AnonymBruker Skrevet i går, 17:55 #20721 Del Skrevet i går, 17:55 Har testet cheddardipen, den var god synes jeg, blir gjenkjøp her. Appelsinsjokoladen var også en favoritt, har savnet appelsinsjokolade. Anonymkode: 85142...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 18:16 #20722 Del Skrevet i går, 18:16 Ballerina Brownies- veldig god. Vet ikke hva DOTS alle snakker om her var for noe, men denne kjeksen blir det gjenkjøp av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet i går, 18:26 #20723 Del Skrevet i går, 18:26 Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Ballerina Brownies- veldig god. Vet ikke hva DOTS alle snakker om her var for noe, men denne kjeksen blir det gjenkjøp av Jeg likte også de godt. Mørke og mektige, ordentlige sjokoladekjeks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puddles Skrevet 11 timer siden #20724 Del Skrevet 11 timer siden Jeg kjøpte med meg en del nyheter fra Meny i helga. Maarud intense green pepper: God, litt ubestemmelig smak om hva det skulle smake, men godt med smak. Frostachips dirty chips: Så en annen likte chili cheese godt og ikke denne, men jeg er helt motsatt. 😅 Likte ikke chili cheese, men denne synes jeg smakte veldig godt! Veldig mye jalapenos, ikke fullt så mye av det andre, men kan bli gjenkjøp. Dr. Oetker: Suprema, Calabrese & 'nduja tipo: Angrer på at jeg ikke gikk for en Ask-pizza i stedet. Denne smakte ingenting, jeg måtte hjelpe til med srirachasaus for i det hele tatt å ha noe smak. Og nei, det må ikke smake sterkt, men _noe_ må det smake, ikke... ingenting. Frus mango og mandarin: Veldig mye mandarin, men god mandarin så jeg kommer til å kjøpe den igjen. Battery charged raspberry&pomegranate: God og frisk smak. Vil nok kjøpe igjen om den kommer på tilbud. Battery pearberry: Jeg tåler ikke så godt drikke med sukker, men denne smakte litt lite. Går heller for den over pga smak. Iskaffe latte protein uten: Litt rundere i smaken enn vanlig iskaffe latte, men blir nok ikke gjenkjøp. Skviz bringebær og Skviz sitrusfrukt: Ungene likte disse godt, jeg er litt delt. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #20725 Del Skrevet 7 timer siden Skikkelig skuffet. Jeg elsker alt med sitron, og hadde gledet meg til denne. Men den smaker ikke noe sitron i heltatt. Skal legge ut bilde av ingrediensene. Ikke noe der som sier at det er sitron i. Smaker lefse med smør( uten smak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #20726 Del Skrevet 7 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20727 Del Skrevet 6 timer siden mommyaka skrev (13 minutter siden): Mulig nest siste ingrediens "naturlig aroma" er sitronsmaken. Synd det ikke smakte mer. Anonymkode: 07883...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5 timer siden #20728 Del Skrevet 5 timer siden Diplomis Tress Kroneis: Jeg skulle ønsket at det faktisk var tress is, og ikke vanilje og jordbær is med sjokoladesaus. Sjokolade delen er jo det beste med tressis, men utelatt fra denne kjeksisen 😕 Den var god, men, hadde nok heller satt pris på kun jordbær is i den da fremfor med vanilje i tillegg. 5/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20729 Del Skrevet 5 timer siden Kjøpte den nye Ballerina Brownies kjeksen. Den var ikke min smak. Jeg likte den ikke i det hele tatt , syntes den sjokoladen inni var skikkelig kvalmende. Men jeg er veldig glad i Oreo, var ikke lignende den . Anonymkode: df73f...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 3 timer siden #20730 Del Skrevet 3 timer siden Smakte Freia appelsin kvikklunch. Smakte akkurat som jeg trodde. Ikke nytt og uforutsigbart hvertfall. God dersom man liker appelsinsjokolade og den kvikklunchplata. Liker man ikke appelsin i sjokolade er det bare å styre unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya3 Skrevet 3 timer siden #20731 Del Skrevet 3 timer siden Ariana807 skrev (2 timer siden): Diplomis Tress Kroneis: Jeg skulle ønsket at det faktisk var tress is, og ikke vanilje og jordbær is med sjokoladesaus. Sjokolade delen er jo det beste med tressis, men utelatt fra denne kjeksisen 😕 Den var god, men, hadde nok heller satt pris på kun jordbær is i den da fremfor med vanilje i tillegg. 5/10. Har ikke spist tress is på over 20 år, men det var alltid vaniljeisen det gikk minst av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå