Jadasikkert29 Skrevet 30. september #21641 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er den chipsen med intense cheese og chili god? Er utsolgt på alle 3 butikker jeg har vært på! Dør etter å teste den. Noen som har smakt? Anonymkode: e9ce0...ec7 Den syns jeg var veldig god men ikke noe nytt sånn smaksmessig.
AnonymBruker Skrevet 30. september #21642 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken butikk har dere sett Zeroh! Apple Pumpkin Spice? Lyst til å teste den 😄 Anonymkode: 0b403...1c8 Jeg har sett den på Kiwi, en liten kiwi sådan. Anonymkode: e0b77...ded
jukkapalme Skrevet 30. september #21643 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kjøpte på en Circle K stasjon i Skien i helgen. Anonymkode: 85142...b2d Aha, takk for svar. Bor langt unna Skien, men circle k har jeg i nærheten. Da skal jeg gå innom der en dag.
AnonymBruker Skrevet 30. september #21644 Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er den chipsen med intense cheese og chili god? Er utsolgt på alle 3 butikker jeg har vært på! Dør etter å teste den. Noen som har smakt? Anonymkode: e9ce0...ec7 Helt grei, men jeg foretrekker andre sorter, så det blir ikke gjenkjøp. Anonymkode: 7a029...c4a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #21645 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er den chipsen med intense cheese og chili god? Er utsolgt på alle 3 butikker jeg har vært på! Dør etter å teste den. Noen som har smakt? Anonymkode: e9ce0...ec7 Den var helt ok, ikke noe spesielt, kommer ikke til å kjøpe igjen. Mye større fan av Intense Green Pepper. Anonymkode: dac5f...475
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #21646 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er den chipsen med intense cheese og chili god? Er utsolgt på alle 3 butikker jeg har vært på! Dør etter å teste den. Noen som har smakt? Anonymkode: e9ce0...ec7 Jeg synes den er god, er nok den jeg kommer til å velge fremover Anonymkode: 07883...d44
Ariana807 Skrevet 1. oktober #21647 Skrevet 1. oktober Lindt Pistachio: denne er ikke ny nå. Jeg vet jeg har sett noe om den tidligere i år, kanskje i nyhetsmail fra Lindt 🤔 Men jeg har aldri sett plata i butikk før. Den har kanskje vært i Lindt butikkene, men der har jeg ikke vært innom. Jeg så den på Rema1000 i dag, var egentlig der får å nok en gang se etter sjokobær (som enda virker å være utilgjengelig der jeg bor). Så jeg tok den med. Det er mørk sjokolade, godt med salt. Det er noe hint av pistasj smak, men ikke mye. Helt grei sjokolade, men blir nok ikke gjenkjøp da jeg ikke er så fan av mørk sjokolade 😅 6/10 Sjokobær: Jeg så en kommentar fra noen som jobber på Rema i en TikTok video at det er forventet at butikker klarer å få inn og faktisk ha produkt i butikken fra uke 44 av. Så kanskje en dag får jeg smake på 🤞🏻For øyeblikket så har de 3 rema butikkene nært meg som jeg ofte er innom ikke en gang laget plass i hyllene. De virker ikke til å være tomme egentlig, mer at de bare ikke har en gang fått inn. Ikke vet jeg, orker ikke å spørre (og faktisk måtte snakke med noen) 😅 1
PhilosopherSe7en Skrevet 1. oktober #21648 Skrevet 1. oktober På obs har de massevis av slike "sjokobær". Bringebær og jordbær, der bringebær er klart best. Ikke smakt de fra Rema, så vet ikke om det er stor forskjell på de
Daisy-love Skrevet 1. oktober #21649 Skrevet 1. oktober Ny daddelting fra Dippies som jeg ser frem til å prøve 😊 Dadler med sjokolade og cashewnøtter i biter over. Kun sett på Oda, og ikke i annen butikk, så vet ikke om andre selger, eller hva de smaker. Elsker Dippies med mango og mørk sjokolade, og spørs om disse vil nå opp dit, men spennende nyhet likevel 😊 2 1
Daisy-love Skrevet 1. oktober #21650 Skrevet 1. oktober Elephant chips, med salt kjøpt på Rema var god. Skal være bakt pretzels, og om det er det samme som Gullfisker (de salte kjeksene) vet jeg ikke, men smakte veldig likt. Denne har tynne flak, og var lett å spise. 8/10 og mulig gjenkjøp. De hadde to smaker til som jeg ikke har prøvd. (Tomat/urter, og honning/sennep/løk.) 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #21651 Skrevet 1. oktober Font det syltetøyet fra Lerum som mange sier er så godt. Ble så skuffet da jeg leste ingrediensene og så at det var tilsatt kunstig søtning. Satte glasset pent tilbake. Anonymkode: 9310a...4b4
Daisy-love Skrevet 1. oktober #21652 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Font det syltetøyet fra Lerum som mange sier er så godt. Ble så skuffet da jeg leste ingrediensene og så at det var tilsatt kunstig søtning. Satte glasset pent tilbake. Anonymkode: 9310a...4b4 Jeg kjøpte 5 glass idag, så jeg tar gjerne din andel 🤣 Kun funnet det på én Rema her, og er ikke der så ofte, så da ble litt ekstra med meg hjem. Tipper du kan lage en versjon med Helios eplemos (eller hjemmelaget) og pasjonsfruktpure. Kokosen merket jeg fint lite til, og tror ikke fersken er nødvendig heller. Bland i litt chiafrø for tykkelse. Jeg har også tenkt det kunne vært laget med appelsinmarmelade og pasjonsfrukt. Jeg har alt begynt å forberede meg på når det går ut av produksjon, for det aner meg at det ikke blir være i fast sortiment, selv om jeg håper på det. 😊 3
Vålull Skrevet 1. oktober #21653 Skrevet 1. oktober Vet disse ikke er nye. Men er disse ganske like rema 1000 sine nye produkter? Sett disse på meny men hvilket merke ville dere valgt evt?
jukkapalme Skrevet 1. oktober #21654 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 12.32): Prøvde i helgen. Jeg husker dem som smakfulle og NESTEN litt sterke fra barndommen. Nå var det liksom bare som salte skruer med et lite ekstra sting 🧐 Enten er de mildere pga stadig strengere lover om hvor mye de kan tilsette av alt, eller så er smaksløkene for preget av mye chili og alderdom 😅 Velger paprika neste gang 😂 Anonymkode: 100a0...8cc Samboeren fant skruene på Shell idag, så da fikk jeg endelig prøvd. Selv om det bare var onsdag De er mildere enn jeg husket dem også. Helt enig i at de er som salte skruer med litt ekstra sting. Kjenner jo pepperen, men ikke like mye som jeg husket. Jeg ble litt skuffet, selv om jeg likte dem også. Kjøper kanskje igjen. Men blir nok paprika neste gang her og. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #21655 Skrevet 2. oktober Sure malsco zoo dukker opp på ferden min på insta. Men den ble raskt slettet og nå finner jeg ingenting av å google..(foreløpig) Anonymkode: 5bd97...0da
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #21656 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 30.9.2025 den 16.51): Hvilken butikk har dere sett Zeroh! Apple Pumpkin Spice? Lyst til å teste den 😄 Anonymkode: 0b403...1c8 Kiwi Ullevål har den! Anonymkode: 5bd97...0da
Ariana807 Skrevet 2. oktober #21657 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (13 timer siden): Font det syltetøyet fra Lerum som mange sier er så godt. Ble så skuffet da jeg leste ingrediensene og så at det var tilsatt kunstig søtning. Satte glasset pent tilbake. Anonymkode: 9310a...4b4 Takk som sier, måtte inn å sjekke: Sukralose 😫 Da blir det ikke syltetøy på meg heller. Lerum brukte det også i den Solbær Sirup saften uten sukker, jeg forsto ikke hvorfor magen slo seg vrang, tror det var 2 eller 3 gang jeg drakk den at det gikk opp for meg. Så prøvde jeg Q sin protein melk, og ble dårlig igjen i magen. Og ja ding ding, sukralose i begge deler 😫😭 Jeg hadde gledet meg til dette, men da blir det ikke noe på meg 🥺 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #21658 Skrevet 2. oktober jukkapalme skrev (På 30.9.2025 den 14.53): Ååå, kjedelig 😕 Hvor fant du dem? Jeg husker dem også som smakfulle og nesten litt sterke. Blitt mye strengere lover på hva de kan tilsette siden 80/90-tallet, ja. Men de kunne jo pøst på med vanlig pepper, det er jo ikke noe skummelt. Haha, ja mye chili kan sikkert prege smaksløkene, spiser ganske mye chili selv også. Og så forandres de jo med alderen, ja. Ikke lett å bli gammel, hehe 😂 Det var coop obs som hadde 20 kr tilbud på dem Antar jo at flere coop får dem inn da, men erfaringsmessig her i området iallfall så kommer ting senere til xtra/ prix. Anonymkode: 100a0...8cc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #21659 Skrevet 2. oktober Daisy-love skrev (18 timer siden): Elephant chips, med salt kjøpt på Rema var god. Skal være bakt pretzels, og om det er det samme som Gullfisker (de salte kjeksene) vet jeg ikke, men smakte veldig likt. Denne har tynne flak, og var lett å spise. 8/10 og mulig gjenkjøp. De hadde to smaker til som jeg ikke har prøvd. (Tomat/urter, og honning/sennep/løk.) Vi prøvde dem med sennep. Veldig gode 🤩 Salte, men med litt søtlig ettersmak av honningen. Anonymkode: 100a0...8cc 1
Daisy-love Skrevet 2. oktober #21660 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi prøvde dem med sennep. Veldig gode 🤩 Salte, men med litt søtlig ettersmak av honningen. Anonymkode: 100a0...8cc Mmm den høres god ut 😋 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå