Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Red Bull med pasjonsfrukt og myske (lilla boks_) var ikke god. Det var ikke tegn til smak av myske, og når boksen er lilla, selve drikken grønn, og smaken med assosiasjoner til rødoransje, så ble det bare en merkelig opplevelse for meg.

Red Bull med bringebær smakte dårlig husholdningssaft. Ikke gjenkjøp på noen av de to.

Endret av Alaenera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariana807 skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker nyheter, og elsker å dele mine tanker rundt dem. Og liker jo å høre hva andre tenker. Så jeg deler så godt jeg kan 😄

De poppkornkakene, er typiske maiskaker. Så de er jo … de er jo harde eller sprø er kanskje det beste order, men ikke knasende harde som drops.

Om du har spist Friggs Maiskaker, så er dette det samme. de har jo en egen med smak av poppkorn 😅 Friggs sammenligningen er kanskje det beste å skrive. Ingen hele maiskorn. Smaken av popkorn er mer krydder. Det er noe søtlig smørsmak sammen med salt:

IMG_2021.jpeg

Tusen takk 🥰 Smak av popkorn er heldigvis trygt husets popkornelsker, men ikke kan det på grunn av tannregulering 😁

Da skal jeg sjekke de ut nærmere. Helt glemt ut Friggs de siste årene, men ble mye spist før, så kjenner godt til dem.

Takk igjen, og gøy å lese anmeldelsene dine 😁🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.e0e0a18d5df51dce786b7282e941e2d2.png

Denne likte jeg. Smakte som bringebærsaft med kullsyre. Kanskje litt svak smak, men god i ny og ne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Yoplait sin kvarg med sitron var nydelig! Minner litt om Synnøve sin greske youghurt med sitron som ikke finnes lenger(tror jeg?) bare litt lettere i konsistensen. Spent på den med bjørnebær også.

Anonymkode: b2522...ec1

Freydis skrev (5 timer siden):

Enig - noe av det beste jeg har smakt. 

Har dere smakt Tine sin literskartong med sitronyoghurt? Har bare sett den hos Coop . Min favoritt nå for tiden, håper flere kjøper så den ikke forsvinner 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva kostet den før? Ser den koster 39 på meny nå. Jeg synes det er greit , alt usunt blir bare i større og større volum, ser også freia har kommet med flere plater i 100 g igjen. 

Anonymkode: 1e781...c36

Jeg vet ikke hvor mye det. "hjelper" når butikkene bytter ut 60 gram platen med 100 gram. Da blir den lille også stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (26 minutter siden):

Har dere smakt Tine sin literskartong med sitronyoghurt? Har bare sett den hos Coop . Min favoritt nå for tiden, håper flere kjøper så den ikke forsvinner 😄

Nei, men jeg skal kjøpe neste gang jeg er på Coop - takk for tips 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
applestories skrev (33 minutter siden):

Kjøper den ofte!

Anonymkode: 1c409...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Yoplait sin kvarg med sitron var nydelig! Minner litt om Synnøve sin greske youghurt med sitron som ikke finnes lenger(tror jeg?) bare litt lettere i konsistensen. Spent på den med bjørnebær også.

Anonymkode: b2522...ec1

Nå virker jeg kanskje litt dum her, men har aldri vært borti kvarg. Hva slags konsistens har det? Er det like tykk som skyr eller mer flytende og tynn som yoghurt? Luftig som skyr luftig varianten? 

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå virker jeg kanskje litt dum her, men har aldri vært borti kvarg. Hva slags konsistens har det? Er det like tykk som skyr eller mer flytende og tynn som yoghurt? Luftig som skyr luftig varianten? 

Kvarg er annet ord for kesam slik jeg har skjønt det, så gjetter at den er tykkere enn yoghurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smakte «Skrot» i dag, Rema sin billigversjon av «søppeldynga». Den var ikke god i det hele tatt(de røde foskene var ikke sååå ille da), da betaler jeg heller det dobbelte for ekte BonBon altså.

Youplait kvarg blir absolutt gjenkjøp, bare smakt den med bjørnebær foreløpig, men den var veldig god. Den med sitron finner jeg ikke på nærbutikkene her🤷🏼‍♀️ Elsket konsistensen og at den ikke smaker kunstig som så mange andre youghurter gjør.

Anonymkode: 90134...f6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frøkenfryden skrev (35 minutter siden):

Kvarg er annet ord for kesam slik jeg har skjønt det, så gjetter at den er tykkere enn yoghurt. 

Aldri vært borti kesam heller 😂
Får prøve den med sitron, den høres god ut. Bare det ikke er klumper så er jeg villig til å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri vært borti kesam heller 😂
Får prøve den med sitron, den høres god ut. Bare det ikke er klumper så er jeg villig til å prøve. 

Aha skjønner. Mitt triks om jeg synes de er tykke er å spe med en skvett melk, hvis jeg spiser hjemme fra skål. Så du kan eventuelt redde den slik hvis du synes konsistens er feil☺️ Klumpepoenget støttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Frøkenfryden skrev (39 minutter siden):

Kesam syns jeg er mye syrligere og helt annen konsistens? 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kesam syns jeg er mye syrligere og helt annen konsistens? 

Anonymkode: ec096...ab8

Du har nok rett for ved nærmere lesing er både kvarg og kesam ferskoster men ikke helt det samme.

Jeg må i alle fall putte disse kvargene i ODA-korga mi etter reklamen her☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

image.thumb.png.e0e0a18d5df51dce786b7282e941e2d2.png

Denne likte jeg. Smakte som bringebærsaft med kullsyre. Kanskje litt svak smak, men god i ny og ne 😊

Denne fikk jeg smake i dag, den var god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...