Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Daisy-love skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke prøvd Dumle (allergisk), men er nysgjerrig. Er det da karamellen inni som er smaksatt med lakris, eller som her sitron og pære, eller er det et litt annet senter? Dadler funker jo med lakris, så ikke sikkert det er så rart, men det hørtes litt spesielt ut 😊

Det er karamellen som er tilsatt lakris-smak.   Selv likte jeg også veldig godt Daim lakris hvor det var tilsatt lakris i sjokoladen. Men den har de sluttet å selge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (Akkurat nå):

Det er karamellen som er tilsatt lakris-smak.   Selv likte jeg også veldig godt Daim lakris hvor det var tilsatt lakris i sjokoladen. Men den har de sluttet å selge. 

Takk da skjønner jeg. Jeg er glad i både sjokolade, karamell og lakris, og har likt de få lakrissjokoladene jeg har smakt, og elsker sjokolade med karamell, så godt mulig jeg hadde likt disse også. Takk for svar og at du deler. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine Iste Jordbærlimonade: Denne var god, følte besten den manglet den normale «iste» smaken de fleste pleier å ha. Den var kanskje litt lite søt, men også god. Coop Mega

Litago Sjokolade og Banan: jeg vet denne ikke er ny, men kommet tilbake, jeg er usikker på om jeg har smakt fen før eller ikke. Følte den smakte mer banan enn sjokolade. Den var god. Kan forstå at folk har ønsket den tilbake. Coop Mega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2025 den 22.28):

Ikke sett den hos Rema.

Er det dressingen eller salaten du var fan av? Ser det ligger en green goddess hos Meny. Men med grønnsaker istedenfor salatblader som Rema hadde.

Anonymkode: a5149...1b1

Er den dressingen. Tenker det liksom er billigere å kjøpe en ferdig dressing enn å handle inn alt som trengs til + at da går det fortere ut på dato😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun light jordbær skum- anbefales. Minner litt om rosa puter i smurf.

Smakte faktisk ikke så fælt som de andre godis smakene som var før (bubbliz, krokodille etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er en av de som virkelig ikke liker disse sunne, proteinrike matvarene som typ cottage cheese, skyr og så videre.

Har prøvd den med vaniljesmak, men den smakte grusomt. Men denne, denne var faktisk god!!! Ja naturligvis litt syntetisk smak og slike ting, men selve smaken var absolutt overkommelig og god. Ble positivt overrasket og kjempe glad for at det endelig har kommet et lettspisende proteinrikt produkt på markedet for meg! :) Ingredienselisten er ikke helt grusom heller. 

Synnøve Proteinyoghurt Salt Karamell
Jeg skal prøve å blande i litt nøtter og hakket, mørk sjokolade. Tror det kan bli utrolig godt. :) 

Anonymkode: c77e6...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...