Cathmor Skrevet fredag kl 22:46 #21061 Del Skrevet fredag kl 22:46 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Gyozaene er gode men de er ikke nyhet tror jeg bare ny pakning? De hadde iallfall noen som var veldig like før i pappeske. Det og vårruller. Men det var ikke Remas eget merke tror jeg.. Men smakte helt likt. Jeg har sett grønnsaks-samosa tror det var på rema1000 ved Lillo gård. Anonymkode: 41d15...00f Det gir mening, vet Rema har (hatt?) vårruller og panert scampi i aluminiumsform med søt chilisaus tidligere. Håper virkelig de kommer hit snart, bor i Bergen og har ikke sett de her (i hvert fall ikke på min nærmeste Rema)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet fredag kl 23:46 #21062 Del Skrevet fredag kl 23:46 Cathmor skrev (2 timer siden): Prøvde "Kitchen Sink", synes ikke den var spesielt god (og angret på at jeg ikke kjøpte den originale). Litt rar konsistens (seige popcorn-biter), litt for mange smaker i ett, men fremdeles litt kjedelig? Er også kresen på når jeg liker kokos i bakevarer/godteri (så ikke at det stod "coconut chip" da jeg plukket de ut av hylla, så det er forsåvidt litt min egen skyld) Enig der, for hver cookie jeg spiste tenkte jeg bare på hvor mye bedre den originale er. Jeg så også feil å trodde det var brownie, ikke black biscuits. Seig popcorn og harde kjeks biter i stedet for brownie ble skuffende dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:57 #21063 Del Skrevet lørdag kl 06:57 Kims Hot Cheddar var hverken hot eller smakte mye cheddar. Skuff! Anonymkode: 971bd...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet lørdag kl 07:24 #21064 Del Skrevet lørdag kl 07:24 Cathmor skrev (9 timer siden): Er selv trist over at Freias cornflakes-plate gikk ut, synes den var skikkelig god, og litt unik (bedre enn f.eks. Smash i storplate, og digger komboen av søtt, salt og krønsj) Bunnpris nær meg hadde en hel haug av de igjen til redusert pris, men den "reduserte prisen" var nesten 50kr, og den hadde allerede gått ut på dato. Syke sjokoladepriser for tiden... Holdbart.no har den til 29,90 med best før-dato 11.07.25. https://www.holdbart.no/melkesjokolade-cornflakes-fudge-190g Har kjøpt noen av de med bringebær der, men de ser ut til å fortsatt være litt igjen av i butikkene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:45 #21065 Del Skrevet lørdag kl 11:45 Cathmor skrev (13 timer siden): Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? Jeg har også sett etter samosaen uten å finne.. Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet lørdag kl 22:52 #21066 Del Skrevet lørdag kl 22:52 Forest fruit lipton tea. Var favoritt, endret smak og pakning. Fader. Forslag til en som er helt lik den "gamle typen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathmor Skrevet søndag kl 08:21 #21067 Del Skrevet søndag kl 08:21 Cathmor skrev (På 28.3.2025 den 22.56): Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? Fant faktisk de friterte rekebollene på Rema Xhibition! Alle pakkene koster 39kr, men det er feks kun 5 rekebollene i en pakke, så synes kiloprisen ble litt vel høy for akkurat de... De hadde og en tag på hyllekanten for grønnsaks-samosaene, men var utsolgt da jeg var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 09:09 #21068 Del Skrevet søndag kl 09:09 (endret) mommyaka skrev (På 25.3.2025 den 17.06): Jeg så en reklame på facebook om denne..at denne skulle komme i uke 18. Men når jeg googler får jeg bare opp et bilde 2002. Noen som har hørt om dette? Edit: Ser jeg tok feil så glem det jeg har skrevet i dette innlegget. Jeg vet ikke noe om denne iskremen. Men Hennig Olsen har allerede en egen iskrem med sjokolade og pistasj: Virker rart om de skulle ha to sjokolade og pistasj-iskremer. Hennig Olsen bruker ikke ekte pistasj i sin pistasj-iskrem og den smaker etter min mening heller ikke noe pistasj. Tror ikke de kommer til å endre på det. Vet at mange liker iskremen slik som den er og i tillegg er det langt dyrere å bruke ekte pistasj-nøtter i iskremen. Endret søndag kl 10:03 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet søndag kl 09:15 #21069 Del Skrevet søndag kl 09:15 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke noe om denne iskremen. Men Hennig Olsen har allerede en egen iskrem med sjokolade og pistasj: Virker rart om de skulle ha to sjokolade og pistasj-iskremer. Hennig Olsen bruker ikke ekte pistasj i sin pistasj-iskrem og den smaker etter min mening heller ikke noe pistasj. Tror ikke de kommer til å endre på det. Vet at mange liker iskremen slik som den er og i tillegg er det langt dyrere å bruke ekte pistasj-nøtter i iskremen. Det er ikke denne."Dubais-isen" blir produsert for salg i isbarer, altså som kuleis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 09:28 #21070 Del Skrevet søndag kl 09:28 (endret) Brunhilde skrev (17 minutter siden): Det er ikke denne."Dubais-isen" blir produsert for salg i isbarer, altså som kuleis. Tusen takk! Da tok jeg feil. Angående iskrem med pistasj så synes jeg disse er gode: De selges på Backstube og heter Gruvi Pistacchio. Fyllet og trekket smaker ordentlig pistasj. Endret søndag kl 09:33 av SVK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 09:44 #21071 Del Skrevet søndag kl 09:44 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 16.52): Så denne på Kiwi i dag, tror den kan være god Anonymkode: 7d394...cc6 Noen som har testet denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet søndag kl 09:45 #21072 Del Skrevet søndag kl 09:45 Ariana807 skrev (På 28.3.2025 den 16.31): Men stupedama, saft med lakris smak det måtte jeg hive meg på, tok også med en Gomp i tillegg, for gomp er jo digg. Saft med lakrissmak må jeg teste! Det har jeg ikke sett i Norge. På 90-tallet smakte jeg på brus med lakrissmak i Finland: Det var sært og jeg fikk ikke helt bestemt meg om jeg likte det eller ikke. Den smakte litt for mye av anis og hostesaft, og kunne godt ha smakt mer av salmiakklakris. I morgen blir det butikkrunde for å se om jeg finner Stupedama-saft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:03 #21073 Del Skrevet søndag kl 12:03 Ariana807 skrev (På 28.3.2025 den 16.31): Zeroh Stupedama: jeg er veldig skuffet 😭 Jeg ønsket meg «hostesaft». Søtningsstoffet her ødelegger, eller bare saft smaken om det er en ting. Det er smak av hostesaft, den er der, men så kommer den søte smaken av saft eller hva jeg skal kalle det. Den ødelegger for lakris smaken. Jeg hadde høye forventninger, men som en lakris elsker så skuffer denne 🥺 3/10 Takk for anmeldelsen. Selv hadde jeg lave forventninger til denne safen og ønsket ikke å kjøpe før jeg så noen hadde sagt den var overraskende god. Anonymkode: 9c64d...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:08 #21074 Del Skrevet søndag kl 13:08 AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 21.44): Litt på utkanten, men er dette egentlig lov? Å lage en billigere kopi av en merkevare? Søppeldynga/småskrot og helt like drops? Anonymkode: 971bd...263 Regner med det er lov siden jeg ikke har hørt noe om søksmål. Men selv om det trolig juridisk er lov så er jeg enig i at det virker litt tvilsomt å lage en kopi av Søppeldynga. De ikke kun kopiert ett drops, men en helt samling av drops. Smak, fasong og sammensetning er kopiert og i tillegg har de valgt å ha et navn(Småskrot) som helt åpenbart er inspirert av navnet Søppeldynga. Anonymkode: 9c64d...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:21 #21075 Del Skrevet søndag kl 20:21 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Regner med det er lov siden jeg ikke har hørt noe om søksmål. Men selv om det trolig juridisk er lov så er jeg enig i at det virker litt tvilsomt å lage en kopi av Søppeldynga. De ikke kun kopiert ett drops, men en helt samling av drops. Smak, fasong og sammensetning er kopiert og i tillegg har de valgt å ha et navn(Småskrot) som helt åpenbart er inspirert av navnet Søppeldynga. Anonymkode: 9c64d...858 Edit: Farge på dropsene er også kopiert. Hadde absolutt blitt irritert om jeg var BonBon. Men klart vi kundene får fordel av å kunne kjøpe en billigere versjon av disse dropsene. Har selv irritert meg over at BonBon er dyrt. Så jeg er glad for et billigere alternativ. Anonymkode: 9c64d...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:21 #21076 Del Skrevet mandag kl 19:21 Noen som bor i Stavanger som har funnet Zeroh gomp? prøvd coop mega og rema uten hell Anonymkode: 0afb2...474 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet mandag kl 19:30 #21077 Del Skrevet mandag kl 19:30 Meny er den som selger disse saftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:05 #21078 Del Skrevet mandag kl 20:05 Hatsumomo skrev (34 minutter siden): Meny er den som selger disse saftene. Og Kiwi. Så de på flere Kiwi f.o.m. slutten av forrige uke Anonymkode: a5149...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:34 #21079 Del Skrevet tirsdag kl 08:34 Cathmor skrev (På 28.3.2025 den 22.56): Rema reklamerte veldig med en god del nyheter for en stund siden, og det var et par jeg gledet meg til å prøve, men så langt har jeg kun sett chili cheese nuggets og gyoza i butikken... Noen som har sett/prøvd grønnsaks-samosaen eller de friterte rekebollene? De har alle disse unntatt samosa på Rema 1000 her. Østlandet. Typisk,for det er akkurat den jeg har mest lyst til å smake på.... Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet tirsdag kl 08:42 #21080 Del Skrevet tirsdag kl 08:42 (endret) Perelandra skrev (På 30.3.2025 den 11.45): Saft med lakrissmak må jeg teste! Det har jeg ikke sett i Norge. På 90-tallet smakte jeg på brus med lakrissmak i Finland: Det var sært og jeg fikk ikke helt bestemt meg om jeg likte det eller ikke. Den smakte litt for mye av anis og hostesaft, og kunne godt ha smakt mer av salmiakklakris. I morgen blir det butikkrunde for å se om jeg finner Stupedama-saft. hater lakris men hadde kjøpt likevel kun for flasken ! 😍 Endret tirsdag kl 08:43 av NatNat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå