Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Njeeeh, jeg tror ikke den er ny Mynona, den grønne altså.

Om den er ny, så er den ihvertfall skremmende lik den forige.

Men enig med du- den er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke en nyhet, MEN! Jeg så Sjokolade med pistasjnøtter idag på sånn utenlandskbutikk, og det har jeg savnet siden jeg var i Tyrkia. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk utdelt denne i dag:

Snack-a-Jacks.jpg

Lurer på om den er ny..

Fikk også den med sourcream og onion. Men den er ikke ny. Den har jeg spist før.

Den er ikke ny.

Den nye smashen syns jeg er god, veldig syrlig smak på den.

Jogurten med nonstop likte jeg også, vaniljejogurten var ikke for søt.

Karamellmousse med Daim kom i vår. For meg var den en skuffelse.

Anonymous poster hash: c8d7a...267

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ny smashpose på Kiwi i dag, det var med pepper tror jeg? Noen som har smakt?

folk er ikke så flinke til å lese tråden her...

Den er med creemy peper ja :5:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.q-meieriene.no/Pages/Q.aspx ny yoghurter med Oreo og nonstop!

Anonymous poster hash: 2d301...960

Smakte den med Oreo. Drit kjedelig. Smakte vanlig yoghurt med biter av Oreos. Vet ikke hvorfor jeg trodde den skulle være god, er egentlig ikke så glad i Oreo.... skal prøve den andre med Non-Stop i morgen og komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner faktisk ikke greia med Oreo. Det er jo bare kjedelige kjeks med fyll? Hvorfor er det så populært?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk ikke greia med Oreo. Det er jo bare kjedelige kjeks med fyll? Hvorfor er det så populært?

Det er typisk amerikansk, og derfor automatisk kult, kanskje?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er typisk amerikansk, og derfor automatisk kult, kanskje?

Jeg syns noen produkter med Oreo er godt. For eksempel den soft-isen som kommer på boks (ikke i kjeks eller beger), den er kjempegod med biter av Oreo. Men ellers er jeg ikke særlig glad i Oreos. Jeg kjøper egentlig bare disse produktene fordi de er nye, og jeg prøver alltid nye produkter egentlig. Spiser aldri bare selve Oreo-kjeksen. Og spiser/kjøper i hvert fall ikke et produkt bare fordi det er amerikansk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Har aldri smakt oreo jeg pga hveteallergi,men syns ikke det ser godt ut i det hele tatt. Heller tørt og kjedelig. Lyst å smake yoghurten med nonstop i da om det ikke er fløte i den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri smakt oreo jeg pga hveteallergi,men syns ikke det ser godt ut i det hele tatt. Heller tørt og kjedelig. Lyst å smake yoghurten med nonstop i da om det ikke er fløte i den.

har ikke smakt dem jeg heller, men jeg vil ikke tro at de er noe tørrere enn andre kjekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

har ikke smakt dem jeg heller, men jeg vil ikke tro at de er noe tørrere enn andre kjekser?

Hehe, jeg ordla meg litt teit ser jeg. All kjeks er jo tørt og jævlig utenom de med mye fyll i, men jeg personlig spiser ikke kjeks uansett. Det jeg vil frem til er at jeg ikke kan skjønne at oreo skal være så fantastisk, kjeks er jo tørt og kjedelig uansett. Ikke god på formulering idag skjønner jeg. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg prøvd den nye byggrynslunsjen med blåbær. Hos meg falt den virkelig i smak, så denne blir det nok gjenkjøp av når jeg trenger et litemåltid mellom forelesningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den med Oreo. Drit kjedelig. Smakte vanlig yoghurt med biter av Oreos. Vet ikke hvorfor jeg trodde den skulle være god, er egentlig ikke så glad i Oreo.... skal prøve den andre med Non-Stop i morgen og komme tilbake.

Vel, det er jo yoghurt med biter av oreos, hva trodde du den skulle smake? :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...