Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

image.png.be75271971fcccc4d11b987ef31b4c6e.png

Har noen sett og/ eller smakt? 

Endret av Sally-Go-Round
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sally-Go-Round skrev (13 timer siden):

Jeg har smakt,og likte den godt! 

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BE-kind Protein New Milk Chocolate Latte: syntes nesten den smakte litt som Tine sine IsKaffe 😅 Men i var med nøtter ol. God. De er dyre, så … vet ikke om jeg kjøper den for ofte. Men fikk -9kr hos Coop med en kupong, så da ble prisen hakket bedre.  7/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (20 timer siden):

I dag kjøpte jeg en chips jeg ikke har sett før - Sørlandschips Tynn & Sprø-serie med chili, rømme og lime.

Denne var god. De som ikke tåler så sterke smaker kan trygt kjøpe denne. Den smaker mest rømme, men chili og lime runder den av så den ikke blir kvalmende. Veldig behagelig og god å spise.

Den smakte jeg forrige helg. Ikke vond, men syns den var for svak. Syns den smakte nesten bare rømme med bittelitt krydder. Så samboeren spiste mesteparten, han likte den bedre enn meg. Jeg ble litt skuffa siden jeg ikke kjente noe særlig chili. Men jeg elsker sterke ting da. Maarud green pepper er blitt min nye favoritt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smakte den proteinyoghurten til Synnøve med vaniljesmak... Jeg syns ikke det er noe godt altså. Smaker grusomt. :( Leter etter litt sunne og raske proteinkilder men skyr og disse yoghurtene er bare helt grusomme. 

Anonymkode: cabdc...42e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Den smakte jeg forrige helg. Ikke vond, men syns den var for svak. Syns den smakte nesten bare rømme med bittelitt krydder. Så samboeren spiste mesteparten, han likte den bedre enn meg. Jeg ble litt skuffa siden jeg ikke kjente noe særlig chili. Men jeg elsker sterke ting da. Maarud green pepper er blitt min nye favoritt. 

Jeg også elsker chili, men jeg antok at denne ikke ville være sterk, derfor ble jeg ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har ikke sett noen andre nevne denne før, og vet ikke hvor ny den er?

Skikkelig positivt overrasket! Liker ikke de andre Coop Isteene, fordi jeg syns det smaker for søtt og kunstig (både de med og uten sukker). Denne smakte mer "ekte" te og var god og syrlig, uten å være kvalmende søt.

Ble riktignok litt overrasket over at den hadde kullsyre i seg, så mistet nesten halvparten ut i vasken da jeg åpnet den 🙈

Men anbefales på det sterkeste!

Screenshot_20250315_173056_Facebook.jpg

Anonymkode: be87c...cfe

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (19 timer siden):

Jeg tømte nettopp en pose som var best før juni i fjor. De var veldig gode, så tipper de er minst like gode ferske :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (6 minutter siden):

Jeg tømte nettopp en pose som var best før juni i fjor. De var veldig gode, så tipper de er minst like gode ferske :arwen:

Såpass! Da skal jeg prøve dem 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ikke sett noen andre nevne denne før, og vet ikke hvor ny den er?

Skikkelig positivt overrasket! Liker ikke de andre Coop Isteene, fordi jeg syns det smaker for søtt og kunstig (både de med og uten sukker). Denne smakte mer "ekte" te og var god og syrlig, uten å være kvalmende søt.

Ble riktignok litt overrasket over at den hadde kullsyre i seg, så mistet nesten halvparten ut i vasken da jeg åpnet den 🙈

Men anbefales på det sterkeste!

Screenshot_20250315_173056_Facebook.jpg

Har noen sett denne på Coop Extra forresten?

Fant den på Mega, men det er Extra som er nærbutikken min, og denne måå jeg ha mer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben & Jerry Bohamian Raspberry Vanilla Non-Dairy Ice Crem with Brownies & Raspberry Swirl: Jeg likte veldig godt Royal Havre Skogsbær, og forventet kanskje noe lignende hær. Men denne følte jeg smakte havre, havresmak gjennom hele iskremen. Det er selvsagt noe brownie og bringebær syltetøy smak i tillegg. Men koker veldig ned til havresmak… 4/10. Coop Obs

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (19 timer siden):

Har sett den på coop obs, men har ennå ikke prøvd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben & Jerry Sweet Mango Memories - Sweet Creme Ice Creme with Mango Swirls & White Chuncks: Denne minner om Magnum Double Sunlover White Chocolate Mango Sauce, Coconut, men der Magnum sin var 10/10, er denne … grei, god, men den mangler den samme balansen. Magnum sin hadde mer hvit sjokolade gjennom hele isen føler jeg, og denne har de typiske bitene med sjokolade som Ben & Jerry ofte har. Helt grei is, god smak, 7/10. Coop Obs

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hele familien her likte trøffelpopcornet til Rema! Tok noen prøvesmakinger før vi bestemte oss, men nå digger vi det!

Anonymkode: 97a48...df5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kundeavisen til Bunnpris, kan ikke huske å ha sett noe om denne før.

Screenshot_20250316_120737_Chrome.jpg.be5e20b7a10eed624fbb37e280b35990.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt disse. Alle uten kunstig søtning! 🎉 veldig gode 😁

IMG_2469.jpeg

IMG_2470.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gikk rett hjem hos meg. :)

60323bd0-c61f-4a77-81ee-cb6aef9301d6.jpg

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har endelig smakt Freia med kvikklunsj og appelsin, og altså WOW :wow: Denne vil jeg spise mye av fremover.

Anonymkode: f2459...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om den er ny nå, men Vilje sitron og lime var veldig god. Søtet på agavesirup.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett denne i butikk? Jeg har ikke sett den i noen butikker enda.

2528f64d-2449-45cd-b013-9cf472029b13.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...