Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

KitKat ball med hvit sjokolade er god. Kjøpte på Normal for en stund siden. Regner med det er den samme som lanseres nå.

Gifflar med kardemomme smakte ingenting.

Ballerina med brownie var god (og mektig). Skjønner sammenligningen med Dots-kjeksen.

Maarud sin chips med green pepper var god. Hadde håpet den skulle være litt sterkere, men kan fint spise denne flere ganger.

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polyester skrev (6 timer siden):

Synes denne var god! Ikke sur i smaken som den fra Old el Paso, men salt og god og bittelitt spicy. Den med kun ost forblir nok min favoritt men jeg kommer til å kjøpe denne igjen. 7/10

PXL_20250214_180055953.jpg

Denne er på vei ut av butikkene. Så du får nokk ikke tak i den mer dessverre….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (17 timer siden):

Noen som vet om Pepsi Max Mango har forsvunnet?

Finner den ikke noen plass lenger :(

Så den på Rema 1000 for 2-3 dager siden. 

Anonymkode: c3147...750

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparks skrev (59 minutter siden):

Hvor har folk funnet ballerina med brownie? 🥹

Jeg har sett de hos rema og coop extra 

Anonymkode: 37090...670

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennig Olsen Soft Shake Popcorn: «Årets Smak»… jeg vet ikke jeg akkurat 😅 denne smakte ganske lite. Kjenner jo at det er noe slags popcorn aktig smak her, men ikke mye smak. Litt søtlig smak. Ikke en ny favoritt, 4/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvor kjøpte du den? Var innom Kiwi her en dag, men fant den ikke :(

Anonymkode: 678d1...653

Så den på Bunnpris i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 12.32):

Har noen sett nyhetene fra Diplom-is enda? Jeg fant Hennig Olsen-nyheter på Eurospar i går, men jeg er mer spent på Diplom-is. Særlig den Sjokomums med sjokolademousse høres innmari digg ut! :sikle:

Anonymkode: fff2e...c46

AnonymBruker skrev (På 14.2.2025 den 18.26):

Jeg smakte Sjokomums i dag. Sjokolademoussen var god,men det var alt for lite av den,så den ble litt borte i vaniljeisen. Og krokankulene smakte veldig salt. 

Anonymkode: 8738c...64f

Jeg fant Sjokomums dagen etter at jeg spurte. 😅

Enig i at det var alt for lite sjokolademousse, litt mer av det og vi hadde hatt noe skikkelig godt! Jeg likte at krokankulene hadde et snev av salt, det hjalp til å balansere den søte isen. 😊

Prøvde også den nye krokanisen og Dream med jordbær - begge veldig gode! Krokanisen smakte nesten som Krokanbeger (for dem som er gamle nok til å huske det), og den Dreamisen smakte faktisk litt av ekte jordbær. 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Hvilken butikk har dere sett den sjokoladen med smil i seg?

Samme lurer jeg på 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget kebab/gyros er det store denne våren. Coop,Eldorado og en serie son heter Mønsj har hver sine produkter til å lage kebab hjemme. Lurer på hvilke som er best? 

Anonymkode: 8738c...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det noen har nevnt brunosten til Johaug/Synnøve. Så den nettopp på butikken og tenkte to ting. 1: hva er forskjellen på denne og andre og 2: hva tjener johaug på å ha navn og fjes klistret på den? 

så for øvrig denne også. Vet ikke om den er ny(?). Sjokoladepålegg vil aldri bli sunt, men ut fra ingrediensene vil nok denne være et bedre alternativ. Skal nok prøves en gang. 

IMG_5425.webp

Anonymkode: 6ffa3...56c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Hvilken butikk har dere sett den sjokoladen med smil i seg?

Har kjøpt på Rema. 

Anonymkode: e8969...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballerina brownie er farlig god!! Slenger meg med på at den smaker som dots.

Anonymkode: 37090...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennig Olsen Pistasj pinneis med sjokoladetrekk (6pk): Det er vel mer eller mindre det den lover, pistasjis på pinne med sjokoladetrekk 😅 God, kan godt finne på å kjøpe mer av denne, gitt at den ikke er for dyr. Husker ikke prisen når jeg kjøpte nå, men satser på type sommersalg der denne er med. 9/10

Dream Mini Pinneis Mango og Passjonsfrukt (6pk): usikker på om det er noe annerledes enn den som er solgt enkeltvis. Den er god, kald. Kjenner kulden nedover hånda når jeg holder den, det har jeg ikke opplevd før. Frisk is på en sommerdag. 8/10

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (33 minutter siden):

Hennig Olsen Pistasj pinneis med sjokoladetrekk (6pk): Det er vel mer eller mindre det den lover, pistasjis på pinne med sjokoladetrekk 😅 God, kan godt finne på å kjøpe mer av denne, gitt at den ikke er for dyr. Husker ikke prisen når jeg kjøpte nå, men satser på type sommersalg der denne er med. 9/10

Dream Mini Pinneis Mango og Passjonsfrukt: usikker på om det er noe annerledes enn den som er solgt enkeltvis. Den er god, kald. Kjenner kulden nedover hånda når jeg holder den, det har jeg ikke opplevd før. Frisk is på en sommerdag. 8/10

Ser at de kaller det "pistasjsmak"og da er det vel ikke noe noe pistasjnøtter i den? Jeg ble veldig skuffet over den boksen de har med sjokolade og pistasj, det smakte mandel, som kunstig pistasj ofte gjør.

Anonymkode: 424e3...ecd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ser at de kaller det "pistasjsmak"og da er det vel ikke noe noe pistasjnøtter i den? Jeg ble veldig skuffet over den boksen de har med sjokolade og pistasj, det smakte mandel, som kunstig pistasj ofte gjør.

Er ikke den verste pistasj iskremen jeg har smakt, men heller ikke den beste. God nok da vil jeg si, da den ikke helt hadde den der mandelsmaken. Men en pinneis med pistasjsmak er jo noe som vi ikke har mye av, så føler den funker derfor den fikk høy score av meg 😅 Men har smakt bedre. 

Ingredienslista, ja ikke mye pistasj i denne 😬

Skummetmelk, kremfløte(17%), sukker, kokosolje, skummetmelkpulver, glukose, laktose, kakao, invertsukker, rapsolje, emulgator (e471, solsikkelecitin), melkeproteiner, aroma, fargestoff (e141, e100), stabilisator (e466).

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (24 minutter siden):

Er ikke den verste pistasj iskremen jeg har smakt, men heller ikke den beste. God nok da vil jeg si, da den ikke helt hadde den der mandelsmaken. Men en pinneis med pistasjsmak er jo noe som vi ikke har mye av, så føler den funker derfor den fikk høy score av meg 😅 Men har smakt bedre. 

Ingredienslista, ja ikke mye pistasj i denne 😬

Skummetmelk, kremfløte(17%), sukker, kokosolje, skummetmelkpulver, glukose, laktose, kakao, invertsukker, rapsolje, emulgator (e471, solsikkelecitin), melkeproteiner, aroma, fargestoff (e141, e100), stabilisator (e466).

Tusen takk for svar og ingrediensliste, tror ikke jeg prøver den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...