Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg så også disse, men de var dyre. Mellom 80 og 90 kroner for en boks...

:heks:

Det er pga råvareprisen for multer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er pga råvareprisen for multer.

Joda, jeg vet godt hva multer koster, men det kan ikke være årsaken. Alle tre variantene lå mellom 80 og 90 kroner. ;)

:heks:

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Fikk smake denne juleposteien i dag, den falt IKKE i smak :spy:

Julepostei_portvinfiken_150g.jpg%20%2820

Fikengele!? ...Gele i leverpostei!? (eller på, slik som bildet på boksen viser)..

Det hørtes veldig snodig ut ja..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikengele!? ...Gele i leverpostei!? (eller på, slik som bildet på boksen viser)..

Det hørtes veldig snodig ut ja..

Det er vanlig. men man pleier da å kalle det patè i stedenfor leverpostei. Men det er jo det samme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Her har det ikke vært aktivitet på leeeenge....

Smakte isen med multer her om dagen, grei nok, men ville heller hatt vaniljeis og multer ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte Bobler med karamell i julen, og ble skikkelig skuffet. Hvorfor er det så vanskelig å lage ordentlig karamell? :vetikke:

Tines Fryd brie med pepper, som jeg tidligere anbefalte sterkt her inne, synes jeg har forandret seg veldig den siste tiden - kanskje en annen type pepper? :klo: Nå er den ikke like god i alle fall :sukk: Fryd brie uten pepper derimot, er stadig helt fantastisk god! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke nye lenger men jeg har endelig smakt på de cocio milkshakene (fordi de var på salg så da gadd jeg kjøpe) å jeg syns den med sjokolade var veldig god. Like god, om ikke bedre enn den fra Tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Spent på Hipps nye produkter, og om det kommer noe nytt fra Nidar :nigo:

Ja, jeg har sett en ting ihvertfall...Trodde først at den var fra freia, bare se på de kuene på beiter :icon_lol:

Men neida... Det er jo faktisk Nidar...

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Veldig kopi av freia ja....

mmmhm, jeg så den på narvesen og i virkeligheten så synes jeg at det landskapet med kuer kom enda

bedre frem enn dette bildet jeg fant. Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor/hvordan Nidar kunne velge dette designet.. De jo se selv at dette er veldig Freia!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dent har kommet med en ny variant med ananas (eller pina som de kaller den) smak.

Den er ganske god! Smaker ananas og kokos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske god! Smaker ananas og kokos.

Da må jeg prøve. Er den syrlig?

(Morsomt, jeg har akkurat vært i Mexico med mye både pina og coco :P )

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må jeg prøve. Er den syrlig?

(Morsomt, jeg har akkurat vært i Mexico med mye både pina og coco :P )

Ja, syrlig. Jeg synes den er den beste av de syrlige, men jeg foretrekker egentlig lakrisvariantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dent Oi, så reklame for den nye på Narvesen i dag, men de hadde ikkje meir igjen. Gler meg til å smaka. Elles åt eg ein yoghurt frå Tine i dag som eg ikkje har sett før. Gresk yoghurt med bringeber og granateple i botnen, og lokk med ein slags musli/granola i. Merket heit 14, trur det er ein ny greie.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker dent Oi, så reklame for den nye på Narvesen i dag, men de hadde ikkje meir igjen. Gler meg til å smaka. Elles åt eg ein yoghurt frå Tine i dag som eg ikkje har sett før. Gresk yoghurt med bringeber og granateple i botnen, og lokk med ein slags musli/granola i. Merket heit 14, trur det er ein ny greie.

http://www.side2.no/helse/article3739922.ece

Anonymous poster hash: 05e59...667

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...