Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Dubai-fløteboller: Skuffer. Veldig skuffet. Jeg leste ikke så mye på pakken bare plukket den med meg. Denne er av typen «pistasjsmak». Den inneholder pistasj aroma, og ikke ekte pistasj. Den har den der … marsipan aktige pistasjsmaken 😕 2/10

IMG_2246.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariana807 skrev (1 minutt siden):

Dubai-fløteboller: Skuffer. Veldig skuffet. Jeg leste ikke så mye på pakken bare plukket den med meg. Denne er av typen «pistasjsmak». Den inneholder pistasj aroma, og ikke ekte pistasj. Den har den der … marsipan aktige pistasjsmaken 😕 

Jeg har også akkurat prøvd disse her. Tydeligvis har butikken tenkt at de kom til å bli veldig populære, for det var tatt inn et stort parti av dem. En smart måte å tjene penger på i disse "Dubai-sjokolade-tider". De inneholder heller ikke kataifi. Det blir tommel ned fra meg også. Synes de smakte veldig kunstig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pringles Flame Grilled Steak: Pringles kommer i så mange ulike smaker, men TikTok hadde denne som en nyhet, så jeg kjøpte. Den smaker veldig mye røyk. Den minner om hamburgeren jeg fikk en gang på Hard Rock Cafe. Utenom røyk smaken, så … ja det er vel noe alle «biff smak». Den smaker kanskje ellers ganske lite. Men jeg synes denne var skikkelig god. Denne er kjøpt på Meny, og om jeg må til Meny for å få tak i så blir det nok ikke gjenkjøp så ofte 😅 men 9/10 for denne 👍🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ariana807 skrev (1 time siden):

Dubai-fløteboller: Skuffer. Veldig skuffet. Jeg leste ikke så mye på pakken bare plukket den med meg. Denne er av typen «pistasjsmak». Den inneholder pistasj aroma, og ikke ekte pistasj. Den har den der … marsipan aktige pistasjsmaken 😕 2/10

Ekstremt søte og ikke spesielt gode. På den annen side fyller de behovet for søtt bare med en bolle

Anonymkode: 1c409...5de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (På 6.3.2025 den 17.00):

Disse var ganske så gode 😋

hatting_havrestykker_axa_04_hires.webp.9a65901ceb5e70f09246363b322c9642.webp

Enig ! Til og med det ene barnet mitt,  som aldri spiser rundstykker eller brød, spiste 2 stk på rappen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (1 time siden):

IMG_2246.jpeg

Helt enig...de smakte mer marsipan.

Jeg synes setter var veldig gode..men nå er jeg glad i fløtebolle he he... Den ned karamell var bedre 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har smakt kyllinggyros fra Coop i dag. Det var godt! Hadde brødene og sausen som hører til,samt salat,agurk,rødløk,tomat,mais og pommes frites. Brødene var ikke til å åpne og putte fyll inni,men de skal brettes rundt fyllet. De var ordentlig gode,mye bedre enn vanlige pitabrød. Litt sølete å spise,men det kan muligens være fordi jeg hadde alt for mye fyll på! 

Anonymkode: 8738c...64f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte inn Bjørn havrestykker til helgefrokosten etter jeg så mange her var så fornøyd. Det var IKKE jeg. Så jo ikke før etterpå at det var helgrove rundstykker, og for meg som elsker loff falt disse virkelig ikke i smak😅 Menmen, kjøpt på tilbud i det minste da, så får jeg se om noen andre vil ha de!

Anonymkode: 90134...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 13.27):

Synes ikke makrell med pizzasmak høres så dumt ut, denne har eksistert en stund - synes den er veldig god! 

Makrell Tomat Og Basilikum Stabburet 110g.

Anonymkode: 82793...b3d

Denne har jo vært i mange år. 

Stranda Spekeskinke Teryaki var skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...