Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2013 #2041 Del Skrevet 4. september 2013 Njeeeh, jeg tror ikke den er ny Mynona, den grønne altså. Om den er ny, så er den ihvertfall skremmende lik den forige. Men enig med du- den er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. september 2013 #2042 Del Skrevet 4. september 2013 Det er ikke en nyhet, MEN! Jeg så Sjokolade med pistasjnøtter idag på sånn utenlandskbutikk, og det har jeg savnet siden jeg var i Tyrkia. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A Cup Of Weirdness Skrevet 4. september 2013 #2043 Del Skrevet 4. september 2013 Så ny smashpose på Kiwi i dag, det var med pepper tror jeg? Noen som har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2044 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg fikk utdelt denne i dag: Lurer på om den er ny.. Fikk også den med sourcream og onion. Men den er ikke ny. Den har jeg spist før. Den er ikke ny. Den nye smashen syns jeg er god, veldig syrlig smak på den. Jogurten med nonstop likte jeg også, vaniljejogurten var ikke for søt. Karamellmousse med Daim kom i vår. For meg var den en skuffelse. Anonymous poster hash: c8d7a...267 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2013 #2045 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Så ny smashpose på Kiwi i dag, det var med pepper tror jeg? Noen som har smakt? folk er ikke så flinke til å lese tråden her... Den er med creemy peper ja Endret 4. september 2013 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 4. september 2013 #2046 Del Skrevet 4. september 2013 http://www.q-meieriene.no/Pages/Q.aspx ny yoghurter med Oreo og nonstop! Anonymous poster hash: 2d301...960 Smakte den med Oreo. Drit kjedelig. Smakte vanlig yoghurt med biter av Oreos. Vet ikke hvorfor jeg trodde den skulle være god, er egentlig ikke så glad i Oreo.... skal prøve den andre med Non-Stop i morgen og komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 4. september 2013 #2047 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg skjønner faktisk ikke greia med Oreo. Det er jo bare kjedelige kjeks med fyll? Hvorfor er det så populært? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 4. september 2013 #2048 Del Skrevet 4. september 2013 Jeg skjønner faktisk ikke greia med Oreo. Det er jo bare kjedelige kjeks med fyll? Hvorfor er det så populært? Det er typisk amerikansk, og derfor automatisk kult, kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 4. september 2013 #2049 Del Skrevet 4. september 2013 Det er typisk amerikansk, og derfor automatisk kult, kanskje? Jeg syns noen produkter med Oreo er godt. For eksempel den soft-isen som kommer på boks (ikke i kjeks eller beger), den er kjempegod med biter av Oreo. Men ellers er jeg ikke særlig glad i Oreos. Jeg kjøper egentlig bare disse produktene fordi de er nye, og jeg prøver alltid nye produkter egentlig. Spiser aldri bare selve Oreo-kjeksen. Og spiser/kjøper i hvert fall ikke et produkt bare fordi det er amerikansk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. september 2013 #2050 Del Skrevet 5. september 2013 Syns heller at endel av det en kan lage med oreo er godt. Kjeksen er ikke så voldsomt god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2051 Del Skrevet 5. september 2013 Den oreo yoghurten smakte forferdelig. Kjeksen smakte papp. ÆSJ. Anonymous poster hash: f89c8...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. september 2013 #2052 Del Skrevet 5. september 2013 Har aldri smakt oreo jeg pga hveteallergi,men syns ikke det ser godt ut i det hele tatt. Heller tørt og kjedelig. Lyst å smake yoghurten med nonstop i da om det ikke er fløte i den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. september 2013 #2053 Del Skrevet 5. september 2013 Oreo med jordbær fyll er ganske godt. Utover det så er de helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. september 2013 #2054 Del Skrevet 5. september 2013 Har aldri smakt oreo jeg pga hveteallergi,men syns ikke det ser godt ut i det hele tatt. Heller tørt og kjedelig. Lyst å smake yoghurten med nonstop i da om det ikke er fløte i den. har ikke smakt dem jeg heller, men jeg vil ikke tro at de er noe tørrere enn andre kjekser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. september 2013 #2055 Del Skrevet 5. september 2013 Kjeks skal være tørt da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. september 2013 #2056 Del Skrevet 5. september 2013 har ikke smakt dem jeg heller, men jeg vil ikke tro at de er noe tørrere enn andre kjekser? Hehe, jeg ordla meg litt teit ser jeg. All kjeks er jo tørt og jævlig utenom de med mye fyll i, men jeg personlig spiser ikke kjeks uansett. Det jeg vil frem til er at jeg ikke kan skjønne at oreo skal være så fantastisk, kjeks er jo tørt og kjedelig uansett. Ikke god på formulering idag skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 5. september 2013 #2057 Del Skrevet 5. september 2013 Da har jeg prøvd den nye byggrynslunsjen med blåbær. Hos meg falt den virkelig i smak, så denne blir det nok gjenkjøp av når jeg trenger et litemåltid mellom forelesningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 5. september 2013 #2058 Del Skrevet 5. september 2013 Smakte den med Oreo. Drit kjedelig. Smakte vanlig yoghurt med biter av Oreos. Vet ikke hvorfor jeg trodde den skulle være god, er egentlig ikke så glad i Oreo.... skal prøve den andre med Non-Stop i morgen og komme tilbake. Vel, det er jo yoghurt med biter av oreos, hva trodde du den skulle smake? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 5. september 2013 #2059 Del Skrevet 5. september 2013 Vel, det er jo yoghurt med biter av oreos, hva trodde du den skulle smake? Skikkelig uvanlig yoghurt vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 5. september 2013 #2060 Del Skrevet 5. september 2013 Soho så jeg forresten på delideluca igår. Fant også Soho på Kiwi på Oslo S, samt Deli di Luca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå