Severus Skrevet 9. november 2013 #2381 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg så også disse, men de var dyre. Mellom 80 og 90 kroner for en boks... Det er pga råvareprisen for multer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. november 2013 #2382 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det er pga råvareprisen for multer. Joda, jeg vet godt hva multer koster, men det kan ikke være årsaken. Alle tre variantene lå mellom 80 og 90 kroner. Endret 9. november 2013 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. november 2013 #2383 Del Skrevet 9. november 2013 Fikk smake denne juleposteien i dag, den falt IKKE i smak Fikengele!? ...Gele i leverpostei!? (eller på, slik som bildet på boksen viser).. Det hørtes veldig snodig ut ja.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. november 2013 #2384 Del Skrevet 9. november 2013 Fikengele!? ...Gele i leverpostei!? (eller på, slik som bildet på boksen viser).. Det hørtes veldig snodig ut ja.. Det er vanlig. men man pleier da å kalle det patè i stedenfor leverpostei. Men det er jo det samme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. januar 2014 #2385 Del Skrevet 9. januar 2014 Her har det ikke vært aktivitet på leeeenge.... Smakte isen med multer her om dagen, grei nok, men ville heller hatt vaniljeis og multer ved siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. januar 2014 #2386 Del Skrevet 9. januar 2014 Spent på Hipps nye produkter, og om det kommer noe nytt fra Nidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2014 #2387 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg smakte Bobler med karamell i julen, og ble skikkelig skuffet. Hvorfor er det så vanskelig å lage ordentlig karamell? Tines Fryd brie med pepper, som jeg tidligere anbefalte sterkt her inne, synes jeg har forandret seg veldig den siste tiden - kanskje en annen type pepper? Nå er den ikke like god i alle fall Fryd brie uten pepper derimot, er stadig helt fantastisk god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. januar 2014 #2388 Del Skrevet 9. januar 2014 De er ikke nye lenger men jeg har endelig smakt på de cocio milkshakene (fordi de var på salg så da gadd jeg kjøpe) å jeg syns den med sjokolade var veldig god. Like god, om ikke bedre enn den fra Tine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. januar 2014 #2389 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Spent på Hipps nye produkter, og om det kommer noe nytt fra Nidar Ja, jeg har sett en ting ihvertfall...Trodde først at den var fra freia, bare se på de kuene på beiter Men neida... Det er jo faktisk Nidar... Endret 11. januar 2014 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 9. januar 2014 #2390 Del Skrevet 9. januar 2014 Veldig kopi av freia ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. januar 2014 #2391 Del Skrevet 9. januar 2014 Veldig kopi av freia ja.... mmmhm, jeg så den på narvesen og i virkeligheten så synes jeg at det landskapet med kuer kom enda bedre frem enn dette bildet jeg fant. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor/hvordan Nidar kunne velge dette designet.. De må jo se selv at dette er veldig Freia! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 10. januar 2014 #2392 Del Skrevet 10. januar 2014 Noen som har smakt den da? Smørbukk er jo godt, så er spent på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2393 Del Skrevet 10. januar 2014 http://www.consuming.co/2014/01/smorbukksjokolade-fra-nidar/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. januar 2014 #2394 Del Skrevet 11. januar 2014 Dent har kommet med en ny variant med ananas (eller pina som de kaller den) smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 11. januar 2014 #2395 Del Skrevet 11. januar 2014 Dent har kommet med en ny variant med ananas (eller pina som de kaller den) smak. Den er ganske god! Smaker ananas og kokos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. januar 2014 #2396 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Den er ganske god! Smaker ananas og kokos. Da må jeg prøve. Er den syrlig? (Morsomt, jeg har akkurat vært i Mexico med mye både pina og coco ) Endret 11. januar 2014 av pinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 11. januar 2014 #2397 Del Skrevet 11. januar 2014 Da må jeg prøve. Er den syrlig? (Morsomt, jeg har akkurat vært i Mexico med mye både pina og coco ) Ja, syrlig. Jeg synes den er den beste av de syrlige, men jeg foretrekker egentlig lakrisvariantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkepiken Skrevet 12. januar 2014 #2398 Del Skrevet 12. januar 2014 Elsker dent Oi, så reklame for den nye på Narvesen i dag, men de hadde ikkje meir igjen. Gler meg til å smaka. Elles åt eg ein yoghurt frå Tine i dag som eg ikkje har sett før. Gresk yoghurt med bringeber og granateple i botnen, og lokk med ein slags musli/granola i. Merket heit 14, trur det er ein ny greie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 13. januar 2014 #2399 Del Skrevet 13. januar 2014 Kom over Imsdal med fersken i dag, den var overraskende god, jeg er egentlig ingen tilhenger av smaktilsatt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2400 Del Skrevet 14. januar 2014 Elsker dent Oi, så reklame for den nye på Narvesen i dag, men de hadde ikkje meir igjen. Gler meg til å smaka. Elles åt eg ein yoghurt frå Tine i dag som eg ikkje har sett før. Gresk yoghurt med bringeber og granateple i botnen, og lokk med ein slags musli/granola i. Merket heit 14, trur det er ein ny greie. http://www.side2.no/helse/article3739922.ece Anonymous poster hash: 05e59...667 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå