hvis dagligvarebutikkene ikke har.Anonymous poster hash: b987d...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 18. januar 2014 #2415 Del Skrevet 18. januar 2014 Finnes det en oversikt over alle nye produkter som lanseres 1. Februar? Jeg har bare fått med meg Center med ny smak, noen andre sjokolade greier og drops. Ingenting av det virker fengende for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. januar 2014 #2416 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg vil ha noe ny mat. Ikke ny godis og snop. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 18. januar 2014 #2417 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg vil ha noe ny mat. Ikke ny godis og snop. Jeg vil ha ny mat OG ny godis og snop. Syns det er lenge siden sist det kom noe nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2014 #2418 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har smakt den nye Smørbukken med sjokolade (eller motsatt egentlig) og jeg følte egentlig at det var som å spise Caramello. Og det er helt greit det asså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EliCarina Skrevet 19. januar 2014 #2419 Del Skrevet 19. januar 2014 Finnes det en oversikt over alle nye produkter som lanseres 1. Februar? Jeg har bare fått med meg Center med ny smak, noen andre sjokolade greier og drops. Ingenting av det virker fengende for meg. Jeg har lest at produktene ikke kommer 1. februar i år. De komme ikke før i uke 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 20. januar 2014 #2420 Del Skrevet 20. januar 2014 Mulig at disse allerede har vært i butikk en stund, men noen som har smakt disse? Og dersom de er ute; hvor har du sett dem? https://www.tinehandel.no/th_esa/esa/zCMS.jsp?pagename=article&id=305085&parentpagename=news Tine kaffemakermelk (haha!) https://www.tinehandel.no/th_esa/esa/zCMS.jsp?pagename=article&id=305885&parentpagename=news Fjorland Cappelletti med chorizio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå