AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20941 Del Skrevet 13 timer siden Syns alle Yoplait-kvargene var veldig gode, men favoritten var sitron (med granola på). Syns også den nye Frus var ganske god, men ikke noe spesielt liksom. Kan finne på å kjøpe en boks en varm sommerdag. Anonymkode: dac5f...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 13 timer siden #20942 Del Skrevet 13 timer siden Jeg fant den!!! Kommer snart tilbake med oppdatering 🤓 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20943 Del Skrevet 12 timer siden FrankDrebin 2 1/2 skrev (7 timer siden): Makrell med pizzasmak.... WTF?!? Den kombinasjonen der er bare helt tragisk. Anonymkode: 64037...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 12 timer siden #20944 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den kombinasjonen der er bare helt tragisk. Anonymkode: 64037...49b Ja, til å begynne med trodde jeg at det var en spøk, men neida, de er i hyllene. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20945 Del Skrevet 12 timer siden Illumi skrev (31 minutter siden): Jeg fant den!!! Kommer snart tilbake med oppdatering 🤓 😍 kan ikke vente! Anonymkode: d1ea7...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20946 Del Skrevet 8 timer siden Nowayback skrev (På 23.2.2025 den 16.49): Ser de har forandret på Big One Classic.. Why? Ja, HVORFOR?! Jeg kan glatt innrømme at BigOne Classic føles litt utdatert/gammeldags, så jeg skjønner at de ville oppdatere den litt. Men selve grunnen til å kjøpe BigOne Classic er jo nostalgi! I tillegg til at jeg faktisk synes den er digg søppelmat en gang iblant. Den nye BigOne "Classic" falt virkelig ikke i smak. Den var ikke god, føles ikke som en BigOne lenger, de har rett og slett ødelagt den. Jeg kommer aldri til å kjøpe BigOne Classic igjen... 😵 (hvis jeg ikke er heldig og kommer over et parti med den gamle typen igjen 😅) Anonymkode: 0b2a3...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå