AnonymBruker Skrevet 3. mars #20921 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 28.2.2025 den 22.05): Noen som har prøvd den nye tortillachipsen med chili og lime? Grønn pose Anonymkode: 13ddc...6be Jeg har prøvd den😊 er ikke så glad i tortillachips som snacks, men spiser knuste tortillachips i tacolefsa. Denne var veldig god sammen med taco, for den har overraskende mye smak av lime. Synes ikke den var sterk, vil si det er en god blanding med lime og chili. Prøvde den også dyppet i rømme mens jeg lagde taco🤭 det var helt greit. Kommer nok til å kjøpe den igjen til fredagstacoen. Verdt et forsøk synes jeg, men man kan nok bli litt overrasket helt til å begynne med, på grunn av at limesmaken kanskje er litt kraftigere enn man hadde trodd. Anonymkode: d27c0...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20922 Del Skrevet 4. mars jukkapalme skrev (På 1.3.2025 den 22.23): Smakte Maarud intense bacon bbq idag. Hadde ikke så store forventninger etter hva jeg har lest her. Syns den luktet veldig ketchup da jeg åpnet posen. Smakte vel brukbart, men altfor søtt og pottis skal ikke være søtt. Kommer til å spise opp posen, men kjøper ikke igjen. Den med grønn pepper, derimot var knallgod. Kommer til å kjøpe den igjen og igjen. Den med grønn pepper hadde søsteren min spist en kveld, og hun syntes den var for sterk, hadde kjent på ubehag i magen etterpå, og hun er typen som tåler ganske sterk mat. Anonymkode: 8faac...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20923 Del Skrevet 4. mars Smakte de skumbollene med Dubaisjokolade i går. Mektigere enn en vanlig skumbolle, men definitivt gode! jeg synes de minner veldig om en av isene fra Creme Jubileum, men jeg spiser så sjelden is at jeg ikke klarer å plassere hvilken 😅 Anonymkode: 100a0...8cc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 4. mars #20924 Del Skrevet 4. mars Smakte denne idag og ble positivt overrasket! Veldig god! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaati Skrevet 4. mars #20925 Del Skrevet 4. mars (endret) Zeroh sour apple var skuffende. Hadde nok litt for høye forhåpninger da jeg er utrolig glad i eplesmak, men denne får samboeren drikke opp. Smaker alt for syntetisk og kjenner ikke noe særlig eplepreg heller egentlig. Mer som et slags ubestemmelig surt godteri. Jeg går tilbake til pear ice pop. Endret 4. mars av Vaati 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 4. mars #20926 Del Skrevet 4. mars SVK skrev (20 timer siden): Ble nysgjerrig jeg også. Stupedama-pastillene er salt lakris. Smaker denne saften også salt lakris? Spent på hvordan den faktisk smaker. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke sett de noen steder, men kunne tenkt meg å smake Gomp og rød seigmenn. Stupedama høres ikke godt ut som saft, høres bare kvalmende ut, å jeg elsker egentlig lakris. Anonymkode: df73f...ed5 Gomp, og rød og grønn seigmenn høres jo mer fristende ut egentlig. Spent på hvordan stupedama faktisk smaker som saft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. mars #20927 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den med grønn pepper hadde søsteren min spist en kveld, og hun syntes den var for sterk, hadde kjent på ubehag i magen etterpå, og hun er typen som tåler ganske sterk mat. Anonymkode: 8faac...414 Rart hvor forskjellig man opplever og reagerer på ting. Jeg har svært følsom mage og fikk ikke ubehag i magen av den. Men jeg tåler stort sett krydder godt, er andre ting jeg reagerer på. Syns ikke den var så veldig sterk heller. Litt sterk og veldig smakfull, men ikke for sterk. Håper den blir og ikke forsvinner. Men jeg er glad i sterkt krydret mat da. Bestiller alltid sterk når jeg er ute og spiser indisk/pakistansk mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. mars #20928 Del Skrevet 4. mars (endret) n0vember skrev (1 time siden): Spent på hvordan den faktisk smaker. Gomp, og rød og grønn seigmenn høres jo mer fristende ut egentlig. Spent på hvordan stupedama faktisk smaker som saft. Enig. Jeg er glad i stupedama, men som saft høres det rart ut. Redd det vil smake litt som hostesaft. Men kommer sikkert til å prøve. Den med rød og grønn seigmenn tror jeg er den beste av dem. Endret 4. mars av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20929 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har prøvd den😊 er ikke så glad i tortillachips som snacks, men spiser knuste tortillachips i tacolefsa. Denne var veldig god sammen med taco, for den har overraskende mye smak av lime. Synes ikke den var sterk, vil si det er en god blanding med lime og chili. Prøvde den også dyppet i rømme mens jeg lagde taco🤭 det var helt greit. Kommer nok til å kjøpe den igjen til fredagstacoen. Verdt et forsøk synes jeg, men man kan nok bli litt overrasket helt til å begynne med, på grunn av at limesmaken kanskje er litt kraftigere enn man hadde trodd. Anonymkode: d27c0...bf9 Åå, takk for detaljert svar! Er «redd» for at den har mer chili enn lime, så det høres jo lovende ut. Må nok ut på butikken igjen for å teste til middagen i dag (vi skal ha taco😁). Anonymkode: 13ddc...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20930 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dere som har smakt cheddardippen fra Kavli, hvordan har dere spist den? Jeg har ikke kjøpt den ennå, men jeg skjønner liksom ikke helt om den er et pålegg, et tilbehør til taco eller en dip til nachos Anonymkode: f2459...716 Spiste den på bakt potet og det var skummelt godt! Denne dippen må ALDRI forsvinne! Skal prøve den på taco til helga, og ser noen bruker den i pasta. Sikkert supergod på burger! Maarud intense bbq var skikkelig skuffende, smakte søt ketchup. Jeg elsker bbq-smak, så det var synd. Mexican fiesta er fremdeles ubestridt! Anonymkode: 971bd...263 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20931 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Smakte de skumbollene med Dubaisjokolade i går. Mektigere enn en vanlig skumbolle, men definitivt gode! jeg synes de minner veldig om en av isene fra Creme Jubileum, men jeg spiser så sjelden is at jeg ikke klarer å plassere hvilken 😅 Anonymkode: 100a0...8cc Finnes disse bare på Meny? Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4. mars #20932 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes disse bare på Meny? Anonymkode: 8738c...64f Jeg har bare sett de der iallefall, og ikke på alle menyene her i området heller…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. mars #20933 Del Skrevet 5. mars Makrell med pizzasmak.... WTF?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. mars #20934 Del Skrevet 5. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (6 minutter siden): Makrell med pizzasmak.... WTF?!? Høres jo ikke så rart ut. Det er vel bare makrell-i-tomat med urter og krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #20935 Del Skrevet 5. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (18 minutter siden): Makrell med pizzasmak.... WTF?!? Sikkert bra for de som ikke liker fisk spent på om den virkelig smaker pizza. Må nok teste. Makrell i tomat er jo godt uansett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. mars #20936 Del Skrevet 5. mars Popc0rn skrev (1 time siden): Høres jo ikke så rart ut. Det er vel bare makrell-i-tomat med urter og krydder. Jeg synes det høres like rart ut som å klaske makrell i tomat på pizza, men det er meg, da. jukkapalme skrev (1 time siden): Sikkert bra for de som ikke liker fisk spent på om den virkelig smaker pizza. Må nok teste. Makrell i tomat er jo godt uansett det. Ja, tviler dog på at det vil funke. xD Det finnes en med taco smak også. Jeg liker den vanlige uten alt mulig merkelig oppi, så jeg holder meg til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. mars #20937 Del Skrevet 5. mars Likte ikke så godt kvarg med sitron alene, men sammen med Synnøve granola med pekannøtter og honning, smakte det ostekake 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. mars #20938 Del Skrevet 5. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (1 time siden): Jeg synes det høres like rart ut som å klaske makrell i tomat på pizza, men det er meg, da. Ja, tviler dog på at det vil funke. xD Det finnes en med taco smak også. Jeg liker den vanlige uten alt mulig merkelig oppi, så jeg holder meg til den. Den vanlige er nok best, ja. Med masse pepper på Den i salsa er ikke noe særlig selv om jeg elsker salsa til taco og sånt. Men passet ikke til makrellpålegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. mars #20939 Del Skrevet 5. mars FrankDrebin 2 1/2 skrev (3 timer siden): Makrell med pizzasmak.... WTF?!? 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 5. mars #20940 Del Skrevet 5. mars jukkapalme skrev (23 minutter siden): Den vanlige er nok best, ja. Med masse pepper på Den i salsa er ikke noe særlig selv om jeg elsker salsa til taco og sånt. Men passet ikke til makrellpålegg. Det er ikke alt som funker like bra i praksis, nei. Kjører den vanlige en stund til, den til Stabburet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå