Ariana807 Skrevet 20 timer siden #20761 Del Skrevet 20 timer siden Eldorado Diner: Hash Brows og Potato Tots: Hash Browns has løk i ingredienslista, men disse to føler jeg smaker det samme, bare ulik form. Ikke dårlig smak, men smaker likt. Det er potet, eller likt som slike frosne produkter av hashbrown or potato tots smaker (Hoff har og andre merker også). Ikke noe spennende og revolusjonerende, men helt greit som noe mat som man hiver i air fryeren når man er fysen på noe. 7/10 Kiwi Eldorado Diner: Guac and Cheese: Disse er krydret med slik typisk «mexicansk» smak, i det minste slik mye ferdig mat av type taco i norge smaker. Helt greie, men passet ikke helt inn i smaksbildet med de andre tingene. Og smaken er helt min. 4/10 Kiwi Eldorado Diner: Onion rings: smaker som løkringer, finnes i mange merker. Smaker godt, men likt som alle andre på markedet. 7/10 Kiwi Eldorado Diner: Boneless Chicken: Disse er krydret med noe pepper virker det som, for meg ender det opp som litt for spicy, ikke chilli spicy men pepper-type ferdigmat med for mye krydder-spicy. Det virker også som om de har brukt lårfilet til å lage disse. Det blir selvsagt veldig mørt og godt kjøtt, men virker ikke som om de har revet bort alle senene som jeg personlig pleier 😅 Faller ikke helt i smak hos meg, men vil tro at mange kan like disse. 4/10 Kiwi Rema1000 Pizza Stuffed crust med rødløk, creme Fraiche saus, og masse ost: Jeg forventet ikke en hvit saus, det overrasket. Pizzaen i seg selv, den lever ikke opp til den andre de har, den med bbq saus og kjøtt. Rødløken gir smak, men er for lite av det (eller dårlig spredning som på mange frossenpizzaer, alt fyllet i en ende). Den ble litt kjedelig. Selv om jeg også syntes den var god. Men de burde ha smelt til med noe mer smak. Helt grei, men tror ikke det blir denne jeg velger om jeg skal kjøpe pizza. 5/10 Rema1000 Kims Hot Cheddar: jeg er ikke en favoritt av spicy chips, vært ganske irritert over ar chilli skal oppi alt 😅 men med 3 for tilbud hos Obs, så tenkte jeg hvorfor ikke smake: og jeg er enig i det andre sier. Smaker lite. Nesten som jeg ikke helt fikk med meg at det var cheddar det var meningen den skulle smake. Jeg kjente noe spice i den, men jeg tåler også lite 😅 2/10 Coop Obs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20762 Del Skrevet 20 timer siden Sørlandchips cheddar og vårløk(denne er ny sant?): Skuffende. Hadde likt om det bare var cheddar. Vårløken overdøvde cheddaren. Anonymkode: 97f13...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20763 Del Skrevet 20 timer siden Krone-is Sjokomums kommer jeg til å kjøpe flere ganger. Hadde håpet på mer mousse, men fortsatt god ☺️ Anonymkode: 423fc...2c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19 timer siden #20764 Del Skrevet 19 timer siden Denne vil bli hit i sommer ( ja den er god;) Meny og noen Coop Extra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #20765 Del Skrevet 19 timer siden mommyaka skrev (43 minutter siden): Denne vil bli hit i sommer ( ja den er god;) Meny og noen Coop Extra Oj, det kan bli dyrt kjente jeg. Anonymkode: 5450b...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19 timer siden #20766 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oj, det kan bli dyrt kjente jeg. Anonymkode: 5450b...3a1 He he...bare 50 kr pr... hvordan har folk råd å bli full 😂😂😂🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20767 Del Skrevet 18 timer siden mommyaka skrev (3 minutter siden): He he...bare 50 kr pr... hvordan har folk råd å bli full 😂😂😂🤣 Folk bruker vel det samme på å drikke flere bokser energidrikk om dagen så 😅 Crush sine pleier å være ganske gode, men den der kan bli litt hit and miss. Anonymkode: dac5f...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20768 Del Skrevet 3 timer siden Fant denne på Meny i dag, den var veldig god! https://www.chipsfabrikken.no/vare-produkter Den lille chipsfabrikken, med spesial krydder. Anonymkode: ecdc0...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 3 timer siden #20769 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (16 timer siden): Denne vil bli hit i sommer ( ja den er god;) Meny og noen Coop Extra Er ikke dette reklame for alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #20770 Del Skrevet 3 timer siden Nådeløs skrev (2 minutter siden): Er ikke dette reklame for alkohol? He he nei. Vi viser nye produkter. Dette er nytt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 3 timer siden #20771 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (Akkurat nå): He he nei. Vi viser nye produkter. Dette er nytt Jeg tenkte på tik tok kontoen. Vet at der er folk som tjener penger på å reklamere på sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3 timer siden #20772 Del Skrevet 3 timer siden Nådeløs skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte på tik tok kontoen. Vet at der er folk som tjener penger på å reklamere på sosiale medier. Nei. Ja folk tjener penger på mye rart på tik tok. Mrm denne personen på tik tok viser bare nyheter. Gjort i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1 time siden #20773 Del Skrevet 1 time siden mommyaka skrev (18 timer siden): Denne vil bli hit i sommer ( ja den er god;) Meny og noen Coop Extra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå