AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 #20701 Del Skrevet lørdag kl 21:48 KitKat ball med hvit sjokolade er god. Kjøpte på Normal for en stund siden. Regner med det er den samme som lanseres nå. Gifflar med kardemomme smakte ingenting. Ballerina med brownie var god (og mektig). Skjønner sammenligningen med Dots-kjeksen. Maarud sin chips med green pepper var god. Hadde håpet den skulle være litt sterkere, men kan fint spise denne flere ganger. Anonymkode: 423fc...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet lørdag kl 23:05 #20702 Del Skrevet lørdag kl 23:05 Polyester skrev (6 timer siden): Synes denne var god! Ikke sur i smaken som den fra Old el Paso, men salt og god og bittelitt spicy. Den med kun ost forblir nok min favoritt men jeg kommer til å kjøpe denne igjen. 7/10 Denne er på vei ut av butikkene. Så du får nokk ikke tak i den mer dessverre…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:27 #20703 Del Skrevet søndag kl 12:27 Jadasikkert29 skrev (17 timer siden): Noen som vet om Pepsi Max Mango har forsvunnet? Finner den ikke noen plass lenger Så den på Rema 1000 for 2-3 dager siden. Anonymkode: c3147...750 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet søndag kl 13:27 #20704 Del Skrevet søndag kl 13:27 Hvor har folk funnet ballerina med brownie? 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:26 #20705 Del Skrevet søndag kl 14:26 Sparks skrev (59 minutter siden): Hvor har folk funnet ballerina med brownie? 🥹 Jeg har sett de hos rema og coop extra Anonymkode: 37090...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet søndag kl 14:31 #20706 Del Skrevet søndag kl 14:31 Hennig Olsen Soft Shake Popcorn: «Årets Smak»… jeg vet ikke jeg akkurat 😅 denne smakte ganske lite. Kjenner jo at det er noe slags popcorn aktig smak her, men ikke mye smak. Litt søtlig smak. Ikke en ny favoritt, 4/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet søndag kl 15:56 #20707 Del Skrevet søndag kl 15:56 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor kjøpte du den? Var innom Kiwi her en dag, men fant den ikke Anonymkode: 678d1...653 Så den på Bunnpris i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet søndag kl 19:07 #20708 Del Skrevet søndag kl 19:07 Test av Frossenpizza-nyheter ! Jeg gleder meg til å prøve de nye til Ask gård og ny Grandiosa 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:55 #20709 Del Skrevet mandag kl 08:55 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 12.32): Har noen sett nyhetene fra Diplom-is enda? Jeg fant Hennig Olsen-nyheter på Eurospar i går, men jeg er mer spent på Diplom-is. Særlig den Sjokomums med sjokolademousse høres innmari digg ut! Anonymkode: fff2e...c46 AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.26): Jeg smakte Sjokomums i dag. Sjokolademoussen var god,men det var alt for lite av den,så den ble litt borte i vaniljeisen. Og krokankulene smakte veldig salt. Anonymkode: 8738c...64f Jeg fant Sjokomums dagen etter at jeg spurte. 😅 Enig i at det var alt for lite sjokolademousse, litt mer av det og vi hadde hatt noe skikkelig godt! Jeg likte at krokankulene hadde et snev av salt, det hjalp til å balansere den søte isen. 😊 Prøvde også den nye krokanisen og Dream med jordbær - begge veldig gode! Krokanisen smakte nesten som Krokanbeger (for dem som er gamle nok til å huske det), og den Dreamisen smakte faktisk litt av ekte jordbær. Anonymkode: fff2e...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet mandag kl 11:53 #20710 Del Skrevet mandag kl 11:53 Hvilken butikk har dere sett den sjokoladen med smil i seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet mandag kl 11:55 #20711 Del Skrevet mandag kl 11:55 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Hvilken butikk har dere sett den sjokoladen med smil i seg? Samme lurer jeg på 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:09 #20712 Del Skrevet mandag kl 13:09 Hjemmelaget kebab/gyros er det store denne våren. Coop,Eldorado og en serie son heter Mønsj har hver sine produkter til å lage kebab hjemme. Lurer på hvilke som er best? Anonymkode: 8738c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:11 #20713 Del Skrevet mandag kl 14:11 Det noen har nevnt brunosten til Johaug/Synnøve. Så den nettopp på butikken og tenkte to ting. 1: hva er forskjellen på denne og andre og 2: hva tjener johaug på å ha navn og fjes klistret på den? så for øvrig denne også. Vet ikke om den er ny(?). Sjokoladepålegg vil aldri bli sunt, men ut fra ingrediensene vil nok denne være et bedre alternativ. Skal nok prøves en gang. Anonymkode: 6ffa3...56c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:29 #20714 Del Skrevet mandag kl 14:29 Hatsumomo skrev (2 timer siden): Hvilken butikk har dere sett den sjokoladen med smil i seg? Har kjøpt på Rema. Anonymkode: e8969...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:18 #20715 Del Skrevet mandag kl 15:18 Ballerina brownie er farlig god!! Slenger meg med på at den smaker som dots. Anonymkode: 37090...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet mandag kl 15:26 #20716 Del Skrevet mandag kl 15:26 Maarud Intense Bacon BBQ var utrolig god, den kommer inn i chips rotasjonen min 👌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet mandag kl 16:19 #20717 Del Skrevet mandag kl 16:19 (endret) Hennig Olsen Pistasj pinneis med sjokoladetrekk (6pk): Det er vel mer eller mindre det den lover, pistasjis på pinne med sjokoladetrekk 😅 God, kan godt finne på å kjøpe mer av denne, gitt at den ikke er for dyr. Husker ikke prisen når jeg kjøpte nå, men satser på type sommersalg der denne er med. 9/10 Dream Mini Pinneis Mango og Passjonsfrukt (6pk): usikker på om det er noe annerledes enn den som er solgt enkeltvis. Den er god, kald. Kjenner kulden nedover hånda når jeg holder den, det har jeg ikke opplevd før. Frisk is på en sommerdag. 8/10 Endret mandag kl 17:16 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:58 #20718 Del Skrevet mandag kl 16:58 Ariana807 skrev (33 minutter siden): Hennig Olsen Pistasj pinneis med sjokoladetrekk (6pk): Det er vel mer eller mindre det den lover, pistasjis på pinne med sjokoladetrekk 😅 God, kan godt finne på å kjøpe mer av denne, gitt at den ikke er for dyr. Husker ikke prisen når jeg kjøpte nå, men satser på type sommersalg der denne er med. 9/10 Dream Mini Pinneis Mango og Passjonsfrukt: usikker på om det er noe annerledes enn den som er solgt enkeltvis. Den er god, kald. Kjenner kulden nedover hånda når jeg holder den, det har jeg ikke opplevd før. Frisk is på en sommerdag. 8/10 Ser at de kaller det "pistasjsmak"og da er det vel ikke noe noe pistasjnøtter i den? Jeg ble veldig skuffet over den boksen de har med sjokolade og pistasj, det smakte mandel, som kunstig pistasj ofte gjør. Anonymkode: 424e3...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet mandag kl 17:22 #20719 Del Skrevet mandag kl 17:22 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser at de kaller det "pistasjsmak"og da er det vel ikke noe noe pistasjnøtter i den? Jeg ble veldig skuffet over den boksen de har med sjokolade og pistasj, det smakte mandel, som kunstig pistasj ofte gjør. Anonymkode: 424e3...ecd Er ikke den verste pistasj iskremen jeg har smakt, men heller ikke den beste. God nok da vil jeg si, da den ikke helt hadde den der mandelsmaken. Men en pinneis med pistasjsmak er jo noe som vi ikke har mye av, så føler den funker derfor den fikk høy score av meg 😅 Men har smakt bedre. Ingredienslista, ja ikke mye pistasj i denne 😬 Skummetmelk, kremfløte(17%), sukker, kokosolje, skummetmelkpulver, glukose, laktose, kakao, invertsukker, rapsolje, emulgator (e471, solsikkelecitin), melkeproteiner, aroma, fargestoff (e141, e100), stabilisator (e466). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:52 #20720 Del Skrevet mandag kl 17:52 Ariana807 skrev (24 minutter siden): Er ikke den verste pistasj iskremen jeg har smakt, men heller ikke den beste. God nok da vil jeg si, da den ikke helt hadde den der mandelsmaken. Men en pinneis med pistasjsmak er jo noe som vi ikke har mye av, så føler den funker derfor den fikk høy score av meg 😅 Men har smakt bedre. Ingredienslista, ja ikke mye pistasj i denne 😬 Skummetmelk, kremfløte(17%), sukker, kokosolje, skummetmelkpulver, glukose, laktose, kakao, invertsukker, rapsolje, emulgator (e471, solsikkelecitin), melkeproteiner, aroma, fargestoff (e141, e100), stabilisator (e466). Tusen takk for svar og ingrediensliste, tror ikke jeg prøver den. Anonymkode: 424e3...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå