Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Da har jeg testa ut to av de toastene til hatting,og de var ikke akkurat noe å hoppe i taket av. Neste gangen lysten på toast dukker opp går jeg heller til verks og lager de selv ;)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Enig. Jeg testet den med Mozzarella og pesto, og den var helt grei. Ble veldig skuffa av den med kylling, når det står på fremsiden at det skal være kylling i den forventer jeg kylling, og ikke to tynne skiver med kyllingskinke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ICA hadde tilbud på nye varer la jeg merke til i dag. Siden de ikke hadde tilbud på hasselnøtt-premium gikk jeg for en Mokkaplate. Den var sånn passe. Kommer ikke til å kjøpe igjen. :P

Så den på Coop i dag, men synes den var litt dyr. 43 kroner...

De hadde tilbud på annen sjokolade, så det ble en Helnøtt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så fryktelig skuffa over den nye smashen at jeg nesten ikke har ord. Sikkert fordi jeg lette så fælt og når jeg endelig fant den gledet jeg meg sånn til å smake også smakte den så vondt. Men jeg liker jo ikke rømme i utgangspunktet og den smakte ganske mye av det egentlig. Liker potetgull med sourcream and union da, men det smaker ikke så mye av rømme. Skjønner ikke hvordan de klarer å få frem sånn rømmesmak når produktet ikke inneholder rømme. Kommer sikkert til å spise opp posen om jeg blir godtesyk, men blir aldri gjenkjøp. Skulle ønske de kunne lage smashrull jeg. Og få tilbake den røde smashen så jeg får smakt. :D

Merket ikke rømmesmakn i det hele tatt jeg.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Merket ikke rømmesmakn i det hele tatt jeg.. :klo:

Da er du heldig. :) Eller kanskje jeg har veeeeldig sterke smaksløker. Jeg merker den godt ihvertfall. Skulle ønske det bare var pepper uten rømme, det hadde vært digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den nye smashen! Men så er jeg ingen søtmons egentlig, og digger den litt syrligsure smaken som kommer av rømmepulveret :)

Har testet meg igjennom alle kims sine potetgull til fredagsduellen. Favoritten ble creme fresh og havsalt, herlig smak! Men kjente jeg måtte vaske både hender og munn etterpå ;)

Ellers har jeg testet melkesjokolade med mokka. Foretrekker de vanlige mokkabønnene jeg, men det er nok igjen fordi jeg ikke er en søtmons.

Har funnet det som for meg er ny salami fra Tind, Jan og Gisles heter de og kommer i tre smaker. Har testet chili og paprika, den var ganske ok. Er dette nye produkter i hele landet, eller bare her i Trondheim?

Anonymous poster hash: c8d7a...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig. :) Eller kanskje jeg har veeeeldig sterke smaksløker. Jeg merker den godt ihvertfall. Skulle ønske det bare var pepper uten rømme, det hadde vært digg.

Man har vel også litt "sterkere smaksløker" for ting man ikke liker. Og jeg liker rømme veldig godt, så da står ikke den smaken så veldig ut for meg.

Mens alle som drikker kaffe prøver å fortelle meg at den mokkakaffen "smaker kakao, du smaaaker ikke kaffen en gang" - den synes jeg smaker bare kaffe. Merker ikke at det skulle være noe sjokolade i det en gang. Yuck! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.side2.no/aktuelt/article3675698.ece

Side2 har testet høstens matnyheter

denne artikkelen var egentlig bare provoserende... alt er for søtt og grusomt og huff av meg!

Det klages på at de nye tingene med karamell er altfor søte, men karamell ER jo søtt!? Er boble egentlig så veldig mye søtere enn forsempel dumle? (Jeg spør for jeg har ikke smakt boble).

Til og med juicen er visst for søt..........en juice som består av 100% juice! Er den egentlig så veldig mye søtere enn andre, vanlige juicer!? :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne artikkelen var egentlig bare provoserende... alt er for søtt og grusomt og huff av meg!

Det klages på at de nye tingene med karamell er altfor søte, men karamell ER jo søtt!? Er boble egentlig så veldig mye søtere enn forsempel dumle? (Jeg spør for jeg har ikke smakt boble).

Til og med juicen er visst for søt..........en juice som består av 100% juice! Er den egentlig så veldig mye søtere enn andre, vanlige juicer!? :vetikke:

Mm selv om karamell er søtt, så er det likevel visse karamell typer f.eks jeg liker godt, og andre som bare blir for klissete og for søtt. Selv om jeg personlig liker søte ting, har jeg en grense på HVOR søtt det skal være før det rett og slett blir.. for søtt. Hehe.

Men mange her syns jo at nye boble er veldig god, så da er det jo etter manges smak ikke for søt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser boble med karamell akkurat nå. Den er DIGG... men jeg får SPASMER. Går ikke å knekke den i skikkelige biter, fingrene er fulle av karamellkliss. :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet det som for meg er ny salami fra Tind, Jan og Gisles heter de og kommer i tre smaker. Har testet chili og paprika, den var ganske ok. Er dette nye produkter i hele landet, eller bare her i Trondheim?

Anonymous poster hash: c8d7a...267

Den finnes langt sør for Trondheim også ;-) Og jeg synes den med chili og paprika var veldig god. Ikke veldig glad i salami i utgangspunktet, men det var mye (god) smak i denne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de små nugattitubene gått ut av produksjon? Finner de ikke noe sted :glare:

Har sett de mange steder så tror de skal fortsette å selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kommet noen nye frossen pizzaer, fra DrOtker tror jeg. Eller ristorante. Med sånn gresk, tyrkisk og thai smak. Kulinari eller noe sånn heter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet noen nye frossen pizzaer, fra DrOtker tror jeg. Eller ristorante. Med sånn gresk, tyrkisk og thai smak. Kulinari eller noe sånn heter de.

Jeg har smakt den greske, men den var en skuffelse.. lite kjøtt, så vel som fyll generelt... kjedelig smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Observerte gele i porsjonsbeger på Meny her om dagen. Mener bestemt at det var Freia. I smakene jordbær og mango. To porsjonsbeger per pakning. Er dette noe nytt? Evnt, noen som har smakt?

Har ikke prøvd selv enda, er ikke så glad i disse store pakningene med ferdiggele, og er redd disse skal ha samme smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har jeg sett og. Men med bringebær. Det var Freia ja. Den store gelepakningen er fra Piano. Så det er en annen. Jeg synes ferdiggele er godt, så jeg vurderte å kjøpe, men jeg hadde så mye andre søtsaker i kurven min, så bestemte meg for å vente litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...