Ugresset Skrevet i går, 11:18 #21141 Del Skrevet i går, 11:18 Jordbærdelen av denne er skikkelig digg. Konsistensen er litt som nude mango-isen. Appelsindelen har de ikke fått til like bra. Kjøpe igjen? Kommer an på prisen VS prisen på den originale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 14:00 #21142 Del Skrevet i går, 14:00 applestories skrev (På 8.4.2025 den 7.04): Ny i Norge? Har sett den før, men første gang i norsk versjon. Så den som del av Monster-tilbud hos Spar forrige uke. Ja, jeg mener den er ny i Norge. Prøvde den på onsdag, var helt ok. Mulig litt tam på smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet i går, 18:02 #21143 Del Skrevet i går, 18:02 MarianneE skrev (4 timer siden): Ja, jeg mener den er ny i Norge. Prøvde den på onsdag, var helt ok. Mulig litt tam på smak? Hva smakte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 18:04 #21144 Del Skrevet i går, 18:04 SoftKitty skrev (Akkurat nå): Hva smakte den? Skulle smake litt tropisk mener jeg å huske. Drue, eple og noe mer? Den var helt OK men jeg hadde kanskje forventet noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå